Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben nu bezig met seizoen 2, wel een redelijke serie maar tis niet echt iets waar ik voor ga zitten a la the sopranos ofzo.

Vanaf seizoen 3 wordt t beest, 4 is helemaal non-stop willen kijken, maar ik snap wat je bedoelt. Toch even geduld hebben![]()
Viel me vies tegen nadat ik het gemiddelde cijfer op imdb had gezien, maar dacht idd al dat het na verloop van tijd beter moest worden.. zal iig dan nog seizoen 3 nog bekijken voordat ik stopVanaf seizoen 3 wordt t beest, 4 is helemaal non-stop willen kijken, maar ik snap wat je bedoelt. Toch even geduld hebben![]()

als het alsnog tegenvalt wil ik al die uren terug in euro's aubPrecies, dat had ik ook. En idd even doorbijten, het word echt beter

ben nu bezig met seizoen 2, wel een redelijke serie maar tis niet echt iets waar ik voor ga zitten a la the sopranos ofzo.
Viel me vies tegen nadat ik het gemiddelde cijfer op imdb had gezien, maar dacht idd al dat het na verloop van tijd beter moest worden.. zal iig dan nog seizoen 3 nog bekijken voordat ik stop
als het alsnog tegenvalt wil ik al die uren terug in euro's aub![]()

Mike is awesome, tof dat die een grotere rol speelt nu ipv de sidekick van Gus

Zat er natuurlijk ook dik in. Hoop dat we em weer vaker in actie zien met zn geluidsdemper![]()

ik snap niet helemaal hoe hij in die gevangenis op bezoek kwam trouwens. hij is ondervraagd etc, en dan gaat hij even op bezoek in een net pak om de man uithangen
Dit.
Wat bij mij niet helemaal helder is, is dat gebeuren met die Brock in dat ziekenhuis. Zat Walt hier nou toch achter? En wat was zijn motief precies? Ik begrijp dat die plant gevaarlijker was dan hij dacht? Snap er geen **** van.
Hij wist dat die plant dat deed, walt wist enorm goed waar die mee bezig was en heeft alles tot in de puntjes opgezet.
Het komt er op neer, hij heeft Jesse laten denken dat Gus brock heeft vergiftigd.
Het is zo'n bazen aflevering.
Hij zat in ze tuin, en zag die plant. Gewoon standaard plant, vergelijkbaar met een brandnetel.
Hij dacht als ik Jesse laat denken dat Gus Brock heeft vergiftigd is het 2-1 (Walter + Jesse vs Gus)
Jesse had hiervoor een hekel aan hem, en had meer aan Gus dan Walt.
Door de sigaret met ricin te jatten van Jesse, en brock te vergiftigen met de plant uit zijn tuin. Die dezelfde symptomen heeft als dat van Ricin. Hoefde Walt alleen maar Gus te roepen en voila. Jesse geloofde dat Gus, brock heeft vergiftigd. Immers, wie zou zoiets afschuwelijks doen op Gus na.
Nu is het 2 vs 1. Nu kon Walter samen met Jesse Gus proberen te vermoorde. Gus wist dat hij erin werd gelokt.
Hij had immers niemand vergiftigd.
TLDR: Walter White = Baas
"Ethically? I'm sorry, i must be hearing things, did you just use the word "ethically" in a sentence"? 

Ook 'mooi' om te zien hoe erg Walter Jesse in zijn macht heeft.
Jesse doet/zegt/denkt wat Walter wilt. In de voorgaande seizoenen was die nog de rebel/tiener. Nu heeft die niks en niemand, alleen Walter 'misbruikt' hem.
Betreft je karma:
Walt is inderdaad de baas van deze serie, hij heeft Jesse al in zijn macht.
Ik denk dat of Walter krijgt Mike ook onder zijn macht, en kan manipuleren/doen wat hij wilt.
Of het gaat goed fout en die 2 botsen met elkaar, zoals ze het de afgelopen seizoenen hebben gedaan maar nu echt groot.
Het wordt iig een hele goeie serie, blijft echt een top serie.
YEAH b*ch
MAGNETS!

On August 14, 2011, AMC announced that Breaking Bad was renewed for a fifth and final season consisting of 16 episodes.[2] The season will be split into two parts, each consisting of 8 episodes. The first half premiered on July 15, 2012, with a plot based around reviving the meth cooking and dealing. The second half of the split season is said to be premiering in summer 2013
Kan mij herinneren dat seizoen 5 het laatste seizoen is.Leeftijd wil niks zeggen. Kijk naar Walter en Jesse.
Walter is 10x beter dan Jesse. Men hoeft de strijd niet eens fysiek aan te gaan, walter wint het alleen al op de manier waarop hij de strijd aangaat. Manipulatie, liegen, doen alsof.
Er rest nog slechts 13 afleveringen van de beste serie ooit.