Fitness Seller

Buikspieren

devilsgrave

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
67kg
ik probeer een six-pack te kreeren, ik die daarom veel sit-ups: de 'V' variatie, de 'U' variatie en de gewone.
nu vormt dat zich wel maar de onderste buikspieren niet, daar blijft er zeg maar een mini buikje zitten.
hoe haal ik dat weg?

je vetpercentage naar beneden brengen

voedingsschema gezond eten en gaan cutten lees de stickys hierboven even.
na je krachtraining zowieso 15 minuten cardio nog doen.

en gedult hebben

als ik zo is naar ze stats kijk, zou ik eerder zeggen ga is massa bouwen ;)

• Topic Starter Topic Starter
als ik zo is naar ze stats kijk, zou ik eerder zeggen ga is massa bouwen ;)

dat vind ik dus raar, wat ik ben best lang voor mijn leeftijd, ben niet slankie 30+ en heb prima veel spier massa.
ik snap echt niet waarom ik nu zo weinig weeg haha mischien lichte botten ofzo :p

67kg op 1m83 is niet veel hoor.. ik zit op 75kg met 1m77 en ongeveer vetpercentage 16. en zoveel spier heb ik nou ook weer niet :P

67 kg voor iemand van 1m 83 is heel weinig hoor
ik zou gaan bulken en ondertussen kei hard trainen

net als ik een doel nemen en ernaar toe werken

je zou voor de clean bulk kunnen gaan (:

Abs = 49.5% dieet + 49.5% cardio + 1% training

bij voeding even de stickys lezen en een voedingsschema maken
als je bezig bent met het bulken en goed trainen zal je een stuk groter worden
van daar uit kan je altijd nog cutten en zo je 6 pac behalen

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt :)

voedingsschema gezond eten en gaan cutten lees de stickys hierboven even.
na je krachtraining zowieso 15 minuten cardio nog doen.

en gedult hebben
.
Gelul. Cardio is absoluut onnodig.

dat vind ik dus raar, wat ik ben best lang voor mijn leeftijd, ben niet slankie 30+ en heb prima veel spier massa.
ik snap echt niet waarom ik nu zo weinig weeg haha mischien lichte botten ofzo :p

Je bent fakking ecto. Kom op man.. prima veel spieren... en dan ook nog een buikje, met die stats..?

Same here! Hier 1.80 met net geen 71 kg, dus vraag me af waar je dat vet dan hebt zitten haha!
.
Ecto as fuack.

Abs = 49.5% dieet + 49.5% cardio + 1% training
.

Make that 99% diet en 1% training.

Hier klopt sowieso niks van kerel.
Ik ben 1.74 en weeg 66 kilo. En ik heb nieteens prima of veel spier massa. Dus jij met 10cm groter moet helemaal botje zijn. **** die sixpack, ga eten, hard trainen tot je op 80 a 90 kilo zit, dan cutten tot een sixpack. Dan krijg je bitches.

.
Gelul. Cardio is absoluut onnodig.

Je bent fakking ecto. Kom op man.. prima veel spieren... en dan ook nog een buikje, met die stats..?

.
Ecto as fuack.

.

Make that 99% diet en 1% training.

niet om vervelend te doen maar als je een 6 pac wilt zal je ook cardio moeten doen om het te versnellen.
tuurlijk er leiden meer wegen naar rome

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven