AndroidHealthClinic

Breaking Bad (TV Serie)

Zelf wacht ik tot ik de eerste vier episodes van season 5 deel 2. Aan een stuk kan zien :)

Had trouwens wel ff seizoen 5 of eventueel 4 en 5 opnieuw moeten kijken denk ik. Het is toch te lang geleden voor mij en ik zit er niet meer zo goed in als eerst.

Meteen de eerste aflevering hebben Walt en Hank mot en omdat je het zo lang niet meer gezien hebt, heb je niet het gevoel dat het ooit beste maten waren.

7741054.jpg

Kijk die Heisenberg toch staan, ouwe baas.

wat een aflevering de nieuwe ! :O
wanneer hank die tape zieet, daaaaaamnn

fuaaaaaaaaaark

Haha, vind het wel jammer dat ze van Pinkman zo'n emo feggit hebben gemaakt. Al eeuwen geleden dat hij nog eens iemand b*ch genoemd heeft.

hij was vanaf aflevering 1 al een wannabe met een grote mond. Vind het een niet meer dan logische karakterontwikkeling voor iemand met zo'n persoonlijkheid die zulke shit heeft meegemaakt.

De nieuwe episode PWNZ ! omg wat een aflevering!

hij was vanaf aflevering 1 al een wannabe met een grote mond. Vind het een niet meer dan logische karakterontwikkeling voor iemand met zo'n persoonlijkheid die zulke shit heeft meegemaakt.

Origineel was hij maar 1 seizoen gecast, maar omdat 'de chemie' tussen hem en Mr White zo goed was hebben ze besloten om hem in de serie te houden. Logisch gezien de vorige 2 seizoenen dat het zo uitdraait is inderdaad zo, maar dat maakt het voor mij niet minder jammer.(was my favo character) Beetje zelfde situatie zoals met Dexter.

Origineel was hij maar 1 seizoen gecast, maar omdat 'de chemie' tussen hem en Mr White zo goed was hebben ze besloten om hem in de serie te houden. Logisch gezien de vorige 2 seizoenen dat het zo uitdraait is inderdaad zo, maar dat maakt het voor mij niet minder jammer.(was my favo character) Beetje zelfde situatie zoals met Dexter.

hij was toch al een gigantische janker toen zn bish geOD'd had en dat was seizoen 2-3:P

Goede aflevering! eigenlijk alle verwachtingen die ik had kwamen uit + een schepje er boven op.

Goede aflevering! eigenlijk alle verwachtingen die ik had kwamen uit + een schepje er boven op.

Hmm had dit toch niet verwacht.
Had eigenlijk verwacht dat Jesse vermoord zou worden. Dacht eerst dat ie doodgeschoten zou worden in die woestijn & toen dat niet gebeurde dacht ik dat ie dat gif had ingenomen via een sigaret doordat hij op een gegeven moment naar z'n sigaretten keek langs die weg. Dacht dat Walt dan in die auto zat om te kijken of ie zou sterven:roflol: Maar niet gebeurt dus. Al denk ik wel dat Jesse zoiezo nog vermoord wordt.

[spioler]had ook niet verwacht dat debra zou sterven[/spoiler]

Hmm had dit toch niet verwacht.
Had eigenlijk verwacht dat Jesse vermoord zou worden. Dacht eerst dat ie doodgeschoten zou worden in die woestijn & toen dat niet gebeurde dacht ik dat ie dat gif had ingenomen via een sigaret doordat hij op een gegeven moment naar z'n sigaretten keek langs die weg. Dacht dat Walt dan in die auto zat om te kijken of ie zou sterven:roflol: Maar niet gebeurt dus. Al denk ik wel dat Jesse zoiezo nog vermoord wordt.

Mwa.. is nog te vroeg om zoiets te laten gebeuren. Er gaan sowieso doden vallen, alleen durf nog niet te speculeren wie. Jesse kan overigens wel een van de eerste zijn, hij heeft niks meer te verliezen en zal kosten wat het kost wraak nemen op Walt.

haha jesse flipt em helemaal

Terug
Naar boven