XXL Nutrition

Brutez voor de kast..

Yo Brutez, ziet er goed uit dog, maarruh cutten of bulken.
Tja aan jou de keus natuurlijk. Persoonlijk zou ik door gaan met bulken, want ik weet wat jij wil bereiken, en die opmerkingen van de mensen die zeggen van "eey zie ik daar nou een buikje", **** THEM!!! Als jij maar groeit....toch? ;)

• Topic Starter Topic Starter
mr.Williams zei:
Yo Brutez, ziet er goed uit dog, maarruh cutten of bulken.
Tja aan jou de keus natuurlijk. Persoonlijk zou ik door gaan met bulken, want ik weet wat jij wil bereiken, en die opmerkingen van de mensen die zeggen van "eey zie ik daar nou een buikje", **** THEM!!! Als jij maar groeit....toch? ;)

Jah **** ze allemaal.. Maar we moeten natuurlijk niet te vet bij Frequence aan de deur staan ;)

Waar hebben wij geen discussie over? :D

Maar ik ga het een keer proberen, meer rows toevoegen. Mijn rug loopt achter en de jouwe niet zo te zien ;)

(Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Brutez opnieuw punten kan geven.)

Kan het je aanbevelen hoor...veel rows. :thumbs:

Ik was altijd fervent chinner. Veel pullups en -downs. Nu doe ik alleen maar Row oefeningen. Ga weer met sprongen vooruit. Over een paar maandjes weer een combi maken. Tis toch meer de afwisseling hoor. Maar Rows zijn lekker om te doen vind ik.

@ Bruut-mans: Joepie....me luv abbo's :D :cool:

Flinke lats kerel :thumbs:

Ha Frequence, maak je maar geen zorgen,
zo vet ben je en zal je niet worden. Keep up the good work ;)

Terug
Naar boven