Fitness Seller

Breaking Bad (TV Serie)

Was weer een errug goeie aflevering :D

Topaflevering idd! Kijk al uit naar de rest van het seizoen!

Eind was ook waus, dacht ff van "ow ja" :D

Todd kan iig goed luisteren. :D

slimme jongens zijn het ook:D

Ik was het begin van de episode al bijna vergeten, tot ineens de laatste 30 seconden. :D De eerste serie die ik dat zie doen, geweldig. Enige film die dat nog had gedaan was geloof ik Maximum Overdrive(waar zoiets ook nog een deleted scene was).

Overigens mensen die zeiken over Skylar kan ik wel begrijpen. Maar zonder dat je zo'n persoon in Walt's leven hebt is het niet boeiend. Deze tegenpolen moeten er gewoon zijn in een serie anders raak je er al snel op uitgekeken. Ik vind het juist boeiend om te zien hoe het hele gezin in de clinch ligt om alle acties die gebeuren.

erg vermakelijk weer :D. in theorie allemaal leuk bedacht, maar volgens mij waren de schrijvens soms zo stoned als een garnaal. die schroeven op de trein maken ten eerste een flink kabaal, en toen Walt die motor aanslingerde lach ik even in een deuk. hoe doof zijn die gasten nou echt haha!
besloot me er niet aan te ergeren, goeie episode wederom.

ps: Walt is de manipulative mastermind, maar ondertussen komt jesse met de ideeen ^^

Haha mooi om te zien inderdaad, dat Jesse nu van domme acties overgaat tot de slimme acties.

Dat einde was ook wel sick, ben benieuwd hoe ze dat oplossen.
Vraag me af, hadden ze een keus. Bedoel wat zou die kleine doen?

Al pompen ze snel alles weg en stoppen ze er water in.

erg vermakelijk weer :D. in theorie allemaal leuk bedacht, maar volgens mij waren de schrijvens soms zo stoned als een garnaal. die schroeven op de trein maken ten eerste een flink kabaal, en toen Walt die motor aanslingerde lach ik even in een deuk. hoe doof zijn die gasten nou echt haha!
besloot me er niet aan te ergeren, goeie episode wederom.

ps: Walt is de manipulative mastermind, maar ondertussen komt jesse met de ideeen ^^

zag je niet hoe lang die trein was?

zag je niet hoe lang die trein was?

Was iets van 300 meter ver inderdaad. Twijfelachtig of je dat hoort.
Als je er niet aan denkt zal het wel meevallen.

Dit bewijst zo mooi, hoe goed. Extreem, maar dan ook extreem goed is in elkaar gezet.
When Walter Jr is over at Hank's house, Hank asks him if he wants to watch 'Heat', a movie where a heist goes awry because the robbers bring a new guy on board who they're not completely sure of.
Cut to the end of the episode, and Todd kills the kid on the bike, taking on the role of the new guy who's credentials no one checked.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 23:38 ----------

:roflol:

Was iets van 300 meter ver inderdaad. Twijfelachtig of je dat hoort.
Als je er niet aan denkt zal het wel meevallen.

Dit bewijst zo mooi, hoe goed. Extreem, maar dan ook extreem goed is in elkaar gezet.
When Walter Jr is over at Hank's house, Hank asks him if he wants to watch 'Heat', a movie where a heist goes awry because the robbers bring a new guy on board who they're not completely sure of.
Cut to the end of the episode, and Todd kills the kid on the bike, taking on the role of the new guy who's credentials no one checked.
Had ik ook gelezen, vet is dat he. Schijnen echt ontzettend veel van dat soort dingen in de serie te zitten.

Nu nog een week wachten, damn wat was dit spannend. En dan vooral die laatste 10 minuten en dan nog het einde. Zat echt van :eek:

Ben echt benieuwd wat ze kunnen doen met dat kind.
Het 'domme' is dat er een kogel in hem zit, zo niet.
Vul die tanks met water, vergiftig dat kind met die spin en het lijkt erop alsof het een zeer ongelukkig ongeluk was.

Nu hebben ze een kind wat duidelijk vermoord is, ze moeten alles van hem oplossen. Dan begint er een zoektocht, al weet ik niet of Walter dat ook echt doet als vader zijn. Maar hij vergiftigd ze ook, dus dit kan er vast ook wel bij.

Nu nog een week wachten, damn wat was dit spannend. En dan vooral die laatste 10 minuten en dan nog het einde. Zat echt van :eek:

Ben echt benieuwd wat ze kunnen doen met dat kind.
Het 'domme' is dat er een kogel in hem zit, zo niet.
Vul die tanks met water, vergiftig dat kind met die spin en het lijkt erop alsof het een zeer ongelukkig ongeluk was.

Nu hebben ze een kind wat duidelijk vermoord is, ze moeten alles van hem oplossen. Dan begint er een zoektocht, al weet ik niet of Walter dat ook echt doet als vader zijn. Maar hij vergiftigd ze ook, dus dit kan er vast ook wel bij.
Ja, die laatste 10 minuten waren echt intens, bijzonder wat een serie zo met je kan doen.
Mike heeft gezegd dat hij elk lichaam kan laten verdwijnen he

Ja, die laatste 10 minuten waren echt intens, bijzonder wat een serie zo met je kan doen.
Mike heeft gezegd dat hij elk lichaam kan laten verdwijnen he
Ja het verdwijnen is 1 ding. Als een kind vermist wordt, wordt heel die staat op ze kop gekeerd om dat kind te zoeken.
Moet je het toch wel verdomd goed regelen dat ze helemaal niks vinden.

Laatst bewerkt:
fuaarrkkk epic weer!

Hoop wel dat er nog een seizoen 6 komt, waarbij Walt gewoon een soort van drugsbaron of iig een baas is geworden, zal nog wel op zoiets uitlopen, hij krijgt steeds meer schijt.

Hoop wel dat er nog een seizoen 6 komt, waarbij Walt gewoon een soort van drugsbaron of iig een baas is geworden, zal nog wel op zoiets uitlopen, hij krijgt steeds meer schijt.

Komt er niet

Nu nog 3 afleveringen voor deze rit.
6, 7 en 8. Daarna nog 8 stuks en het stopt.

Walter draait helemaal door dit seizoen, dit red seizoen 6 niet eens meer.

Denk ook wel dat deze serie slecht gaat aflopen, onder het motto van "crime doesn't pay".

Of als scarface.

Dat hij gek wordt, en de macht teveel wordt.
Verslaafd aan ze eigen product zal nooit gebeuren, zal slechtste einde ooit worden.

Terug
Naar boven