AndroidHealthClinic

Bridge voorstel

Pastasaus

Competitive Bodybuilder
Waardering
81
Ok, ik heb nagedacht of ik dit wel zou posten hier. Maar doe het toch maar.

Ik ben nu ong 10weken op 1500mg test en 1000mg primo. Hoogste dosering die ik heb gehad.

Ik heb het laatste jaar veel stress gehad en laatste keer dat ik off ging ben ik heel ver terug gevallen door de stress en andere omstandigheden.

Ik ben toen van 120kg bij 10% gegaan naar 105kg bij 18-20% gegaan. Heel erge terug val dus.

Nu ben ik terug gegaan naar 115kg bij 15%. Omdat ik de laatste weken weer een hoop gezeik en stress hebt en het erg druk heb ben ik weer naar 110kg gegaan. Terwijl ik dus op die flinke dosis aas zit. Kan je zien wat stress met je kan doen.

Aangezien de groei er nu dus wel ff uit is ben ik van plan te gaan bridgen. Ik heb sinds een aantal weken weer mn oude schouder blessure en tennis arm die weer opspelen. Daarom zet ik nu al 3weken 200mg deca erbij.

Nu wil ik misch in de bridge rustig aan gaan cutten. Geen zwaar dieet maar wel carbs verlagen en cardio toevoegen. Nu weet ik dus niet precies wat ik daarbij wil gaan zetten.

Ik denk aan zoiets:

Test 125-250mg
Mast 400mg
Deca 100mg
Eventueel Anavar op 60mg pd.
Ook twijfel ik of in clen en/of t3 ga toevoegen.

Het is geen gebruikelijke bridge of product combinatie keuze. Misch is het geen bridge meer te noemen maar een cut kuur. Maar daar gaat het niet om. Ben benieuwd wat jullie er van vinden of een beter idee hebben.

Gr. Henk.

Ik zou gaan voor de test en deca, de rest laten zitten. Dosering niet te hoog houden. Training ook even niet maxen ivm herstel van het lichaam. Even blessures laten herstellen. Je zult zien dat je weinig kg zult gaan verliezen
En stress is zeker een killer

• Topic Starter Topic Starter
Thanks David.

Ik dacht toch aan mast erbij omdat ik er dan toch wat harder en vasculairder uitzie. Merk ik nu met primo ook. Maar misch haal ik em er wel uit. Ff klein en simpel houden.

Ook wel lekker om je lichaam wat relatieve rust te gunnen ipv weer een dosering orals erin te gooien.

Test 125
Deca 100

Gaan met die banaan

Hou het hoofd koel bro. Zodra je je stresst bedenk je dan dat het helemaal geen zin heeft je te stressen en je je beter kan neerleggen bij de situatie en er het beste van maken.

hoe voeldt die 1500 test en 1000 primo dan?

Maar ik zou indd test op 125 zetten en deca op 100 oid.

Niet te zwaar, gewoon 12-15 herhalingen.

Ja is misch wel een goed idee.

Ja geloof me Jay, ik ben behoorlijk stress bestendig. Maar zelfs voor mij kan het blijkbaar te veel zijn soms haha. Maar is een lang verhaal en niet voor hier.

Die 1,5gram test en gram primo voelde wel heerlijk man. Zag overal aders en ging echt gruwelijk. Maar het bracht me dus niet naar mn oude niveau. Uiteindelijk zelfs massa verlies.

Hey Henk,

****ed up man, maar ik weet ook wat stress met je doet, weeg nu terug 97-98 maar 2 maand geleden zat ik ook terug op 87 door stress...

Zou idd gewoon simpel houden test 125/250 en deca op 100/200.

Clen of T3 oid zou ik in deze stack niet toevoegen.
Je zegt het zelf, je gaat niet echt cutten dus ik zou het niet nemen.

En zoals mack voorstelt gewoon wat high reps doen, alles lekker doorbloeden/oppompen.

Zet je nog steeds hgh dan?

Ok thanks boys.

Nee zet al 2maanden geen HGH meer. Was een leverings probleem bij mijn leverancier. Maar als het goed is krijg ik deze week weer binnen. Dan ga ik gelijk weer zetten.

1,5ml test e only zetten..
Blijven trainen

oplossingen zoeken voor je problemen..

daarna van alles erin gooien..

Terug
Naar boven