Fitness Seller

Brutez voor de kast..

• Topic Starter Topic Starter
Murk zei:
Nee ik vind dat je een goede keuze maakt om een paar procentjes te zakken, het is altijd verleidelijk om nog even door te bulken, maar ik denk dat je toch blij ben als je wat gecut hebt... ik ga momenteel hetzelfde doen iig, hoewel ik eigenlijk vind dat ik te weinig massa heb.

Maar ziet er goed uit iig, wijde lats idd :thumbs:
Ja het risico met doorbulken is dat je dalijk in de winter zo'n hoog % hebt dat je niet echt meer fanatiek durft door te bulken.

bur zei:
Positief : lats, armen. Al lijkt je percentage op de foto wat hoger.

minpuntje vind ik je buikspieren, work those abs Brutez :)
Buikspieren zijn iets minder ja, train ze ook bijna nooit. maar er zit wel iets onder dat vetlaagje hoor :)

(Soulfly) zei:
Hehe, deze vraag had ik al heeel wat eerder verwacht. Maar benen en kuiten liggen redelijk op schema met de rest. Alhoewel ze wel een beetje dikker mogen worden. Nu zitten ze rond de 62 en kuiten rond de 42

Goed wijd!

Twijfelen is voor homo's dikke buiken voeor echte mannen :D. Bulken I vote.

axestream zei:
Ben ik helemaal met je eens.

Netjes Brutus! ::thumbs:
idd vind ik ook hoor. Ik heb nu even gecut maar ik ben snel van gedachten veranderd, omdat ik zag dat ik nog wel meer massa kon gebruiken. Voordat het er een beetje netjes uitziet. Mijn stats waren voor de cut 1.82m 90kg bij 14% :) . Als je goed doorbulkt heb je tenminste een basis om te cutten, anders ziet het er zo fragiel uit imo.

Eigenlijk is het toch simpel. Bulken tot je niet meer in die kast kan, en dan cutten :D

Ik zou het omdraaien. Bulken tot de kast in jouw kan en dan cutten :D.

Ik zal de volgende keer m'n achtergrond wat zorgvuldiger uitzoeken ;)

Brutez zei:
Buikspieren zijn iets minder ja, train ze ook bijna nooit. maar er zit wel iets onder dat vetlaagje hoor :)

ziet er zeker massief uit, kijk alleen uit met die buikspieren ik deed vorig jaar precies hetzelfde, en toen viel het heel hard tegen toen ik klaar was met cutten.

hey je lijkt zelf ook 2 noesten op je lichaam hahahhahaa dikke lol en vind je prestaties van 3 jaar trainen slecht sorry maar ga wel door want ik merk wel dat je wil 100% is

gr warrior

??? Ik vat het bovenstaande even niet. ABN is weer even ver te zoeken :).

ik ook niet ???

noesten op zn lijf???

Laatst bewerkt:
warrior zei:
hey je lijkt zelf ook 2 noesten op je lichaam hahahhahaa dikke lol en vind je prestaties van 3 jaar trainen slecht sorry maar ga wel door want ik merk wel dat je wil 100% is

gr warrior

Hee Pipo,

Ken ik jou of jij mij omdat je zo grappig denkt te zjin?? Maar je hebt gelijk, mijn prestaties van 3 jaar trainen zijn slecht. Ik had zelf ook verwacht dat ik er 60 kg droge massa bij zou krijgen inplaats van die schamele 30 Kg..

gr brutez

warrior zei:

gr warrior

wat is dit nu weer voor k*topmerking , shut the **** up b*ch. :rolleyes:

warrior zei:

gr warrior

Wat een rare snuiter! ??? Zouden dit soort mensen zich zelf nou wel snappen? Mij is ie helemaal kwijt :rolleyes:

Bruut Brutez! Yep, zeer mooie V-shape hoor!. Ik zou gaan cutten. Dan kan je het resultaat van alle harde arbeid ook eindelijk eens goed bewonderen. Of je stelt het nog een jaartje uit...

Dat is eigenlijk de pest van BB-en: bulken is leuker dan cutten. Je mag immers lekkerder eten, je hebt geen honger en je wordt groter!!! Cutten is honger lijden, krimpen, bang zijn om spieren kwijt te raken etc. Nu het probleem: Bulken (dus het leuke gedeelte) doe je altijd eerst. En altijd met veel plezier en vol goede moed over gains die we dit jaar neer gaan zetten. Maar wat gebeurt er vaak als je aan het tweede (minder leuke deel) toekomt? Juist....je stelt het uit....volgend jaar...ik ben nog niet groot genoeg...De clue is echter dat je moet cutten om het geheel volledig tot zijn recht te laten komen. ...

Sorry, ff last van een filosofisch momentje.... :o

maare. congratz met je resultaat bro! :thumbs:

Naga zei:
Wat een rare snuiter! ??? Zouden dit soort mensen zich zelf nou wel snappen? Mij is ie helemaal kwijt :rolleyes:

Bruut Brutez! Yep, zeer mooie V-shape hoor!. Ik zou gaan cutten. Dan kan je het resultaat van alle harde arbeid ook eindelijk eens goed bewonderen. Of je stelt het nog een jaartje uit...

Dat is eigenlijk de pest van BB-en: bulken is leuker dan cutten. Je mag immers lekkerder eten, je hebt geen honger en je wordt groter!!! Cutten is honger lijden, krimpen, bang zijn om spieren kwijt te raken etc. Nu het probleem: Bulken (dus het leuke gedeelte) doe je altijd eerst. En altijd met veel plezier en vol goede moed over gains die we dit jaar neer gaan zetten. Maar wat gebeurt er vaak als je aan het tweede (minder leuke deel) toekomt? Juist....je stelt het uit....volgend jaar...ik ben nog niet groot genoeg...De clue is echter dat je moet cutten om het geheel volledig tot zijn recht te laten komen. ...

Sorry, ff last van een filosofisch momentje.... :o

maare. congratz met je resultaat bro! :thumbs:

:bow:

Een hele mooie post bro. U heeft zojuist een karma-abonnement voor een maand gewonnen :D

Terug
Naar boven