AndroidHealthClinic

Breaking Bad (TV Serie)

Wie zou voor mij even het 2e deel van seizoen 5 met NL ondertiteling op dvd kunnen zetten voor mij ? Uiteraard tegen vergoeding. via pm aub, mijn dank is groot :)

Ben nu bij de eerste aflevering van seizoen 5. Dit is echt the bomb van the series. Die laatste aflevering van s4 is meesterlijk. het is bij deze serie vooral dat de afleveringen steeds sterker worden. Al heb je in elke serie wel een filler zoals met die vlieg, maar ik zou hem zeker afkijken

Wie zou voor mij even het 2e deel van seizoen 5 met NL ondertiteling op dvd kunnen zetten voor mij ? Uiteraard tegen vergoeding. via pm aub, mijn dank is groot :)

Kijk je de uitzendingen door je pc aan te sluiten op je tv? Anders kunt je de afleveringen gewoon downloaden als bijv torrents en de bestanden afspelen met BS Player, die zoekt namelijk zelf de juiste ondertiteling erbij :)

Heb vanmorgen de dvd van iemand ontvangen. Vandaag heel de dag deel 2 van seizoen 5 gekeken.....

Pffff wat een gruwelijke serie, echt k*t dat t nu helemaal klaar is. Breaking bad bedankt voor de mooie jaren ! :)

imo echt 1 van de beste series ooit. Jammer alleen van seizoen 3. Teveel skyler geneuzel. Verder zou ik eingelijk geen betere serie weten. Nu is het afgelopen :(

9,5 op imdb ook, zegt genoeg. Beste serie!!!!

imo echt 1 van de beste series ooit. Jammer alleen van seizoen 3. Teveel skyler geneuzel. Verder zou ik eingelijk geen betere serie weten. Nu is het afgelopen :(

9,5 op imdb ook, zegt genoeg. Beste serie!!!!

Idd, dat k*t William Dafoe hoofd van haar is zwaar irritant :)

Hopelijk komt er snel weer iets nieuws binnenkort dat zich enigszins kan meten en taboedoorbrekend zal zijn zoals Breaking Bad dat ook was.

Zijn nog zat echt goeie series hoor

Zijn nog zat echt goeie series hoor

i know. Kijk ook eigenlijk alleen nog maar series tegenwoordig, films kijk ik bijna niet meer. Zijn ook zeker een hoop andere series die echt goed zijn maar vind Breaking bad gewoon echt er boven uit steken.

Quizvraagje: Hoe komt Saul Goodman aan zijn naam?

It's alll good man

Laatst bewerkt:
Het leuke aan Breaking Bad is dat zoveel wat al eerder in de series was gezegd of gedaan, later nog terugkomt.
Zoals:
Walter in de eerste aflevering zelfmoord wilt plegen, en toch nog daarin slaagt in de laatste aflevering

Heb net seizoen 1 gedownload, hoop dat ik het wat vind :)

ben nu seizoen 1 tot en met 4 aan het downloaden, had laatst marathon gezien op tv vond het te gek dus nu alles kijken :D

Jongens jongens jongens, heb zojuist de laatste aflevering gezien.

Zo zonde dat het afgelopen is! Echt de beste tv serie ooit!!!!

Gonna mis IT!

sleep nu alle 5 de seasons binnen

ha, ben benieuwd

http://www.nu.nl/film/3607449/breaking-bad-begrafenis-zorgt-commotie.html

De begrafenis die werd gehouden voor een Breaking Bad-personage zorgde in Albuquerque voor ophef.

Tijdens de dienst voor personage Walter White protesteerden meerdere mensen omdat ze niet willen dat de begraafplaats in de Amerikaanse stad een bedevaartsoord wordt voor Breaking Bad-fans, meldt de Amerikaanse tv-zender KOB.
"Dit is een plek waar wordt gerouwd, niet een plek voor sensatie", zei een van de demonstranten.
De dienst werd zaterdag georganiseerd voor fans van Breaking Bad die na de laatste aflevering afscheid wilden nemen van hoofdpersonage Walter White, die de laatste episode niet overleefde.
Afscheid
Fans konden tegen betaling aanwezig zijn bij het afscheid en aarde gooien over de lege kist, die daadwerkelijk de grond in ging. Ook heeft White zijn eigen grafsteen gekregen.
Met de ceremonie is bijna zeventienduizend dollar opgehaald voor een organisatie die zich inzet voor daklozen in Albuquerque.
De laatste aflevering van de tv-serie werd eind vorige maand in de Verenigde Staten uitgezonden. Breaking Bad, waarin Bryan Cranston de hoofdrol van White speelt, liep vijf seizoenen. In Nederland wordt het slotseizoen volgend jaar uitgezonden.

Haha. Dit zou zo uit De Speld kunnen komen.

Terug
Naar boven