MuscleMeat

Broodbeleg

Kevin1988

Novice
Waardering
0
Wie kan me helpen? ik eet nu kipfilet op me brood ,maar ben het helemaal zat:mad: Ik ben over gegaan naar rosbief alleen dat is niet te betalen voor mij. Weet iemand waar evenveel eiwit in zit en waar ik me kipfilet mee kan vervangen ??? en ook niet te duur graag.

Ik haal altijd kalkoen/kip/kipmet tuinkruiden bij de aldi.
Niet veel, maar toch een beetje variatie.

Anders rijst (met groentjes)meenemen of vis op brood doen?

kalkoenfilet kan ook, heeft andere smaak, wel 1 of 2gr minder eiwit, maar smaakt wel lekker :D
anders vis, zoals tonijn, zalm ,
of eieren koken en dat op brood, ook lekker ^^

Vis is heel goed op brood bomvol eiwitten en goeie vetten.

Gewoon lekker tonijn op je brood en de rest kipfilet of kalkoenfilet maakt niet zoveel uit.

Jah maar Tonijn word later smerig als je het tevaak eet, je kan wel kalkoenfilet bij de Aldi proberen werkt goed.

varkensgebraad kan ook goed mee vallen is nog net iets goedkoper dan rosbief :)

Je kunt ook je kipfilet "opleuken" met bijvoorbeeld mosterd of pesto.

Of marineer eens wat kipfilet. (of platslaan, een spice-rub erop en even grillen voordat je hem in je boterham legt :))

paarderookvlees en runderrookvlees is ook heel mager en bomvol eiwitten. En ook bij de aldi te verkrijgen.

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Sommige ham kan je ook prima eten. Heeft soms een betere voedingswaarde dan kipfilet.

Ham van de aldi, die grote pakken gerookte ham van 200 gram voor 1,29, weet zo ff niet precies maar ik dacht 18 eiwitten en 3 vet
Rosbief van de aldi is ook niet duur.
Ik doe ook lekker kaas op me brood, beetje extra vet is wel goed :D
En elke dag 2 eitjes.

Vetvrije kaas!

Runderrookvlees!
eet er elke dag 100gr van weg!

Hüttenkäse of cottagecheese is volgens mij ook goed te gebruiken als brood beleg. Ik verwacht alleen dat dat je ook gaat vervelen aangezien het een vrij neutrale smaak heeft.

+1 @ Wazzup. Je kunt echt werkelijk alles lekker maken met een beetje fantasie. Marineren is inderdaad een hele goede tip, en verder kan wat experimenteren met kruiden je ook een hele hoop helpen!

Mosted is inderdaad een goeie smaakmaker, maar let er bij aankoop wel op dat je mosterd neemt waar geen suiker aan toegevoed is, maar enkel bestaat uit natuurlijke producten. (Meestal bestaad mosterd alleen uit: mostedzaden, water, azijn, zout en specerijen (als ik me niet vergis).

Mosted is inderdaad een goeie smaakmaker, maar let er bij aankoop wel op dat je mosterd neemt waar geen suiker aan toegevoed is, maar enkel bestaat uit natuurlijke producten. (Meestal bestaad mosterd alleen uit: mostedzaden, water, azijn, zout en specerijen (als ik me niet vergis).

alsof die halve gram suiker per theelepel een probleem geeft, maar je hebt gelijk in principe.

Terug
Naar boven