AndroidHealthClinic

Bridge kuur: Test/Deca - bridge - Test/Tren

Frein

Novice
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Heren,

Ik ben mijn volgende cycle aan het plannen en ik wil een blast->cruise/bridge->blast uitproberen. Ik heb rondgekeken op DBB, maar ik zie niet veel topics waar dit echt wordt aangesneden. In dit topic wordt eenzelfde kuur besproken, maar de TS heeft zijn post verwijderd. In het volgende topic wordt ook een soortgelijke kuur opgesteld. Big Cat geeft wel in dat topic aan dat als de bloedwaarden OK zijn, om de bridge dan over te slaan en direct met de tweede blast aan de slag te gaan. Dit houd ik nog in mijn achterhoofd.

Doel is om eerst goed wat massa te pakken met de test/deca en daarna proberen om zo droog mogelijk te worden met behulp van tren naar 6-7.

Schema:
Week 1-4-> Winstrol (50mg/dag) -- Kickstart
Week 1-12-> Deca 400mg/week
Week 1-12-> Test-e 500mg/week
Bridge:
Week 13-18: Test-e 250mg/week
Blast:
Week 19-29: Test-e 500mg/week
Week 19-29: Tren-e 400mg/week
PCT:
Week 31-33: Nolvadex 40mg/dag
Week 34-36: Nolvadex 20mg/dag

HCG draait de gehele kuur mee met 250iu EOD. Daarnaast gebruik ik ook (al) 2x2.5iu aan generic HGH (geen insuline!).

Van wat ik heb gelezen is high test/low tren of vica versa meer afhankelijk van de gebruiker en de side-effects van de tren - vandaar mijn initiele keuze.

Ymir zegt in dit topic dat hij aanraadt de PCT op 4 weken Arofixen en 2 weken Nolvadex te draaien. Zijn daar nog verdere opmerkingen over?

Laatst bewerkt:
Deca hoef je niet eerder te stoppen dan de test omdat je daarna toch gaat bridgen. Dus gewoon beide 12 weken.

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Voor de rest ziet het er wel lekker uit. Ben wel benieuwd of je 12 weken tren vol gaat houden :-)

• Topic Starter Topic Starter
Deca hoef je niet eerder te stoppen dan de test omdat je daarna toch gaat bridgen. Dus gewoon beide 12 weken. ---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ---------- Voor de rest ziet het er wel lekker uit. Ben wel benieuwd of je 12 weken tren vol gaat houden :-)

Je hebt gelijk qua de Deca - ik zat met mijn hoofd bij een ander schema.

Ik zie nu dat het eerste topic dat ik citeerde van jou afkomstig was. Hoe waren jouw ervaringen of heb je uiteindelijk niet gekuurd aan de hand van het schema dat je hebt gemaakt?

Je hebt gelijk qua de Deca - ik zat met mijn hoofd bij een ander schema. Ik zie nu dat het eerste topic dat ik citeerde van jou afkomstig was. Hoe waren jouw ervaringen of heb je uiteindelijk niet gekuurd aan de hand van het schema dat je hebt gemaakt?
Ik zie het nu ook ja :p. Mij is het echt heel goed bevallen. Ik had wel wat last van vocht in de eerste blast, maar de hele kuur was echt een succes. Ik heb er ook behoorlijk wat aan over gehouden (ongeveer 4,5kg). Hoe het herstel verloopt weet ik niet, want ik ben nog steeds on :p

Iemand verder nog commentaar op deze kuur?

Ik zie het nu ook ja :p. Mij is het echt heel goed bevallen. Ik had wel wat last van vocht in de eerste blast, maar de hele kuur was echt een succes. Ik heb er ook behoorlijk wat aan over gehouden (ongeveer 4,5kg). Hoe het herstel verloopt weet ik niet, want ik ben nog steeds on :p
Een aantal vragen als je het niet erg vindt:
  • Houd je nog dezelfde PCT aan zoals je in je topic had beschreven?
  • In welk gedeelte ben je momenteel van de kuur?
  • Als je al in de bridge/cruisefase bent, hoe is dat bevallen?

Iemand verder nog commentaar op deze kuur? Een aantal vragen als je het niet erg vindt:
  • Houd je nog dezelfde PCT aan zoals je in je topic had beschreven?
  • In welk gedeelte ben je momenteel van de kuur?
  • Als je al in de bridge/cruisefase bent, hoe is dat bevallen?
Ik ben na de kuur weer opnieuw gaan cruisen en blasten dus ik ben nog steeds on.
De eerste 3 a 4 weken van een cruise voel ik me super. In elk geval weinig verandering tov de blast, maar na 5 a 6 weken wil ik toch weer heel erg gaan blasten :D.
Ik heb besloten om niet meer off te gaan. Als ik ooit geen zin meer heb in trainen en kuren dan ga ik aan de TRT.

Ziet er wel lekker uit opzich. Maar sowieso zou je wat langer moeten nakuren. Ik zou denk ik 8weken nolva nemen en 4weken aromasin.

Verder vind ik dat je 2e deel van je kuur hoger gedoseerd moet zijn. Als je on blijft heb je meer nodig en moet het verschil tussen cruise en blast groter zijn.

Dit kuuridee lijkt me heel fijn, maar ik kan op dit forum weinig info vinden over bridgen tussen kuren. Ook herstel na zo'n periode zonder op hrt over te gaan lijkt nergens echt besproken te worden. Tijd voor een nieuw topic?

Wat wil je weten over bridgen? Het spreekt voor zich dat hoe langer je eigen aanmaak onderdrukt hoe langer het herstel gaat duren.

Ofcourse. Maar t zijn allemaal van die relatieve termen. Sommigen schijnen na 15 jaar on nog te herstellen terwijl anderen na 8 maand on aan de te kunnen. Hoe wordt hcg in een bridge toegepast,. En als je langer on bent dan een jaar, hoe dan? Dat soort zaken. Een standaard kuur met nakuur lijkt heel simpel, maar zo gauw je daarvan afwijkt wordt opeens alle info tegenstrijdig en onduidelijk. Begrijp je wat ik bedoel?

Ofcourse. Maar t zijn allemaal van die relatieve termen. Sommigen schijnen na 15 jaar on nog te herstellen terwijl anderen na 8 maand on aan de te kunnen. Hoe wordt hcg in een bridge toegepast,. En als je langer on bent dan een jaar, hoe dan? Dat soort zaken. Een standaard kuur met nakuur lijkt heel simpel, maar zo gauw je daarvan afwijkt wordt opeens alle info tegenstrijdig en onduidelijk. Begrijp je wat ik bedoel?
Hoe lang iemand moet herstellen is echt heel persoonlijk. Sommige herstellen heel snel na een jaar kuren en andere doen er inderdaad heel lang over. Het ene lichaam is nu eenmaal het andere niet. Het is ook afhankelijk welke middelen je hebt gebruikt. Heb je bijvoorbeeld test/deca hebt gedaan, dan is je herstel wat moeilijker dan wanneer je test only hebt gedaan. Ook de dosissen zijn natuurlijk van invloed op je herstel. Je mag er wel vanuit gaan dat hoe langer je kuurt hoe moeilijker je herstel gaat zijn en je mag er ook vanuit gaan dat je herstel na een jaar kuren vrij klote zal zijn. Maar hoe lang je precies nodig hebt om te herstellen kan niemand voor je inschatten. Je zult na een lange kuur in elk geval je nakuur langer moeten maken en tijdens je nakuur bloed prikken om te kijken of je lichaam aan het herstellen is.
HCG gebruik je tijdens een bridge kuur natuurlijk op dezelfde manier als tijdens een normale korte kuur. Dus meteen in de eerste week tot en met de eerst week van je nakuur.

Ga er maar van uit dat je herstel erg lang gaat duren. Als je later op trt gaat is het geen probleem. Maar dat is wel een keuze die je moet maken. Ikzelf ben flink lang on geweest en was niet van plan ooit nog off te gaan. Toen ben ik gedwongen toch off te gaan ivm een ongeluk. We zijn nu ruim een jaar verder en heb vorige week mn bloedwaardes terug gekregen. Mn test is nog steeds maar 9,6. (9-35)

Ik ben denk ik 1,5 tot 2 jaar on geweest.

Thanks kerel! Als ik op pc zit zal ik ff karma uitdelen

Ga er maar van uit dat je herstel erg lang gaat duren. Als je later op trt gaat is het geen probleem. Maar dat is wel een keuze die je moet maken. Ikzelf ben flink lang on geweest en was niet van plan ooit nog off te gaan. Toen ben ik gedwongen toch off te gaan ivm een ongeluk. We zijn nu ruim een jaar verder en heb vorige week mn bloedwaardes terug gekregen. Mn test is nog steeds maar 9,6. (9-35) Ik ben denk ik 1,5 tot 2 jaar on geweest.

In de periode dat je on bent geweest heb je HCG niet mee laten lopen of wel?

Hoe ziet/zag je nakuur eruit? Blasten met hoge dosisen van HCG, nolva, etc? Zou leuk zijn om wat specifieke informatie te krijgen.

Terug
Naar boven