MuscleMeat

Buikspieren!!!!!

Peiling Peiling BUIKSPIEREN!!!!

• Totaal stemmers
    105
  • Peiling gesloten .
af en toe een setje cruches (decline) of op de crunch machine, maar niet zo heel vaak...

Waarom zou ik trouwens KEIHARDE BUIKSPIEREN willen hebben ? klinkt nogal pijnlijk eigenlijk. Hoogstens handig als je een klap of stoot moet opvangen ?

Als je het vet eraf wil halen moet je op dieet... minder Calorieen innemen dan je verbruikt... (of meer verbruiken door het toevoegen van cardio)

Ik train ze 1 keer per week,

met apparaat voor buik op heel veel kilo en en dan 3x weinig herhaling

en voor uithouding decline crunches :d voor de nodige uithouding :P

ennuh KEIHARDE BUIKSPIEREN hebben is gewoon handig :D ik vind ze iig fijn ;)

Een buikje wegwerken doe je niet door harde spieren te kweken....je duwt dan vrolijk je vet vooruit waardoor je buik dikker lijkt. Wat WAZZUP al zegt, minder calorieen innemen dan je verbruikt en/of cardioen...

Maar wil je keiharde buikspieren willen, dan is er via de zoekfunctie veel te vinden. Ik doe zelf lage reps met zwaar gewicht en dit 1 tot 2x per week. Om de spieren beter zichtbaar te maken, doe ik aan cardio(minimaal 2x per week). In april ga ik een begin maken met cutten :cool:

Ik heb vanmezelf al grote en sterke buikspieren (schijnt genetich bepaald te zijn)... maar op dit moment zijn ze bedekt met een laagje vet...(bulkfase).... Ik train ze ongeveer drie keer per week.. Ik gebruik dan buikspieroefeningen als warming up... Volgende maand ga ik k*tten..en dan zullen ze weer duidelijk te zien zijn... Want als je ze wilt zien moet je zorgen dat je vet eraf is.. anders kunnen ze nog zo groot zijn maar je zult ze niet zien..

Greetz..
Socrates..

Mr. Universe, ga aub eens iets lezen hier. Die 12 posts van je zijn bijna allemaal domme polls.

Buikspieren moet je zoals elke andere spier trainen. Hard en correct, met eventueel extra gewicht. Maar om ze echt te zien moet je cutten.

Ik train ze in bulk nooit direct. En in cut train ik ze op 12 reps

Ik train ze nooit. Zal ze als ik wat lager in m'n vet komt te zitten wel iets meer aandacht geven, maar momenteel train ik ze niet direct.

Ik doe maandags gewoon allerlei soorten crunches zonder gewicht en donderdag
doe ik crunches on machine met veel gewicht 8-10 herh.

Ik gebruik gewoon de Abb-shaper, Iedereen heeft daar ze eigen mening over. Ik vind het nog 1 van de beste manieren om ze te trainen.

Ik heb van mezelf al keiharde buikspieren, altijd al gehad. Zal idd wel genetisch bepaald zijn.

*Edit:

@Axe, die karma van je begint nu echt eng te worden :D

Laatst bewerkt:
Buikspieren trainen? Ik doe meestal 2x p/week met jiu-jitsu wat buik trainen, maar anders bijna nooit. De (verstopte) blokjes van mij komen door het squaten en deadliften (denk ik :p).

btw, de symmetrie in mijn buikspieren is ver te zoeken, schots en scheef dat wil je niet weten :p.

hoeveel reps en herhalingen trainen jullie de buik ?

hoeveel reps en herhalingen trainen jullie de buik ?

zelf doe ik 1X per week 3 sets en 20 reps en 2 oefeningen schuin en 2 recht

Is het mogelijk om je buikspieren met extra gewicht te trainen zonder een apparaat? Zoja kan iemand even uitleggen hoe ik dat dan moet doen?

Ik behandel ze net zoals elke andere spiergroep, harde lifts en niet meer dan 8 of 10 herhalingen. Extreem hard aanspannen! En heel rustig teruggaan, en met wat gewicht achter je hoofd.

Chris20 zei:
Is het mogelijk om je buikspieren met extra gewicht te trainen zonder een apparaat? Zoja kan iemand even uitleggen hoe ik dat dan moet doen?
en halterschijf of een dumbbell op je borst leggen...

Ik heb ze deze bulk een beetje verwaarloosd. Ben ze nu weer goed aan't trainen. Alleen in de gym waar ik nu train is niet zo veel mogelijkheid om de buikspieren te trainen. Dus nu maak ik crunches, en dus veel herhalingen.

Terug
Naar boven