Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bben is ook gay. Want homo's geven om hun uiterlijk.
Ja.Altijd..?

:oke ik zal ff een instructie geven voor zo weinig mogelijk pijn met epileren:
1) scheer eerst gewoon alles af en wacht tot je stoppels een mm of 3 zijn, zodat dat apparaat het precies kan pakken
2) zorg dat je niet midden in je bulk zit, anders is je huid bijna niet strak te trekken en doet het f*cking pijn
3) trek je huid zo strak mogelijk en zet het apparaat erop
4) doe het in etappes, dus een paar min. met dat apparaat uurtje bijkomen, en dan weer een paar minuten
Vorig jaar heb ik dus op me vakantie en paar dagen op vakantie met een soort van brandwond rondgelopen, omdat ik me huid niet strak genoeg had getrokken en de haartjes te lang waren...
Altijd..?![]()
Waarom wil je 't weghalen? Chicks geilen erop.

oke ik zal ff een instructie geven voor zo weinig mogelijk pijn met epileren:
1) scheer eerst gewoon alles af en wacht tot je stoppels een mm of 3 zijn, zodat dat apparaat het precies kan pakken
2) zorg dat je niet midden in je bulk zit, anders is je huid bijna niet strak te trekken en doet het f*cking pijn
3) trek je huid zo strak mogelijk en zet het apparaat erop
4) doe het in etappes, dus een paar min. met dat apparaat uurtje bijkomen, en dan weer een paar minuten
Vorig jaar heb ik dus op me vakantie en paar dagen op vakantie met een soort van brandwond rondgelopen, omdat ik me huid niet strak genoeg had getrokken en de haartjes te lang waren...
Welkom op DBB. Hier ben je al snel homo als je sommige members moet geloven.![]()

mocht een kerel zich al een beetje goed willen verzorgen in wat voor mate dan ook, istie al snel homohoe lelijk is dat..
Ik begrijp ook niet waarom je er als stront moet uitzien om niet gay te zijn.