- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een onzin over gays... ik ben homo en zie er niet uit!
Maar dat terzijde...
De vraag is welk huidtype je hebt:
Bij een vettige huid zal ik ik niet te snel gaan scheren, je hebt dan meer kans dat je ontstekingen van je haarzakjes krijgt of ingegroeide haartjes. Beiden leveren pijnlijke bultjes op.
Als je een huid hebt die erg reageert op allerlei dingen (als aftershave, bodylotion, bepaalde shampoos), zeker niet met de Veet aan de gang. Voor je het weet loop je als een opgezet rood monster rond.
Waxen is een wat pijnlijke optie die je wel het beste resultaat geeft. Maar ook hier weer het gevaar dat sommige haren er niet compleet uitgetrokken worden en half achterblijven, met ingegroeide haren tot gevolg.
Laseren is alleen mogelijk bij goed donkere haren. Overigens is dit ook pijnlijk (al zegt men soms van niet) en bij middenbruine of blonde haartjes lukt het niet.
Als het echt een bruinige/zwarte dos haar is, kun je het ook bleken en daarna trimmen tot een paar millimeter. Moet je heel dicht bij komen om het nog te zien.
Dus jij lacht alle bodybuilders uit ? Bijna alle dan![]()
Kzie namelijk nergens een bodybuilder met een bos borsthaar op een podium staan.
Vooral volwassen mannen met een kale borstkas is lachwekkend.