XXL Nutrition

broeken

coltivatore

Dutch Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
13
hoe doen jullie dat met broeken? sinds ik aardig wat massa aangezet heb op mn benen (lang leve de squat) pas ik nauwelijks meer in gewone jeans, maat 38W past me zelfs nauwelijks en zulke dikke poten heb ik nou ook weer niet dacht ik ???

ik heb geen zin om altijd baggies te moeten dragen maar ik heb ook geen zin om mn benen minder goed te trainen :D
gezien het feit dat hier wel meer mensen zullen zijn die squaten ben ik benieuwd hoe jullie dit ervaren

de jeans van diesel zijn meestal ruim genoeg voor dikke weipalen

Of van Chasin. Verkopen ze bij Score, maat 36 past goed bij mij. (Behalve de taille dan).

Weg met jeans dan, met grote poten ziet het er toch al niet uit vind ik. Ik draag gewoon pantalons, meer ruimte en ook beter voor de zaadproductie :D

Heb nu maat 36 van G-star zit maar net net en bovenin lekker aangeregen :rolleyes:. Niet zo super dus, misschien ook eens gaan kijken voor pantalons.

heb precies hetzelfde..ik pas ook helemaal niets!
vorige week heb ik nieuwe broeken gekocht... :mad: heb wel 35 verschillende aangehad.

ik draag loose rag van nudie..drie maten te groot bij mn middel, maar dan kan ik mn benen erin kwijt!
tja..we doen het allemaal zelf!

Bij de Sting verkopen ze spijkerbroeken met best wijde bovenppen. Daar slaag ik altijd.

EricR zei:
Weg met jeans dan, met grote poten ziet het er toch al niet uit vind ik. Ik draag gewoon pantalons, meer ruimte en ook beter voor de zaadproductie :D

..of nog beter:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

korte broek?

Het zoveelste broekentopic. :rolleyes:

Centaur loopt in rok begrijp ik hier uit ? :D

@koetje: je moet er altijd ff een flinke draai aangeven, en dat dan om de 30 sec. Works for me!

Terug
Naar boven