XXL Nutrition

Breder worden.

Siar01

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
12%
Beste mensen,
Ik probeer echt breder te worden het is niet dat ik mager ben ofzo...
Maar ik ben zegmaar dun en ik wil gewoon breder worden..
Ik ben 1.75 en weeg 60kilo.. Ik heb geprobeerd bij elke maaltijd extra veel te eten want ik las dat als je niet zwaarder word of aankomt dat dat betekent dat je alles wat je eet die zelfde dag verbrandt.. En als het genetisch bepaald word mijn opa en mijn vader zijn fysiek heel sterk dus jk snap niet hoe ik moet veranderen zegmaar. Ik weet dat ik nog jong ben maar het hoeft niet snel ik wil best rustig opbouwen.. Ik heb geprobeerd veel te eten en ik fitness al 3-4 maanden maar er komt wel in mijn armen voornamelijk arm spieren bij maar ik wil mn armen groter hebben dat je zonder aan te spannen wel breder is dan nu..
Naja ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben.
Ik ben hier nieuw en weet niet precies hoe alles werkt.. Mocht ik dit in het verkeerde forum hebben geplaatst dan was dit niet mijn bedoeling.
Groetjes,

Eerst stickies lezen, dan pas topics openen. Slotje.

Meer eten!

Als je niet aankomt eet je te weinig.

Foto(s) posten en je voedings schema en je trainings schema,
ik denk dat we je dan een stuk verder kunnen helpen maat !

VRETEN is trouwens de hoofdzaak om aan te komen , lekker veeel eiewitten !!

Succes alvast ! groet, Ray.......:)

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik heb niet echt een voedingsschema routine ofzo die ik doorloop maar dit is ongeveer een gemiddelde voedingsschema wat ik meestal eet:
Niet alles is gezond enzo dus als ik iets kan verbeteren en iets kan leren van jullie ervaren mensen zou ik dat heel op prijs stellen.
8:00 => 2 tosties en 2 glazen melk
10:50 => 1/4 stokbrood met of kaas met sla en tomaat enzo of 1/4 stokbrood mozzerella met sla enzo (dit verkopen ze opschool dus vandaar). En fles ijsthee.
12:40 => " precies zelfde als hierboven"
16:00 => Mijn avond eten varieert vaak maar ivm cultuur eet ik voornamelijk Rijst (meestal 2 grote borden volgeschept) met kippenborst( of kipfilet hoe je dat ook noemt) en witte bonen in tomatensaus. Daarbij drink ik dan 2 glazen cola.
19:00 => chips.
22:30 => 4 glazen water.
Zoals je ziet ben ik misschien niet gezond maar ik ben eerlijk ik eet niet veel fruit ofzo maar als jullie gewoon een goed voedingsschema op kunnen stellen (zonder varkensvlees ivm geloof) zou ik dat zeker willen volgen. Ook nam ik een tijdje terug een lange tijd brinta als ontbijt omdat ik las dat dat goed was daarmee ga ik denk ik weereens beginnen.

maar als jullie gewoon een goed voedingsschema op kunnen stellen.
Als je vn plan bent om er geld voor opzij te leggen zullen mensen dt zeker doen.
Ik ben bijna 2 maand bezig geweest met stickies door te lezen, en heb nu een goede basis van mijn voedingsschema. lezen lezen en nog eens lezen zal ik zeggen.
als je dat doet kom je al een stuk verder op weg;)

En nog iets... De meeste mensen beginnen zegmaar vanaf veel lichaamsvet en trainen dat eraf en worden gespierd maar aangezien ik niet zoveel lichaams vet heb kan ik niks eraf trainen hoe moet ik dit doen moet ik eerst dik worden? Of ikweetniet hoe ik het moet aanpakken enzo..

Ik had zelf ook geen lichaamsvet (was ecto, lag bijna tegen annorexia aan) maar door alle topics hier door te lezen ben ik op de goed weg gekomen. Heb nu een cleanbulk gemaakt en wil naar de 65/70 toe gaan. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Maar het werk, me vet% blijft laag maar qua gewicht groei ik wel.... Maar ik kan je hier niet echt verder mee helpen, zal iemand met meer/veel ervaring moeten doen. Maar mijn tip is: lees die stickies, daar staat alle informatie in ;)

op 3,4 maand zie je toch niets man....

Bekijk jezelf over een jaar ofzo

Kijk, het is heel simpel.

Je gaat de stickies in de voedingssectie lezen. Daarna bereken je je onderhoud. Daar ga je 500 kcal boven zitten. Aan de hand hiervan stel je een voedingsschema op waaraan je je kan houden. Verder is 2 gram proteinen en 1 gram vetten per kg lichaamsgewicht een vrij goede maatstaf. De rest vul je op met koolhydraten. Post ten slotte je schema op dit forum ter controle.

Dit lijkt nu misschien allemaal Chinees, maar als je de stickies grondig enkele keren doorneemt is het allemaal vrij logisch. Als je dan nog vragen hebt, stel je ze hier gewoon. Maar hier mag idd een slotje op, nodige uitleg is gegeven :).

Verder eet je gewoon weinig naar DBB termen. Zo is het gewoon. Ik ken 12 jarige meisjes die meer eten dan jou (no pics). Je moet ook niet eerst dikker worden ofzo.

Doen wat je hierboven leest en je komt al een heel eind ;). Succes!

Okeee bedankt iedereen maar nog 1 vraagje.. Wat zijn stickies of waar kan ik deze vinden... Ik ben natuurlijk nieuw hier dus jaa.. Verder bedankt voor alle andere info

Als je bijv. op het subforum ''voeding'' klikt zie je dat er bij de paar bovenste topics: ''Stickie'' voor staat. Dat heb je ook bij de andere subforums. Stickies geven je de nodige informatie om aan de slag te gaan.

Dankje zal ik doen!

Terug
Naar boven