Yeahbuddy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vergezocht dudeBeatrix is de oudste regerende VORST nu. Coincidence?

WeeeeBeatrix is de oudste regerende VORST nu. Coincidence?

Weet je wat het grootste probleem is, dat mijn homegym in de schuur staat. Waar het nu ook vriest helaas.
Volgens mij hebben we thuis ergens op zolder nog wel zo'n kacheltje staan. Onze schuur/garage staat los van ons huis (geen warmte vanuit het huis + het is niet echt geisoleerd), en is nogal groot dus ik weet niet of dat verwarmen veel gaat helpen. Maar als ik zet het kacheltje wel onder de barbell, als die maar een beetje warm is kom ik de training al een stuk beter door.Tip: haal bij de kijkshop een portable kacheltje. Uurtje van te voren aan doe en je traint in een warm schuurtje met een warme baar.
Volgens mij hebben we thuis ergens op zolder nog wel zo'n kacheltje staan. Onze schuur/garage staat los van ons huis (geen warmte vanuit het huis + het is niet echt geisoleerd), en is nogal groot dus ik weet niet of dat verwarmen veel gaat helpen. Maar als ik zet het kacheltje wel onder de barbell, als die maar een beetje warm is kom ik de training al een stuk beter door.