She2
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
![]()
dit is toch een mooi buikje? kan nog strakker...
wel een rotkop btw....
Ik vind haar buik idd mooi. Ahhh, doe niet zo lullig met 'rotkop'. Die meid is hier van het forum hoor...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
dit is toch een mooi buikje? kan nog strakker...
wel een rotkop btw....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat is hier mis mee dan?als je het mij vraagt..
Ik vind de buik van Shakira wel mooi voor mezelf, hij is slank, stevig en soepel, en zij heeft ook brede heupen en een korte taille zoals ik.
Jouw buik vind ik ook mooi, je hebt een lange taille en op zich wel het type buik wat er gespierd goed uit kan zien. Zoals het linkje vind ik nog wel mooi,maar de laatste is zo gespierd dat ze geen taille meer heeft. Als je alleen haar buik zou zien, kon hij ook wel van een man zijn.
Nee, iets meer vet denk ik, maar wel gespierder schat ik zo.
Ik zal binnenkort ff een foto posten...

greetzIk vind haar buik idd mooi. Ahhh, doe niet zo lullig met 'rotkop'. Die meid is hier van het forum hoor...![]()
Bedankt!! Ik ben hard op weg met mijn buik, wel leuk om steeds meer progressie te zien!
Ik zal binnenkort weer eens een foto plaatsen.
Wat is jouw doel precies?
Ik vind haar buik idd mooi. Ahhh, doe niet zo lullig met 'rotkop'. Die meid is hier van het forum hoor...![]()

Nee, dit gaat mij te ver. die lijnen wil ik absoluut niet zien. het moet zacht zijn als ik met mijn handen zachjes overheen streel moet het zacht aanvoelen met smooth huid een vetlaagje. een navelpiercing vind ik ook sexy en passen bij zon buik.

positief: de vrouwen op voorgaande foto's zijn niet dik, wat heden ten dage al een hele prestatie is...
Maar als je echt vraagt wat het ideale buikje is....
![]()
tis hier een bodybuildingforum hé, so accept my taste
Jamie Eason.. in alle opzichten het mooiste vrouwelijke lichaam ever.
http://img.photobucket.com/albums/v38/TooBOku/randomgirls/654614883_l.jpg