AndroidHealthClinic

buikhaar verwijderen, hoe?

Wat een onzin over gays... ik ben homo en zie er niet uit!
Maar dat terzijde...

De vraag is welk huidtype je hebt:

Bij een vettige huid zal ik ik niet te snel gaan scheren, je hebt dan meer kans dat je ontstekingen van je haarzakjes krijgt of ingegroeide haartjes. Beiden leveren pijnlijke bultjes op.
Als je een huid hebt die erg reageert op allerlei dingen (als aftershave, bodylotion, bepaalde shampoos), zeker niet met de Veet aan de gang. Voor je het weet loop je als een opgezet rood monster rond.
Waxen is een wat pijnlijke optie die je wel het beste resultaat geeft. Maar ook hier weer het gevaar dat sommige haren er niet compleet uitgetrokken worden en half achterblijven, met ingegroeide haren tot gevolg.
Laseren is alleen mogelijk bij goed donkere haren. Overigens is dit ook pijnlijk (al zegt men soms van niet) en bij middenbruine of blonde haartjes lukt het niet.

Als het echt een bruinige/zwarte dos haar is, kun je het ook bleken en daarna trimmen tot een paar millimeter. Moet je heel dicht bij komen om het nog te zien.

Wat een onzin over gays... ik ben homo en zie er niet uit!
Maar dat terzijde...

De vraag is welk huidtype je hebt:

Bij een vettige huid zal ik ik niet te snel gaan scheren, je hebt dan meer kans dat je ontstekingen van je haarzakjes krijgt of ingegroeide haartjes. Beiden leveren pijnlijke bultjes op.
Als je een huid hebt die erg reageert op allerlei dingen (als aftershave, bodylotion, bepaalde shampoos), zeker niet met de Veet aan de gang. Voor je het weet loop je als een opgezet rood monster rond.
Waxen is een wat pijnlijke optie die je wel het beste resultaat geeft. Maar ook hier weer het gevaar dat sommige haren er niet compleet uitgetrokken worden en half achterblijven, met ingegroeide haren tot gevolg.
Laseren is alleen mogelijk bij goed donkere haren. Overigens is dit ook pijnlijk (al zegt men soms van niet) en bij middenbruine of blonde haartjes lukt het niet.

Als het echt een bruinige/zwarte dos haar is, kun je het ook bleken en daarna trimmen tot een paar millimeter. Moet je heel dicht bij komen om het nog te zien.

Damn, een kenner!

wat een topic weer. gewoon elke dag of om de dag met mesje scheren terwijl je doucht

Vooral volwassen mannen met een kale borstkas is lachwekkend.

Dus jij lacht alle bodybuilders uit ? Bijna alle dan :P

Kzie namelijk nergens een bodybuilder met een bos borsthaar op een podium staan.

Niet echt een kenner;

ik heb nou van scheren nog nooit ingegroeide haartjes gehad of wat, dat krijg je alleen van epileren/harsen..

laseren kan bij donkere en lichte haren, je moet voor lichte halen alleen een andere lasermethode kiezen. De hoeveelheid pijn hangt ook af van de methode die je gebruikt, bij de flitslichtmethode voel je zo goed als niks van, die andere methode dan ga je echt door de grond van de pijn..

meisjes vinden een "coïtusstreepje" sexy, gewoon laten staan man ;)

Aansterker..

Vlammen maar !

body chromer

-met een verfbrander
-zoveel crunches doen dat je buik gaat branden
-scheren

pick one :)

buik -en borsthaar ishe mannelijk capiche?

ex vriendin van me wilde dat keer harsen.. mja, wrom niet d8 ik...

AUW;) mr het was wel dikke maand weg..

hoe halen jullie je borsthaar eik weg... want heb nu zelf nog ''maar'' een streep maar verwacht dat dit snel meer wordt :mad: gezien mijn pa... en de lichte haartjes die er nu zitten:p

inderdaad laat buikhaar gewoon staan... niks mis mee

Harsen

niet scheren!

Wrm niet scheren? Dat gaat ook prima.

Terug
Naar boven