AndroidHealthClinic

Brrrrrrr... Het wordt koud

Beatrix is de oudste regerende VORST nu. Coincidence?

-9 hier vanmorgen in overijssel

-7 hier

ja het is wel fris

pff begint de winter nu pas :)

21° hier, damn :zweet:

Was echt k*t vanochtend op de brommer xd

mijn teentjes bevriezen omg

• Topic Starter Topic Starter
successful topic is successful

Hier vriest het misschien net. Weet echt niet wat ze in de rest van het land altijd uitspoken hoor :D

Weet je wat het grootste probleem is, dat mijn homegym in de schuur staat. Waar het nu ook vriest helaas.

Mijne staat ook in de garage, daar vriest t niet maar t is wel koud, lekker in vest trainen en de barbells van te voren op de kachel leggen :P

fietsen naar stage was een ramp, handschoene kwijt + versnelling van de fiets stuk, trappers slaan steeds door. me jas is ****ing warm, dus heb et ook alleen koud aan me handen, helemaal paars geworden, en me lichaam zweten van et fietsen en hitte! kwam bezweet en bevroren aan :) **** logic

fuuu.png

Weet je wat het grootste probleem is, dat mijn homegym in de schuur staat. Waar het nu ook vriest helaas.

Tip: haal bij de kijkshop een portable kacheltje. Uurtje van te voren aan doe en je traint in een warm schuurtje met een warme baar.

Tip: haal bij de kijkshop een portable kacheltje. Uurtje van te voren aan doe en je traint in een warm schuurtje met een warme baar.
Volgens mij hebben we thuis ergens op zolder nog wel zo'n kacheltje staan. Onze schuur/garage staat los van ons huis (geen warmte vanuit het huis + het is niet echt geisoleerd), en is nogal groot dus ik weet niet of dat verwarmen veel gaat helpen. Maar als ik zet het kacheltje wel onder de barbell, als die maar een beetje warm is kom ik de training al een stuk beter door.

Volgens mij hebben we thuis ergens op zolder nog wel zo'n kacheltje staan. Onze schuur/garage staat los van ons huis (geen warmte vanuit het huis + het is niet echt geisoleerd), en is nogal groot dus ik weet niet of dat verwarmen veel gaat helpen. Maar als ik zet het kacheltje wel onder de barbell, als die maar een beetje warm is kom ik de training al een stuk beter door.

Je kan ook je barbell in huis zetten en als je gaat trainen mee naar je schuur nemen. Is ie ook wel warm ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven