- Waardering
- 22.487
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, vind het wel jammer dat ze van Pinkman zo'n emo feggit hebben gemaakt. Al eeuwen geleden dat hij nog eens iemand b*ch genoemd heeft.
Haha, vind het wel jammer dat ze van Pinkman zo'n emo feggit hebben gemaakt. Al eeuwen geleden dat hij nog eens iemand b*ch genoemd heeft.

hij was vanaf aflevering 1 al een wannabe met een grote mond. Vind het een niet meer dan logische karakterontwikkeling voor iemand met zo'n persoonlijkheid die zulke shit heeft meegemaakt.
Origineel was hij maar 1 seizoen gecast, maar omdat 'de chemie' tussen hem en Mr White zo goed was hebben ze besloten om hem in de serie te houden. Logisch gezien de vorige 2 seizoenen dat het zo uitdraait is inderdaad zo, maar dat maakt het voor mij niet minder jammer.(was my favo character) Beetje zelfde situatie zoals met Dexter.

hij was toch al een gigantische janker toen zn bish geOD'd had en dat was seizoen 2-3
Haha, idd al is dat ergens wel wat begrijpbaar. Kon hij eindelijk wat anders nken dan die meth h**r.

Goede aflevering! eigenlijk alle verwachtingen die ik had kwamen uit + een schepje er boven op.
Maar niet gebeurt dus. Al denk ik wel dat Jesse zoiezo nog vermoord wordt.Hmm had dit toch niet verwacht.
Had eigenlijk verwacht dat Jesse vermoord zou worden. Dacht eerst dat ie doodgeschoten zou worden in die woestijn & toen dat niet gebeurde dacht ik dat ie dat gif had ingenomen via een sigaret doordat hij op een gegeven moment naar z'n sigaretten keek langs die weg. Dacht dat Walt dan in die auto zat om te kijken of ie zou stervenMaar niet gebeurt dus. Al denk ik wel dat Jesse zoiezo nog vermoord wordt.