Fitness Seller

Samenstellen pre workout

Ik neem altijd m'n eigen 'muziek' mee, oftewel een dikke hardcore beat. Daar krijg ik pas een pomp van. Van muziek krijg ik echt adrenaline en motivatie, zodat ik geen PWO meer nodig heb. Voldoende nachtrust is wel een voorwaarde.

Een pomp van muziek? Die had ik nog niet eerder gehoord ;)

• Like
Waarderingen: ROVA
Bestel het bij sportpoeders en maak zelf, is nog goedkoper. 4g beta alanine kan ik makkelijk doen zonder iets te merken. Vervang citrulline voor agmatine, heb je maar 1g nodig en is beter opneembaar. 2g taurine, 250/300mg cafeine en dat is mijn pwo.

precies, zo makkelijk kan het zijn. Doe dit nu ook al 2 jaar ofzo en wissel soms van ingrediënten, zodat hij altijd effectief blijft en er geen gewenning ontstaat.

@shark89 gooi er eens een stevige dosering Higenamine doorheen.. je zult merken dat je energie/focus verbeterd en het je luchtwegen flink open zet en dat je veel meer zuurstof binnen krijgt. Zelf als je verkouden bent en een verstopte neus hebt.. geef het 10 minuten en alles is opgelost. Vind dit een fijne toevoeging aan de mix.

precies, zo makkelijk kan het zijn. Doe dit nu ook al 2 jaar ofzo en wissel soms van ingrediënten, zodat hij altijd effectief blijft en er geen gewenning ontstaat.

@shark89 gooi er eens een stevige dosering Higenamine doorheen.. je zult merken dat je energie/focus verbeterd en het je luchtwegen flink open zet en dat je veel meer zuurstof binnen krijgt. Zelf als je verkouden bent en een verstopte neus hebt.. geef het 10 minuten en alles is opgelost. Vind dit een fijne toevoeging aan de mix.

Zou je een paar van je "recepten" kunnen delen?
Ik heb het zowat gehad met de legale PWO's, wennen allemaal veel te snel dus ik zou graag beginnen met ze zelf samen te stellen, maar om te beginnen zou ik dus een paar beproefde en goedgekeurde samenstellingen weten :)

Ik heb het zowat gehad met de legale PWO's, wennen allemaal veel te snel dus ik zou graag beginnen met ze zelf samen te stellen, maar om te beginnen zou ik dus een paar beproefde en goedgekeurde samenstellingen weten :)
Wat ik gebruik is gewoon een basis, bewezen stoffen.
Cafeïne: max 400mg pd. Doe in pre 250 tot 300mg.
Beta alanine: net zoals creatine moet je het langere tijd nemen. 4g
Taurine: 2g
Agmatine: 1g

Dat is een basis die je kan uitbreiden met meerdere nox supplementen, bij meer cardio ph buffer toevoegen. Iets voor focus wat je maar wilt.

Qua focus zit ik wel genoeg. Verwijding van luchtwegen zie ik voor mijn training nu geen meetwaarde. Heb ook salbutamol wat ik niet gebruik. Maar dankje.

Qua focus zit ik wel genoeg. Verwijding van luchtwegen zie ik voor mijn training nu geen meetwaarde. Heb ook salbutamol wat ik niet gebruik. Maar dankje.

No problem.. was zelf erg blij met de toevoeging dus was puur als ideetje bedoeld.

Je moet inderdaad eerst een basis hebben en van daar kan je af en toe spelen met wat extra ingrediënten. Ik ben altijd erg geïnteresseerd naar stofjes en hun werking in het lichaam, dus mijn pre workout zal wat uitgebreider zijn als van andere.

Mijn basis:

L-AAKG: 5 gram
Agmatine: 800 mg.
Beta Alanine: 3 gram
Taurine: 1 gram
Caffeine: 200 mg.

Voor een mix bedoeld voor uithoudingsvermogen/kracht gooi ik er nog bij:

Creatine mono: 5 gram
Rhodiola Rosea: 750 mg.

Voor een mix bedoeld voor focus en energie gooi ik er bij:

Phenylethylamine: 1 gram
Kigelia Africana (dmha): 150 mg.
Hordenine: 80 mg.

Perfect, bedankt allebei!
Alles aangekocht via sportpoeders?
Vond er precies een paar niet direct die ik dan weer wel via bulkpowders kon kopen?

Terug
Naar boven