Fitness Seller

Nieuws Britse eurohater scheldt Van Rompuy de huid vol..

Wat hij zegt is gewoon helemaal waar. Alleen dit soort taalgebruik gaat altijd tegen je werken.

Farage = Britse Wilders?

• Topic Starter Topic Starter
10 dagen weddeverlies vind ik persoonlijk een zwakke straf voor dit brullend ondier. Beter hadden ze dit stuk onbenul imo een maand de toegang ontzegd ofzo.

Laatst bewerkt:
Tja, en toch is ook dit vrije meningsuiting, hoe lomp hij het ook brengt. Maar dat de EU wat moeilijkheden heeft met échte democratie en échte vrije meningsuiting is al langer bekend.

Hoewel ik weinig heb met eurofielen zoals Guy Verhofstad en dergelijke kornuiten vind ik deze Farage echt het toonbeeld van een ongeschoolde goedkope hyper kapitalist met een maand salaris van ruwweg 9 ruggen.

Verder gewoon triest dat iemand met letterlijk de taal van de straat zoveel sympathie krijgt, als het een Mohammed was geweest tegenover een agent op straat was de mond van critici gezwollen tot de grote van de domtoren.

Duidelijk dat er een anti-Brussels sentiment is, en deels terecht, maar deze platitudes prijzen? Terwijl de gewone man vroeg z'n bed uit mag voor een schijt loontje en zich stukken meer bevangen zal moeten opstellen dan deze bruller.

Tja, en toch is ook dit vrije meningsuiting, hoe lomp hij het ook brengt. Maar dat de EU wat moeilijkheden heeft met échte democratie en échte vrije meningsuiting is al langer bekend.

Jij weet dat op de persoon spelen hier ook niet mag, net als bepaalde nette specifiek geörienteerde kritiek, daarvoor verwijder je ook posts. Maar deze Britse ziel bekritiseert werkelijk niets inhoudelijks en speelt puur in op de man. Bovendien wordt z'n microfoon niet uitgezet.

Net zoals DBB jou aan het hart gaat geldt dat ook voor intelligente individuen met de EU die op den duur wel degelijk trans Europese ontwikkelingen zullen brengen waar we profijt van hebben.

Laatst bewerkt:
Spreek me niet uit over de persoonlijke beledigingen, die nergens voor nodig zijn en best vermeden worden.

Hij moest de boete betalen omdat hij vond dat België niet echt een land is. Sorry maar dit is gewoon vrije meningsuiting. En het klopt nog ook.

Dan nog is zo'n statement over België volledige discussie vervuiling aangezien hij zich in het Europese parlement bevind betreffende Europese Zaken.

Hij had van Rompuy gewoon een vraag kunnen stellen wat die er nou van vind dat alle diplomatie ter benoeming van een Europese Minister zo schimmig is gegaan. Dan was er een dialoog gekomen in plaats van een monoloog.

Als de man zo graag de EU niet pruimt kan hij beter in z'n thuisland de afstand tussen Engeland en de EU vergroten. Stukken realistischer.

Kortom, een electorale pyromaan met zelf het salaris van een bank directeur.

Alsof de man het niet over inhoudelijke zaken had. Kritiek hebben op Europa moet je vooral doen daar waar het gehoord wordt. Ook al horen ze het niet graag. En een dik salaris hebben ze daar allemaal, zeker de 'natte dweil'.

Hij heeft wel gelijk:

1. Van Rompuy heeft het charisma van een dweil.
2. België is geen echt land.

als je geschiedenis studeert weet je dat geen enkel land een land is maar dat het allemaal kunstmatig geconstrueerd is door lange complexe historische processen.

2.) en dan, die kerel heeft de wijsheid, heeft de kennis, de ervaring, wat maakt dat uit of hij er blits uit ziet.

ik vind dat hij eerst bij zichzelf moet kijken in plaats van zo onberedeneerde off-topic uitvallen te doen naar hem en mijn land. in schotland is de roep om afscheuring nog steeds groter dan de roep in vlaanderen dacht ik. en qua charisma heeft is het nou ook niet echt een /voeg charismatisch persoon naar keuze in.

maar bon conclusie : ik had liever dat hij zijn kritiek op een beschaafde professionele manier naar voorbracht.

ik vind dat hij eerst bij zichzelf moet kijken in plaats van zo onberedeneerde off-topic uitvallen te doen naar hem en mijn land. in schotland is de roep om afscheuring nog steeds groter dan de roep in vlaanderen dacht ik. en qua charisma heeft is het nou ook niet echt een /voeg charismatisch persoon naar keuze in.

maar bon conclusie : ik had liever dat hij zijn kritiek op een beschaafde professionele manier naar voorbracht.

+ 1

Vind het gewoon triest dat volwassen mensen in deze tijd nog steeds zo onbeschaafd reageren soms en vooral dat mensen dit zwakke gedrag lopen te verheerlijken alsof het iets goeds en sterks is.

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

hij had van rompuy gewoon een vraag kunnen stellen wat die er nou van vind dat alle diplomatie ter benoeming van een europese minister zo schimmig is gegaan. Dan was er een dialoog gekomen in plaats van een monoloog.

+ 1

Ik kan me niet voorstellen dat Belgicisten zich echt beledigd voelen door Farage. (?) Volgens mij willen ze het gewoon omdraaien in hun voordeel.

Zoals ik eerder al zei hij had VR niet persoonlijk moeten aanvallen maar anderzijds haalt hij hierdoor wel de wereldpers en brengt hij een discussie op gang.

Terug
Naar boven