AndroidHealthClinic

Nieuws Britse eurohater scheldt Van Rompuy de huid vol..

+1 voor de tierdende Engelsman. Wij dachten dat Balkenende geen uitstraling had maar van rompuy is helemaal een lachertje!

En Belgie is geen land :haha:

Zielig als je het nieuws probeert te halen door iemand anders uit te schelden.

Hij heeft toch ook gelijk. Misschien niet netjes om te zeggen.. Maargoed

Zoveel verkeerde en gekke dingen zegt tie niet

Ach ja, echt Europees gezind is het Verenigd Koninkrijk sowieso al niet. Dan hadden ze nog eens verwacht dat zij de verkiezingen gingen winnen ook en toen bleek dat dit niet ging lukken al op voorhand nog wat negativisme rondbazuinen over Van Rompuy. De opmerking dat ze nog altijd de EU kunnen verlaten is dus meer dan terecht. Het Verenigd Koninkrijk is net als Amerika puur uit op macht. Hun poging om van Van Rompuy te winnen was van in het begin al gedoemd om te mislukken. Ze behoren niet eens tot de euro-landen en dat zegt genoeg. Beetje bakkie huil-huil voor hun dierbare munt :') alsof zij zo superieur zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Hij ziet er toch duidelijk gefrustreerd uit en is wss gwn uit om wat te provoceren. Je kan zeggen wat je denkt zonder iemand persoonlijk aan te vallen ook. Vind het gewoon enorm laag wat hij hier gedaan heeft. Lijkt wel een klein kind die zijn zin niet krijgt.
Vind het wel wat flauw van van Rompuy dat hij niet in een schaterlach ofzo is geschoten (of iets anders om aan te tonen wat een inferieur persoon die man was), maar daar gewoon als een schijnbaar slachtoffer wat onverschillig heeft blijven zitten. Maarja, dat was natuurlijk wel wat die Engelsman verwachtte anders ging ie nooit zo tekeergegaan zijn moest hij niet zeker weten dat van Rompuy niets zou terugdoen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Lork
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een eng mannetje :roflol:
Lijkt wel de lijsttrekker van de belgische pedo partij:P

:rolleyes: Alsnog minder creepy dan die kerel van de Nederlandse pedopartij:

Verder boeit t niet hoe hij eruit ziet die van Rompuy, als hij zijn werk maar fatsoenlijk doet ;)
(en ja, van den Berg is ook lillek als de nacht maar die heeft niet alleen zijn kop om van te kotsen.)

http://www.europa-nu.nl/9353000/1/j9vvh6nf08temv0/vgm7ein6yar1

Europarlementariërs gaan allemaal hetzelfde verdienen. Gisteren hebben zij besloten hun salaris en arbeidsvoorwaarden gelijk te trekken. Dit betekent dat iedere Europarlementariër € 8600 per maand gaat verdienen. Dat is ruim € 100.000,- op jaarbasis.

Die 736 leden verdienen allen bijna 9 ruggen de maand.

Af en toe kom je eens opdagen bij een debat, als je fractie leider dat al niet doet. Schandalig gewoon. Voor de rest doe je wat papierwerk.

Snap waarom de PVV en andere populisten als Lega Nord of Britse conservatieven die de EU zo verguisen er alsnog gaan zitten. Aangezien leden er voor vijf jaar zitten betekend dat sowieso dik een half miljoen aan eigen vermogen.

Laatst bewerkt:
Jawohl.

Tot voor kort had Van Rompuy geen politieke plannen meer, toen werd hij alsnog 1ste Minister en nu is hij plots Europees President. :gek: Nigel Farage had VR niet moeten beledigen maar de "who are you?" is terecht. :)

idd ... VanR komt gewoon helemaal uit het niets en wordt toch verkozen ...
Niet verwonderlijk dat iemand zich daar vragen over stelt

als engeland uit de eu stapt verhuis ik naar london :p

idd ... VanR komt gewoon helemaal uit het niets en wordt toch verkozen ...
Niet verwonderlijk dat iemand zich daar vragen over stelt

Bwoh, voor iemand die helemaal uit het niets komt is het toch verwonderlijk dat zowel de financial times, the guardian, als the Wall Street Journal hem indertijd tipten als één van de beste kandidaten om het voorzitterschap op zich te nemen ;)

Hij ziet er idd een saai raar mannetje uit, maar dat heeft in se niks met zijn capaciteiten te maken. Ik heb het niet zo op met zijn partij, iets te conservatief naar mijn mening, maar hij is toch wel een vrij capabel man denk ik om de EU te leiden. Hij zal zich alleszins niet schuldig maken aan dergelijk marginaal gebekvecht zoals de Engelse collega :rolleyes:

beter had hij R geantwoord: and.. who are you?

ik had R toch wel liever hem een antwoord zien toedienen dan daar nietig zitten nee knikken

Als Nederlander is mij ooit gevraagd wat ik van het verdrag van Lisabon vind. De meerderheid was daar heel helder over GEEN EU superstaat. Maar toch is het er gekomen en er is nauwelijks een politieke partij waar ik als EU sceptic heen kan met mijn stem. Die Nigel Farage is een absolute held! Hij zegt exact wat ik vind en het is vrij zielig dat wij Belgen en Nederlanders alleen een Engelsman hebben die de 'voice' is van EU sceptici is.

En vergeet niet waar EU sceptici voor uitgemaakt zijn; verantwoordelijk voor fascisme en nazisme, dit zou het onvermijdelijke gevolg zijn van een nee tegen de EU superstaat. De baas van die ondemocratische club dweil noemen is dan eigenlijk veel te mild.

Vooral vanaf 4.39 over de ludieke actie in kippenpakken en mensen van de EU die alles doen om berichtgeving daarover in de media trachten te voorkomen (6.38). http://www.dumpert.nl/mediabase/124391/0edf6b2f/chicken_run_in_the_eu_parliament_%2820.02.2008%29.html

Kijk ook vanaf 1.00 minuut naar deze video http://www.youtube.com/watch?v=KMZbs6zu5PU&feature=related of de tientallen andere van hem. Hij staat daar en brengt mijn mening naar voren in het hart van DE EUSSR. Two tumbs up for this man!

Terug
Naar boven