MuscleMeat

Breaking Bad (TV Serie)

Ik vond het wel mooi in de aflevering hoe duidelijk het werd dat ze zelfs met Jesse's bekentenis nog niks hebben tegen Walt. Alleen als hij hem op tape zou krijgen zouden ze bewijs hebben, maar dat moet Walt ook wel doorhebben. Natuurlijk had Jesse het op het eind over nog iets om hem te pakken, kan zo snel niet bedenken wat dat is.

Ik vond het wel mooi in de aflevering hoe duidelijk het werd dat ze zelfs met Jesse's bekentenis nog niks hebben tegen Walt. Alleen als hij hem op tape zou krijgen zouden ze bewijs hebben, maar dat moet Walt ook wel doorhebben. Natuurlijk had Jesse het op het eind over nog iets om hem te pakken, kan zo snel niet bedenken wat dat is.

"next time im gonna get you where you REALLY live"
ook echt geen flauw idee wat dat hoort te betekenen

"next time im gonna get you where you REALLY live"
ook echt geen flauw idee wat dat hoort te betekenen

Inderdaad. En als het wel duidelijk zou moeten zijn dan zou Walt het natuurlijk ook wel snappen dus niet zo slim om het dan tegen hem te zeggen lijkt me.

Als je die youtube fimpjes ziet van malcolm in the middle zie je wel goed wat voor geweldige acteur die man is dat hij heisenberg zo overtuigend kan spelen

Potverdomme zeg, ik moet de nieuwe epi's echt gaan kijken, vooral na het aantal spoiler tags wat ik hier zie :|

meen je dit serieus ofwat

avothj.jpg

:roflol:

Zal ie nu niet zo nieuwsgierig worden dat ie alsnog op de spoilers klikt?

20g07mg.jpg

hij was serieus, stond eerst op 4:roflol:

Hoe slim ben je dan. Je plaatst eerst 10 spoilers op de juiste manier, en dan eentje heel perongeluk fout zeker:p Prachtig dit

En jij gaat er ook gelijk bij, 17% DIKKE VADSIGE VETKLEP :/

DIT MET JE SPOILERR GVD
geintje natuurlijk!

En jij gaat er ook gelijk bij, 17% DIKKE VADSIGE VETKLEP :/

DIT MET JE SPOILERR GVD
geintje natuurlijk!

lol, als jij me niet genegeerd hebt, dat betekent dat iemand van de butthurt phaggots van vanmorgen me op hun negeerlijst hebben gepleurd:roflol:

nvm, jij was het blijkbaar toch, staat terug op 4:o iemand het je verteld in karma, of hoe wist je het?

Laatst bewerkt:
Lijkt me meest logisch dat Jesse dreigt zodat Walt idd een hitman op em af stuurt of iets, wat hij ook gaat doen

Terug
Naar boven