AndroidHealthClinic

bridge overslaan ?

fitnessfreak250

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
He,
Zit nu in me 9e week test tren mast, kan nu wel vrij zeker zeggen dat mn tren fake was.. nu is mn vraag
Zou ik eerst bridgen of meteen volgende kuur erin aangezien mn tren fake was ?

Reden dat mn tren fake is geen zweten geen krachtgains niet irri niks..
Heb wel 6kg gepakt maar ligt aan de test.
Tnx

Post ook ff een pic van je tren zodat men weet hoe deze fake tren eruit ziet.

waarom is je tren fake? eet je wel genoeg? gebruik je andere recreatieve drugs oid?

ik ken meer mensen die klagen over dat alles nep is bla bla bla maar als je niet eens 2k kcal aan voedsel per dag naar binnen werkt en een weekend slapen overslaat ligt het aan jezelf.

er niet vanuitgaande dat je dit doet en dat je voeding in orde is zou ik toch een bridge inlassen, 4/6 weken even je test levels laten zakken (weet niet hoe veel test/tren/mast je zette maar dit lijkt me hoger dan 125/250 mg aan test per week.)

• Topic Starter Topic Starter
500test 200mast
gear was van mg
Nee ik gebruik geen andere dugs ga niet uit en ben aan het bulken, alleen werk in ploegen
Dat is het enige negatieve..

500test 200mast
gear was van mg
Nee ik gebruik geen andere dugs ga niet uit en ben aan het bulken, alleen werk in ploegen
Dat is het enige negatieve..

geen ervaring met MG, hoe veel tren zette je per week?

ik zit momenteel op test tren 500/750 mg enanthaat en ik moet zeggen dat ik ook niet agressief ben, geen kort lontje. kracht gaat wel vooruit maar wat ik soms lees op fora's over de sides valt het bij mij 100% mee.

Ja maar het moet tog iets zijn.. 400tren ew had geen enkele side.. alleen wat vocht en beetje massa van de test..
Vindt het gewoon raar door alle verhalen die ik hoor

400mg tren vrouwendosering had ik ook geen enkele sides hoor...

Er van uitgaand dat dit een cut kuur was aangezien mast erbij zit, 600 tren om te cutter? imo is 400 tren bij een cut meer als genoeg toch?

Nee meer bulk mast tegen vocht en oestrogeen
.. hoor altijd dat 400genoeg is niet ?

Laatst bewerkt:
Dus omdat je geen sides had is je gear fake? Snap de logica dr niet helemaal achter.

Ja wat moet je dan. Je neemt iets dan verw8 je pro.s en contras tog ?

of een extra dekentje als je geen zin hebt om 600 gram ongekookte rijst te eten

Denk dat je nog beter sla olie kunt injecteren voor gains dan MG

Haha de test was zeker real maar idd was de laatste keer..

waarom is je tren fake? eet je wel genoeg? gebruik je andere recreatieve drugs oid?

ik ken meer mensen die klagen over dat alles nep is bla bla bla maar als je niet eens 2k kcal aan voedsel per dag naar binnen werkt en een weekend slapen overslaat ligt het aan jezelf.

er niet vanuitgaande dat je dit doet en dat je voeding in orde is zou ik toch een bridge inlassen, 4/6 weken even je test levels laten zakken (weet niet hoe veel test/tren/mast je zette maar dit lijkt me hoger dan 125/250 mg aan test per week.)

:roflol: je omschrijft ff precies iemand die ik ken

Ik merk op 250 test 400 tren 200 mast ook geen sides, geen extra zweten, niet agressief enz. Alleen wat hoger libido...

Zou zelf eerder zeggen dat ik er geestelijk rustiger onder ben :roflol:

Ik zit atm op 500 test 400 tren en merk er wel degelijk wat van! Slaap voor geen meter, rare dromen, puisten op mn rug en zweten als een debiel.

Nou ik weet niet wat jullie zetten.. Of Miss ben ik overgevoelig oid.. Maar ik kan van eigenlijk elke aas die ik tot nu toe heb gezet exact de sides herleiden.
Ik merk ook meteen als ik een vial uit andere batch heb die toevallig lager gedoseerd is.. Met 3 dagen op een enanthaat ester weet ik wel Hoelaat t dan is. Sommigen voelen gewoon veel meer van middelen dan anderen. Een beetje sceptisch mag je best zijn, maar MG tren en ontbreken van tren sides, zo gek klinkt dat niet in mijn oren. Op 250/400 test/tren (geen MG)merkte ik echt wel de tren..

Verder vind ik t geneuzel over recreatieve drugs erbij ook zoiets.. Hoeveel buffels kom je wel niet op festivals tegen die helemaal uit hun kanariepietje staan te gaan?! Als je gewoon dedicated blijft sporten en eten, staat die paar x gek doen echt je gains niet in de weg in de zin van f**k m'n hele tren cycle naar de klote door een keer x oid.

Nou ik weet niet wat jullie zetten.. Of Miss ben ik overgevoelig oid.. Maar ik kan van eigenlijk elke aas die ik tot nu toe heb gezet exact de sides herleiden.
Ik merk ook meteen als ik een vial uit andere batch heb die toevallig lager gedoseerd is.. Met 3 dagen op een enanthaat ester weet ik wel Hoelaat t dan is. Sommigen voelen gewoon veel meer van middelen dan anderen. Een beetje sceptisch mag je best zijn, maar MG tren en ontbreken van tren sides, zo gek klinkt dat niet in mijn oren. Op 250/400 test/tren merkte ik echt wel de tren..

Verder vind ik t geneuzel over recreatieve drugs erbij ook zoiets.. Hoeveel buffels kom je wel niet op festivals tegen die helemaal uit hun kanariepietje staan te gaan?! Als je gewoon dedicated blijft sporten en eten, staat die paar x gek doen echt je gains niet in de weg in de zin van f**k m'n hele tren cycle naar de klote door een keer x oid.

Vriend van mij had op dezelfde tren die ik had wel flinke sides.. Alleen hij had 500 test 400 tren terwijl ik 250 test en 200 mast er bij had.

En true, 1 dag niet eten zal je echt geen gains van verliezen, zeker niet als je on bent. Maar je moet dan wel de rest van de week het goed maken.

Terug
Naar boven