MuscleMeat

Breaking Bad (TV Serie)

Ben blijkbaar de enige die lichtelijk teleurgesteld is ?

Wat me lichtelijk irriteerde was dat er in het begin best grote tijdsstappen werden gemaakt. Zo was Walt 10 sec in de ochtend bij een benzine pomp en gelijk naar de nacht in het huis van die man en vrouw van Gray Matter. En dit gebeurde wel wat vaker.

Ook mocht het moment van afscheid van z'n vrouw, dochtertje en zoon wat emotioneler geportretteerd worden.
Wat ik wel heel tof vond was het moment met die "hitmen" en ook dat geweer in die auto is erg goed bedacht.

Aflevering geef ik een 8, maar hoopte natuurlijk op een 9/9.5.

Wat me lichtelijk irriteerde was dat er in het begin best grote tijdsstappen werden gemaakt. Zo was Walt 10 sec in de ochtend bij een benzine pomp en gelijk naar de nacht in het huis van die man en vrouw van Gray Matter. En dit gebeurde wel wat vaker.

Ook mocht het moment van afscheid van z'n vrouw, dochtertje en zoon wat emotioneler geportretteerd worden.
Wat ik wel heel tof vond was het moment met die "hitmen" en ook dat geweer in die auto is erg goed bedacht.

Ik vind dat er wel grote tijdstappen gemaakt MOETEN worden.

Maanden van te voren zag je een flash forward, dus zelfs S05E15 vond ik opvulling. Walter moest wel terugkeren. Er werd alleen uitgelegd hoe.

Laatst bewerkt:

Als je kijkt naar Breaking Bad als serie is alles eigenlijk één grote aanloop naar het einde, de dood van Walt. In dat opzicht is het een teleurstelling dat dit einde wordt afgeraffeld in een paar episodes.

Als je kijkt hoe het verhaal nu in praktisch 1 aflevering is afgesloten dan is dit toch wel érg goed gedaan :)

I vond het ook een beetje gaar en lui schrijfwerk :(. Alles kwam wel erg gunstig voor Walt uit :roflol:

Ook dat noem je een spoiler.
#care. Als je de aflevering nog niet gezien hebt moet je dit soort topics vermijden. En het is geen spoiler, uit mijn woorden kan je niet opmaken wat er gebeurd.

Om mijn teleurstelling te sussen ga ik lekkah een nieuwe aflevering homeland kijken :cool:

Niet verwacht dat Jesse dood zou gaan damn, vet einde.

Verklaring van die horloge:

Hardwick asks about Walt inexplicably leaving his watch at the gas station’s phone booth. Gilligan confesses that there’s the two reasons: a cool, artsy-fartsy reason that he and the writing team made up and a real reason. The real reason is due to continuity, since Walt did not have the watch on at Denny’s during the first season 5 flash-forward. The artsy-fartsy reason is that Walt didn’t need the watch anymore as he was about to encounter Jesse, who gave him the watch, for the last time.
http://popwatch.ew.com/2013/09/30/talking-bad-react-series-finale/

brock niet, die was bezig met zijn masterball, het was misty!

het enige wat ik niet begrijp net als hierboven is waarom hij zijn horloge op het telefoonkastje legt.

Het was zeker weer die rooie :mad:

On-topic:
Er komt een spin-off van Saul voordat hij Walter had ontmoet. Lijkt mij wel lachen.

jezus ****in christ ziek einde, zieke serie gewoon

niet huilen om de laatste ep jongens, die gaat toch nooit voldoen in de meeste hun ogen, gewoon niet huilen en blij zijn met alle plezier dat Breaking Bad je over de jaren heeft verschaft.

Prima einde van een geweldige serie. Zeker genoten.

Nog 2 dagen, iets zegt me dat ik te hoge verwachtingen heb van de aflevering. Ik kan geen einde bedenken die te verwerken valt in 1 episode waarmee ik tevreden ben. Dat dacht ik alleen eerder al, en toen werd het uiteindelijk ook overtroffen. Erg benieuwd dus.

Inderdaad ben ik toch weer overtroffen, wat een geweldige serie:D.

van mij had de aflevering wel nog wat langer mogen duren, maar dit was ook al supertof.
Superspannend ook, alleen het einde een beetje te flauwtjes naar mijn smaak, zo rustig op de grond liggen enzo. Maar alle losse eindjes werden vastgeknoopt iig, behalve Huell..:D

4DOJu.jpg

maar WAT moet ik nu kijken, kan me echt niks voorstellen dat ik zo goed vind als Breaking Bad :c

van mij had de aflevering wel nog wat langer mogen duren, maar dit was ook al supertof.
Superspannend ook, alleen het einde een beetje te flauwtjes naar mijn smaak, zo rustig op de grond liggen enzo. Maar alle losse eindjes werden vastgeknoopt iig, behalve Huell..:D

4DOJu.jpg

maar WAT moet ik nu kijken, kan me echt niks voorstellen dat ik zo goed vind als Breaking Bad :c
Homeland luuulh!!

Homeland is goed, maar imo niet op hetzelfde niveau als Breaking Bad.

Terug
Naar boven