AndroidHealthClinic

Peiling BTMC 2024?

Peiling Peiling Maand

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Ja wat? Ja baas? Ja hond? Ja lamlul?
Jawohl, Standartenführer!

Adolf Kipler.gif

• Love
Waarderingen: BB_
Ik stem niet, zal wel meedoen maar ga heel het jaar offseason pakken dus maand maakt niet uit. Zal sowieso fat as f*ck zijn😌

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen, mensen! Hop! Hop!

Beetje beschaamd eigenlijk maar ging nergens op slaan toen :o

Goed mogelijk dat ik deze zomer serieus doorcut maar wil vermijden dat ik uiteindelijk m’n staart weer intrek dus geef m’n naam nog niet op. Zomermaanden zou wel ideaal zijn.

Mijn excuses voor de laatste keer.
Ik zal niet deelnemen iig.

Feitelijk was ik niet afgevallen, had een maand niet gelogd door drukte met werk, maar wel verder getraind,
en vermits niemand toch mijn posts likete zag ik er niet veel nut in om elke dag wat te posten xD
Dan zou je duidelijk in de regels moeten vermelden dat je bijvoorbeeld minstens 1x per week een update moet geven.
Ook was mijn inzending niet gevalideerd wegens politics en onduidelijke regelgeving.
Hopelijk doet Kathlino dit jaar de contest, dan zal ik er over nadenken.

Edit:
Fan van langere contest tijd, op 8 weken kan een natty amper progress maken, de contests worden altijd gewonnen door een AAS cut.
Maart tot juli lijkt mij wel leuk of doe eens gek een een year round contest?

Laatst bewerkt:
Edit:
Fan van langere contest tijd, op 8 weken kan een natty amper progress maken, de contests worden altijd gewonnen door een AAS cut.
Maart tot juli lijkt mij wel leuk of doe eens gek een een year round contest?
De contest duurde 13-14 weken, geen 8. En natty duurt een prep echt niet per se langer.

Terug
Naar boven