AndroidHealthClinic

Buikspieren trainen

Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
64kg
hoii,

ik heb een probleem als ik mijn buikspieren train, het probleem is dat ik me altijd voorneem om de buikspieren op het einde van de training te trainen, maar meestal als ik de andere spiergroepen heb getraind ben ik altijd te moe, of te lui om de buikspieren te doen en 9 kansen op de 10 haak ik dan af, me als gevolg geen buikspieren :( nu was mijn vraag is het mogelijk om op het begin van de dag je buikspieren al te trainen? of is dit niet zo een goed idee :)
alle hulp is welkom :) alvast bedankt

1x je buikspieren trainen in de week samen met een andere spiergroep is een prima training , heb je de rest van de week tijd voor de rest ( met een split schema)

Het is toch gewoon een spiergroep als alle andere? Waarom alles 1x pakken en buik 2-3 keer? 2 keer in de week vind ikzelf alleen fijn met UB/LB 2x weeks.

Dat is echt zo'n epic beginners gedachte, om te denken dat je buikspieren 3x per week na elke training moet trainen. En dan met 8749287398 crunches enzo. Been there, done that....

In principe is 1x per week apart buikspieren trainen genoeg. En hou dan een rep range aan die je bij andere spiergroepen ook gebruikt.

lol @ buikspieren trainen, als je goed traint hoef je je buik niet eens apart te trainen man

lol @ buikspieren trainen, als je goed traint hoef je je buik niet eens apart te trainen man

Kijk een van de weinige reacties van jouw waar ik mee eens ben whahaja.

Buikspieren hoef je niet te trainen, wil je een betere en strakkere buik, verlaag dan gewoon je vp.

ABS; MADE IN KITCHEN.

ja man buikspieren hoeft niet, ik train m'n benen ook niet die pak je al genoeg mee bij benchpress en bicep curls

telsell bro, telsell

Lol meen je dit? Hoe train je benen bij benchpress? LOOOL. Ga een x Squaten dan voel je wel wat anders.

Hij maakt een grapje ei, ga is een boek lezen.. ;)

---------- Post added vr 17 jun 2011 at 14:21 ----------

hoii,

ik heb een probleem als ik mijn buikspieren train, het probleem is dat ik me altijd voorneem om de buikspieren op het einde van de training te trainen, maar meestal als ik de andere spiergroepen heb getraind ben ik altijd te moe, of te lui om de buikspieren te doen en 9 kansen op de 10 haak ik dan af, me als gevolg geen buikspieren :( nu was mijn vraag is het mogelijk om op het begin van de dag je buikspieren al te trainen? of is dit niet zo een goed idee :)
alle hulp is welkom :) alvast bedankt

Ik heb totaal geen sympathie voor mensen zoals jij.. wat is dat nou weer voor slap excuus ´geen zin´ jij hoort echt niet thuis in dit wereldje man! Denk gewoon YES BUIKSPIEREN dan gaat het veel beter in plaats van dat gejank dat je moe bent.. daar bereik je niks mee

Squat is gewoon de gayste oefening ooit, moet je echt een idioot zijn als je dat in het bijzijn van anderen gaat doen :roflol:

Terug
Naar boven