Fitness Seller

Buikomtrek; nu en doel deze zomer?

1 december 2006 110 kg 184cm groot en een taiile van 124cm

28 februari 2007 97 kg still 184 :-) en taille van 109 cm

Doel 90cm en uiteindelijk 80 cm

Nu 89cm bij 1,94 80kg van de zomer wil ik 85 zo'n beetje halen

• Topic Starter Topic Starter
Bumpje!

Momenteel is mn buikomtrek 83cm en de huidplooi van mn vetlaagje ter hoogte van mn navel is 10mm, ben dus weer terug op mn laagste omtrekken en huidplooidikte van vorig jaar!

Nog -4cm buikomtrek en -4mm buikhuidplooi te gaan! Ik ga op mn gemakkie door tot 1 juli :)

Ohja, wil mn voeding op ongeveer 2500kcal houden; eiwit inname tussen de 180 - 210 gr, koolhydraten tussen de 200 - 270 gr en vetten tussen de 60 - 80 gram pd.

Heb nog geen echte junkmaaltijden toegepast, nog geen refeeds en nog geen carbcycling.

Voor cardio kan ik nog avondcardio gaan doen, spinning, zwemmen en cardio na het trainen opvoeren van 30 naar 45 minuten.

Opties genoeg dus.

Laatst bewerkt:
Bumpje!

Momenteel is mn buikomtrek 83cm en de huidplooi van mn vetlaagje ter hoogte van mn navel is 10mm, ben dus weer terug op mn laagste omtrekken en huidplooidikte van vorig jaar!

Nog -4cm buikomtrek en -4mm buikhuidplooi te gaan! Ik ga op mn gemakkie door tot 1 juli :)

netjes kerel!

hoe meet je je buikomtrek? Span een meetlint ongeveer een cm onder je navel, en niet je buik spannen hé?!;)

Volgens diverse bronnen moet je de buik wel aanspannen, maar zonder hem in te trekken. Is ook wel logisch, je wil namelijk de omvang van het vetkussen boven de spierlaag meten, en niet hoever je buikinhoud uit kan zakken.

het was 90 + nu is het 83cm. Ik doe al 2 maanden niks meer aan cardio:P

Met blokjeuhs opgespannen 74 a 75 cm... als het zo blijft ben ik extreeeeeem tevreden, maar zal wel richting 77-78 gaan.

Laatst bewerkt:
Volgens diverse bronnen moet je de buik wel aanspannen, maar zonder hem in te trekken. Is ook wel logisch, je wil namelijk de omvang van het vetkussen boven de spierlaag meten, en niet hoever je buikinhoud uit kan zakken.

veranderd

xjes

haha

92 cm nu.
3 jaar terug was het 81 cm en daar wil ik weer heen.

Hmm, mijn taille is 80cm bij 1.68m en 8% vet. hoe kan ik in godsnaam mn taille dan smaller krijgen???

Tijdje terug 88 cm, nu 83 cm! Zie nog net geen blokjes, zwembandje is er wel bijna af... maar ik denk niet dat ik verder ga, denk dat ik met een lager vet% er bijna als een ecto uit ga zien, nu lijk ik tenminste nog een beetje breed en hoef ik me niet echt te schamen op het strand:cool:

Voor mijn cut was het 82 cm. Ik heb 70cm gehad. Maar mijn core is wel gegroeid dus ik hoop naar de 74cm bij 8% te gaan :)

Momenteel 78 cm en hoop niet teveel omhoog te gaan.
Momenteel ben ik bezig om lichtjes te bulken maar wil niet dat de taille boven de 80 cm gaat.

grappig topic :) zit nu op de 81 cm, mag wel wat vanaf, 75 ofzo, maar echt druk maak ik me er niet om (maarja het staat wel een stuk mooier he)

Zit momenteel op 85 cm :( wil toch wel iets van 80-78 cm hebben.
Ik ga over 8 weken naar Lloret de mar toe, zou dit een realistisch doel zijn ??? ( met genoeg cardio en goed voedselschema)

Ach ja elke cm is er een :D

@ The New Guy ; ja dat is een realistisch doel, maar het ligt er wel een beetje aan of je al (lang) bezig bent met droogtrainen of dat je daar nog niet aan begonnen bent. Maar evengoed, minimaal 5cm eraf in 8 weken is heel goed te doen!
Ochtendcardio, cardio na de training opvoeren, koolhydraten en dan met name suikers verminderen en niet de fout maken te weinig te gaan eten, maar over deze zaken is genoeg te vinden dmv de search functie.

succes ermee!

Nou ook maar even gemeten
83 cm nu (gespannen maar niet inghouden)
Ik weet niet wat mogelijk is maar over 8 weken wil ik 80/81 zijn

sta nu op 79 en wil 79 houden :cool:

180 cm
bf 8%

Vanochtend toevallig gechecked, 82 cm met mijn buik helemaal uitgehangen. Zal opgespannen dan wel rond de 80 zitten.

Wil er nog 3 cm af hebben en dan is de cut klaar!

2 maanden geleden voor de cut was het nog 96 cm. Nu 2 maanden later zit ik op 86 cm. Nog 1 maand cut te gaan en hoop uiteindelijk rond de 80 cm te eindigen.

Terug
Naar boven