XXL Nutrition

Nieuws Britse eurohater scheldt Van Rompuy de huid vol..

ik had R toch wel liever hem een antwoord zien toedienen dan daar nietig zitten nee knikken
Ben geen fan van Van Rompuy, maar hij staat daar boven. Die man is zeer intelligent en kan zich erg goed beheersen. Ze wilden hem sowieso uitlokken om af te tasten welke reactie ze eruit krijgen. Het liefst hadden ze waarschijnlijk gehad dat hij zich niet meer zou kunnen beheersen en domme dingen zou zeggen.

Neemt niet weg dat ik het een vrij grote marionet vind, en Europa blijft een weinig democratisch boeltje voor de gemiddelde Europeaan.

Weer een faal actie van de Britten, vond goed dat R en niet op inging.
Verhofstad gaf anders wel een mooi tegenwoord naar hen.

Bij mijn weten spreekt hij uitstekend Nederlands, Frans, Duits en Engels :)

Weer een faal actie van de Britten, vond goed dat R en niet op inging.
Verhofstad gaf anders wel een mooi tegenwoord naar hen.

Wat is dit toch, beledigd omdat een mede belg uitgescholden word? Of doet de waarheid voor veel Belgen pijn dat jullie geen echt land zijn, is dat het?

Als persoon zou ik zo een pintje pakken met de van Rompuy maar hij staat voor het instituut EU superstaat en daarom pakt die Engelsman hem aan. Denk eens na wat voor argumenten de EU sceptici hebben en in hoeverre daar een deel van waarheid is. Stel dat Balkenende daar zou staan, dan had ik me echt niet mede beledigd gevoeld als landgenoot van Balkenende. Schaam me kapot met die kneus als representant van NL. Ik vind het wel prima dat het geen landgenoot is die de baas is van de EU, scheelt weer plaatsvervangende schaamte. Al was het wel een uitgelezen kans destijds om voortijdig van Balkenende verlost te zijn.

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Kijk bij GS hebben ze het topic ook al opgepikt, EU sceptisch als zij altijd zijn, goed topic!
[Link niet meer beschikbaar]

Wat is dit toch, beledigd omdat een mede belg uitgescholden word? Of doet de waarheid voor veel Belgen pijn dat jullie geen echt land zijn, is dat het?

Ok Belgie is geen echt land het behoord zeker nog toe aan het Duitserijk :rolleyes:
wat een slap argument.

:roflol:
Belgie is niet echt een land

Voor de rest laat ik het me maar even bezinken....:D

Belgie is niet echt een land

Voor de rest laat ik het me maar even bezinken....:D

Nee, we hebben alleen het beste bier, de beste frieten, de beste chocolaatjes --> lang leve junkdagen!!! en gerechtjes waarvan men een culinair orgasme krijgt :D

Zolang we dat blijven behouden, mogen ze over ons zeggen wat ze willen ;)

Nee, we hebben alleen het beste bier, de beste frieten, de beste chocolaatjes --> lang leve junkdagen!!! en gerechtjes waarvan men een culinair orgasme krijgt :D

Ow dan wil ik wel eens me jou dineren :p .

Of doet de waarheid voor veel Belgen pijn dat jullie geen echt land zijn, is dat het?
Bij mij doet dat alvast geen pijn (integendeel). België is gewoon een federatie van verschillende 'landen' (gewesten). Geen van deze gewesten heeft daar over lange termijn een voordeel bij. Als je verdedigers hoort dan moeten ze telkens weer terugvallen op non-argumenten die niet relevant zijn terwijl de zaken die er echt toe doen vergeten worden. België is een bedrijf dat nooit had mogen bestaan en nu best de boeken sluit.

• Topic Starter Topic Starter

aaaah probleem gediagnosticeerd: culinaire orgasmes....

Misschien helpt het als jullie nou gewoon eens echte coïtus zouden proberen...;-) :-P

Bij mij doet dat alvast geen pijn (integendeel). België is gewoon een federatie van verschillende 'landen' (gewesten). Geen van deze gewesten heeft daar over lange termijn een voordeel bij. Als je verdedigers hoort dan moeten ze telkens weer terugvallen op non-argumenten die niet relevant zijn terwijl de zaken die er echt toe doen vergeten worden. België is een bedrijf dat nooit had mogen bestaan en nu best de boeken sluit.
Hoe zie jij de ideale toekomst voor je?

Dat zou dit topic in te grote mate off-topic maken :)

Maar kort antwoord: eerst en vooral elk gewest alle bevoegdheden, later onafhankelijkheid.

Ok...heb het nu inhoudelijk goed kunnen bekijken en kunnen overdenken.

Sterke speech, niet op zijn plaats en vooral erg Brits. Ik hou wel van die sT...

Van Rompuy ken ik niet goed genoeg om over de persoon te oordelen. Dat ga ik dus ook niet doen...

Maar de kritiek over democratie en Europa en de dreigende vernietiging van natie-staten deel ik absoluut met Farage. Dat zijn goede punten die hij naar voren brengt.

Het democratische gehalte van Europa is ver te zoeken en inmiddels zijn onze parlementen gewoon onder geschikt aan Brussel. Een instantie die zo weinig controle geniet waaraan wij zoveel bevoegdheden zonder morren
overhevelen is extreem gevaarlijk.

Ik ben geen fan van Europa als instantie in deze politieke verhoudingen.

Hij heeft weer kritiek gegeven. :roflol:

Laatst bewerkt:
Als Nederlander is mij ooit gevraagd wat ik van het verdrag van Lisabon vind. De meerderheid was daar heel helder over GEEN EU superstaat. Maar toch is het er gekomen en er is nauwelijks een politieke partij waar ik als EU sceptic heen kan met mijn stem. Die Nigel Farage is een absolute held! Hij zegt exact wat ik vind en het is vrij zielig dat wij Belgen en Nederlanders alleen een Engelsman hebben die de 'voice' is van EU sceptici is.

En vergeet niet waar EU sceptici voor uitgemaakt zijn; verantwoordelijk voor fascisme en nazisme, dit zou het onvermijdelijke gevolg zijn van een nee tegen de EU superstaat. De baas van die ondemocratische club dweil noemen is dan eigenlijk veel te mild.

Vooral vanaf 4.39 over de ludieke actie in kippenpakken en mensen van de EU die alles doen om berichtgeving daarover in de media trachten te voorkomen (6.38). http://www.dumpert.nl/mediabase/124391/0edf6b2f/chicken_run_in_the_eu_parliament_%2820.02.2008%29.html

Kijk ook vanaf 1.00 minuut naar deze video http://www.youtube.com/watch?v=KMZbs6zu5PU&feature=related of de tientallen andere van hem. Hij staat daar en brengt mijn mening naar voren in het hart van DE EUSSR. Two tumbs up for this man!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Filmpjes die met zo'n k*tmuziekje beginnen zijn gewoon altijd gemaakt om idioten te brainwashen.

En België is wel een land. Waar ga je anders heen als je op walen hun b**kes wilt kloppen en pedofiel wilt spelen? Potverdomme.

Als Nederlander is mij ooit gevraagd wat ik van het verdrag van Lisabon vind. De meerderheid was daar heel helder over GEEN EU superstaat. Maar toch is het er gekomen en er is nauwelijks een politieke partij waar ik als EU sceptic heen kan met mijn stem. Die Nigel Farage is een absolute held! Hij zegt exact wat ik vind en het is vrij zielig dat wij Belgen en Nederlanders alleen een Engelsman hebben die de 'voice' is van EU sceptici is.

En vergeet niet waar EU sceptici voor uitgemaakt zijn; verantwoordelijk voor fascisme en nazisme, dit zou het onvermijdelijke gevolg zijn van een nee tegen de EU superstaat. De baas van die ondemocratische club dweil noemen is dan eigenlijk veel te mild.

Vooral vanaf 4.39 over de ludieke actie in kippenpakken en mensen van de EU die alles doen om berichtgeving daarover in de media trachten te voorkomen (6.38). http://www.dumpert.nl/mediabase/124391/0edf6b2f/chicken_run_in_the_eu_parliament_%2820.02.2008%29.html

Kijk ook vanaf 1.00 minuut naar deze video http://www.youtube.com/watch?v=KMZbs6zu5PU&feature=related of de tientallen andere van hem. Hij staat daar en brengt mijn mening naar voren in het hart van DE EUSSR. Two tumbs up for this man!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Stoort me eigenlijk vooral dat iedereen daar altijd zijn eigen moedertaaltje blijft spreken. Spreek gewoon allemaal Engels, scheelt in kosten voor vertalers en dan heb je een vlotte communicatie en voortgang. En ben het eens dat het te pas en te onpas linken naar fascisme door links nu eindenlijk eens mag ophouden. Als ze inhoudelijk niet kunnen reageren dat ze dan hun mond dicht houden.

Tja...als rechts dan stop met het te pas en te onpas linken naar de SU komen we nog ergens...pot, ketel, zwart is in het politieke spectrum gewoon de regel bij elke politicus...links of rechts ;)

Verder is Farage gewoon een held. En zogenaamd linkse partijen die deze EU in deze vorm steunen zijn een gevaar voor de samenleving.

Terug
Naar boven