XXL Nutrition

Buikspieren probleem

BBAK

Novice
Waardering
0
Lengte
1m64
Massa
65kg
ik heb het probleem dat men rechterboven buikspier kleiner is dan de linkerboven buikspier,en dat ziet er echt niet netjes uit,

dus sinds vandaag heb ik besloten om dat te proberen oplossen
dus ik doe dit voor het op te lossen
-Op en een incline bench met je rechter arm naar links voor (2x),en dan met men linkerarm naar rechts voor (x1),en ik draai mijn lichaam mee.

ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel,en als iemand nog een goede oefening heeft voor dat probleem op te lossen,tell me!

is dit niet vaak genetisch bepaald hoe je buikspieren staan?

• Topic Starter Topic Starter
Misschien wel,misschien iemand die dat kan verduidelijken

Foto? Zoiets is vaak genetisch.

Rectus Abdominis is opgedeeld in 8 stukken, maar het is alsnog eén spier. Je kan die blokjes niet apart trainen, bewegingen zijwaarts >>> je traint obliques. Je kan wat meer nadruk leggen op onderkant (leg raises) of bovenkant (crunches)....maar that's it!

Rectus Abdominis is opgedeeld in 8 stukken, maar het is alsnog eén spier. Je kan die blokjes niet apart trainen, bewegingen zijwaarts >>> je traint obliques. Je kan wat meer nadruk leggen op onderkant (leg raises) of bovenkant (crunches)....maar that's it!

Dit, de vorm van je buikspieren zijn genetisch bepaald en kun je niet veranderen.

upload morgen wel een foto,dus men linkerboven buikspier zal altijd groter zijn dan me rechtboven buikspier,

man jij ziet je buikspieren een hebt een probleem omdat 1tje iets groter is dan andere?
**** man ik kan me buikspieren niet eens ZIEN :splat:

Tjaa, niemand is symetrisch. Mijn buikspieren staan ook niet helemaal recht en mooi naast elkaar. Maar is helaas niet op te lossen door ze op een bepaalde manier te trainen.

Terug
Naar boven