Fitness Seller

Breaking Bad (TV Serie)

Net afgezien, beste serie die ik heb gezien so far, by far.

Is inderdaad een topserie! Staat zeker in mijn top 5 (van beste series).

Verdomme het zit erop..
Laatste aflevering net af, GENIAAL! Had niet verwacht dat de makers in 56min alles zo vlot en niet geforceerd konden afsluiten. Ook vond ik het werkelijk prachtig dat Walter nog een laatste keer zijn kunnen toonde.

Vind het gvd jammer dat het erop zit, beste serie die ik al heb gezien imo: beter dan the wire, sporanos, boardwalk empire, the shield, dexter,...

Ik raad af om dexter te kijken na breaking bad, gaat van veel te luchtig naar 'te' zwart! Had dexter aangeraden aan enkele collega's na breaking bad te zien maar ze vinden het jammer genoeg niet zo goed (de overgang is te groot als ik het zo hoor).

Vandaag een dubbele aflevering. Net begonnen op Nederland 3.

Laatst bewerkt:
ik probeerde die eerst te streamen, kreeg toen meteen een virus vertrouw dat sindsdien niet meer zo.

Ja lul de tweede helft van seizoen vijf. Goed bezig een jaar oude link.

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

http://www.televizier.nl/nieuws/tv-...ing-bad-keert-terug-in-spin-off.2961469.lynkx

jonathan Banks, de acteur die Mike speelt in de Breaking Bad, doet definitief mee aan een spin-off van de hitserie. De nieuwe tv-reeks gaat over de verwikkelingen voorafgaand aan Breaking Bad.
‘Mike’ uit Breaking Bad keert terug in spin-off

De serie Better Call Saul draait om de criminele advocaat Saul Goodman, voordat hij de legendarische scheikundeleraar en drugsbaron Walter White leert kennen. Banks treedt aan als de assistent van Goodman.

Emmy
In Breaking Bad was de acteur te zien als Mike, de rechterhand van een grote drugshandelaar. Banks won in het vijde seizoen van de serie een Emmy voor zijn rol.

Script
Bob Odenkirk speelt advocaat Goodman. Breaking Bad-schrijvers Vince Gilligan en Peter Gould werken op dit moment aan het script.

Bryan Cranston getting his tattoo on. #TattooTuesday

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 van de beste reeksen die ik zag. Van begin tot einde, leuk opbouwend.

Net de laatste aflevering gezien, GE-WEL-DIG :D

Was Mike niet dood?

hmmm, bij Saul Goodman zal het nog wel gaan. Maar Mike begint toch een beetje oud te worden voor een rol terug in de tijd.

Terug
Naar boven