XXL Nutrition

bridge

Ik DENK dat je het wel preventief moet gebruiken ja. Enige wat voor mij echt werkte om bestaande acne weg te krijgen was Roa, maar dat middel kent helaas ook vele bijwerkingen en zal ik daarom ook niet meer aanraken.

We kunnen wel gaan discusieren wat een bridge is, maar een bridge heeft als doel om de gewonnen massa vast te houden, imo doe je dat niet met een trt dosis, wel die minimale hoeveelheid aas die nodig is om t vast te houden. Kan dus met test, mij mij werkte t prima 50 stromba om de dag voor een week of 6.

Ik DENK dat je het wel preventief moet gebruiken ja. Enige wat voor mij echt werkte om bestaande acne weg te krijgen was Roa, maar dat middel kent helaas ook vele bijwerkingen en zal ik daarom ook niet meer aanraken.

Ik ook niet man. Ik voel me echt k*t daarop en mn lippen zien er uit als die van een crackjunk :P

We kunnen wel gaan discusieren wat een bridge is, maar een bridge heeft als doel om de gewonnen massa vast te houden, imo doe je dat niet met een trt dosis, wel die minimale hoeveelheid aas die nodig is om t vast te houden. Kan dus met test, mij mij werkte t prima 50 stromba om de dag voor een week of 6.

Helaas, of moet ik zeggen gelukkig, heeft testosteron nog wat andere functies naast het tegengaan van proteolyse. Ik mag hopen dat je dit inmiddels wel wist. Je moet gewoon tenminste 50-60 mg test e per week in je bridge protocol gooien. Maar als jij wil bridgen op DHT only, ga je gang bro, ik hou je niet tegen.

Ik had met zo goed als alles last van puisten, maar met 500mg Test E en 800mg Primo totaal niks. Pakte er wel 7.5-10gr B5 bij.

Dan heb je waarschijnlijk last van oestrogeengerelateerde acne en de primo(dht)onderdrukt die.Heb je met winstrol ook acne?

Terug
Naar boven