XXL Nutrition

Breaking Bad (TV Serie)

skyler heeft echt een paardenhoofd

Gisteren ook de laatste episode gezien. Goed einde.
Was in het begin geen grote fan van Breaking Bad (en vindt nog steeds totaal niet dat het in het rijtje van The Wire and Sopranos thuis hoort), maar het is zeker een goede serie. Werd ook beter met de tijd.

ze heeft haar gezicht gelukkig laten "verbouwen".

Wtf, enige reden waarom je Skyler zou willen nken is toch zodat ze haar idiote bek zou houden.

Heb seizoen 1, en de eerste aflevering van seizoen 2 nu gekeken. Echt een toffe serie zover!

:thumbs: Seizoen 3 vond ik btw wel wat minder (je krijgt echt Skyler moordneigingen) maar alsnog blijft het vet, ook wel leuk dat je zo'n schijthekel aan een fictief persoon kunt krijgen :D

Heb deze week seizoen 1 tm 5 gekeken (ja weinig te doen)
Zeer dikke serie, alleen die 2 wijven zijn irritant (skyler en marie)

Ook die gehandicapte moraalridder van een zoon is irritant as ****.

Ik was laats begonnen met het kijken van de serie. Ik ben nu bij season 2 voorlaatste aflevering, tot nu toe vind ik het een van de betere series die ik heb gekeken. Ook de aparte stijl camerawerk spreek me wel aan.

kqhSMkD.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goeie serie. Juist zo'n karakter als Skyler die in het begin zo'n moralistisch zeikwijf uithangt is stiekem heel goed om in zo'n serie te hebben. Je gaat je eraan ergeren en dat maakt het vreemd genoeg juist mooier.
Net zoals bij de Soprano's waarbij Tony zo'n irritant zeikwijf als psychiater had.

skyler white. als ik die naam alleen al hoor wil ik al weer iets slopen :P

Volgens de berichten komt er een spin-off die om Goodman draait. Wel grappig karakter was dat.

Goeie serie man! Heb hem helemaal gezien laatst. Teleurstellend einde, dat wel.

Terug
Naar boven