XXL Nutrition

Buffe DBB'ers challenge

• Topic Starter Topic Starter
nee ik weet niet of het met flexibiliteit of buffheid of whatev te maken heeft..

Kan het met gemak. En dat heeft niks met gespierdheid te maken, maar met flexibiliteit

• Topic Starter Topic Starter
Maar jij bent ook wel een uitzondering Daster volgens mij ben jij super atletisch flexibel en lenig enz.
Kan je ook je voeten aanraken? En je been in je nek leggen? (srs)

Ik ben wel behoorlijk lenig ja, maar dat komt omdat ik ook veel stretchoefeningen doe. Ik ben ook wel is 20 kilo zwaarder geweest maar daar word je niet opeens minder lenig van. Ronnie Coleman kan ook gewoon een spagaat

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik kan me ellebogen ook tegen elkaar krijgen...

damn, nog steeds niet buff :(

Nooit

ik kan er egt net bijkomen met veel moeite en een dikke trui aan wat weer een cm scheeld;p

Je moet de elleboogbotjes toch elkaar laten raken? Met een beetje onderarmvlees lukt dat nooit. Met de 'drumsticks' kom ik wel tegen elkaar aan ja, dat wel.
Dit is wel een stoer topic trouwens :p

Laatst bewerkt:
Nee ik kan het niet, me pecs (lees: manboobs) zitten in de weg.

damn lukt me net niet pfft :(
iemand nog een chalenge ? :p

de video is verwijderd kan iemand even uitleggen welke procedure ik moet volgen om te zien of ik het kan?

Ik heb 4 overhemden over elkaar heen en ik han het nog.
:trollface:

Je moet de elleboogbotjes toch elkaar laten raken? Met een beetje onderarmvlees lukt dat nooit. Met de 'drumsticks' kom ik wel tegen elkaar aan ja, dat wel.
Dit is wel een stoer topic trouwens :p

Je kan je onderarmen naar buiten bewegen. Hierdoor kan je dit makkelijk uitvoeren.

Ik kan het, fuu

Terug
Naar boven