AndroidHealthClinic

Buikvet

  • Topic starter Dandro
  • Startdatum
  • Reacties 19
  • Weergaven 2K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Dandro

Novice
Lid geworden
11 mrt 2020
Berichten
11
Waardering
4
Lengte
1m81
Massa
87kg
Hallo,

Even een vraag tav cutten. Ik ben nu al aardig wat maandjes aan het trainen. Spiermassa komt er langzaam maar zeker bij.

Vanaf begin af aan begonnen met cutten. Ik woog 87kilo en inmiddels weeg ik 80 kilo. Ik val ongeveer 0,3 kilo per week af en eet rond de 1800 calorieen per dag. Mijn dagelijkse caloriebehoefte ligt rond de 2500 calorieen. Gezond gewicht is voor mijn lengte en leeftijd tussen de 76 en 82 kilo.

Inmiddels hoor ik de mensen om mij heen zeggen dat ik er nu wel heel mager uit zie. Probleem is alleen dat ik nog relatief veel buikvet heb.

Wat is verstandig om te doen? Net zo lang doorgaan met cutten tot al het buikvet weg is? Of op een gegeven moment toch wat meer gaan eten om meer spiermassa op te bouwen?

groeten,
Marcel
 
Hallo,

Even een vraag tav cutten. Ik ben nu al aardig wat maandjes aan het trainen. Spiermassa komt er langzaam maar zeker bij.

Vanaf begin af aan begonnen met cutten. Ik woog 87kilo en inmiddels weeg ik 80 kilo. Ik val ongeveer 0,3 kilo per week af en eet rond de 1800 calorieen per dag. Mijn dagelijkse caloriebehoefte ligt rond de 2500 calorieen. Gezond gewicht is voor mijn lengte en leeftijd tussen de 76 en 82 kilo.

Inmiddels hoor ik de mensen om mij heen zeggen dat ik er nu wel heel mager uit zie. Probleem is alleen dat ik nog relatief veel buikvet heb.

Wat is verstandig om te doen? Net zo lang doorgaan met cutten tot al het buikvet weg is? Of op een gegeven moment toch wat meer gaan eten om meer spiermassa op te bouwen?

groeten,
Marcel
Mensen in je omgeving negeren en doen waar jij je goed bij voelt. Jou lichaam.
 
Mensen in je omgeving negeren en doen waar jij je goed bij voelt. Jou lichaam.

Dank voor je snelle reactie. Ik zit ook helemaal niet met de mening van andere mensen.
Gaat mij er meer om wat nu verstandig is qua spieropbouw.
 
Dank voor je snelle reactie. Ik zit ook helemaal niet met de mening van andere mensen.
Gaat mij er meer om wat nu verstandig is qua spieropbouw.
Dit blijft jou persoonlijke keuze, ben je tevreden met je vetpercentage dan zou je de calorieën langzaam kunnen verhogen.

Gezond gewicht moet je niet naar kijken, ik ben obese atm volgens me bmi.
 
Wat is je VP ongeveer? Ik zit in +- dezelfde situatie, mij is aangeraden om lekker te gaan cutten tot je op een goed VP zit (10-12 procent is een mooi streven). Gewicht opzichzelf zegt niet zoveel, heb eind vorig jaar ook "overgewicht" aangetikt volgens de BMI meting.
 
"mager".... pure afgunst opmerking als je het mij vraagt. Ik sluit mij aan bij de rest, lekker doorgaan.

Ga je op latere leeftijd studeren - "ben je nu al eens klaar met leren?" - doorgaan en je pakt een diploma
Ga je lekker met afvallen - "je ziet er nu wel ERG dun uit, vond je vroeger er beter uitzien" - doorgaan en je ziet eruit zoals jij dat wil
Ga je lekker op het werk - "hoe ver zit je er al bij de baas in?" - doorgaan en je pakt die promotie

Dezelfde mensen antwoorden 'hoe gaat het met je?' 9/10x met 'druk' ;)

Kortom, ik herken de opmerking die je beschrijft!
 
Dit kan een post van mijzelf zijn. Heb precies hetzelfde. Buikvet is zo enorm hardnekkig.

Mensen om je heen kijken vanuit hun perspectief en zijn vaak of jaloers of proberen je ‘te helpen’ alleen is het jammer dat die mensen mij niet probeerde te helpen toen ik zo dik was.

ik volg dit en ben heel benieuwd hoe het verloopt want ben zelf er ook mee bezig
 
Ik ga elke week 2 keer naar de sportschool en maak gebruik van speciaal voor mij opgezet schema. wel gebruik ik een steuntje in de rug om extra aan buikvet te verliezen. ik gebruik namelijk silhouetgel dat ik 2 keer per dag op de buik smeer. daarnaast let ik natuurlijk op mijn voeding
 
Ik ga elke week 2 keer naar de sportschool en maak gebruik van speciaal voor mij opgezet schema. wel gebruik ik een steuntje in de rug om extra aan buikvet te verliezen. ik gebruik namelijk silhouetgel dat ik 2 keer per dag op de buik smeer. daarnaast let ik natuurlijk op mijn voeding
Een gel die je op je buik smeert om plaatselijk vet te verliezen? Worden die sprookjes nog steeds verkocht?
 
Ik zou gewoon blijven cutten en krachtraining doen tot dat je je abs ziet
Mensen gaan altijd zeggen dat je mager bent als je cut
 
Ik ga elke week 2 keer naar de sportschool en maak gebruik van speciaal voor mij opgezet schema. wel gebruik ik een steuntje in de rug om extra aan buikvet te verliezen. ik gebruik namelijk silhouetgel dat ik 2 keer per dag op de buik smeer. daarnaast let ik natuurlijk op mijn voeding
Probeer ook eens pindakaas, dat werkt nog beter en stukken goedkoper!
 
nou ja ik denk heel simpel batert niet schatert niet. ik voel wel dat het tintelt en iets doet en we zullen zien of het werkt zo lang gebruik ik dit nog niet nu slechts 4 dagen
 
Ik snap je gevoel volledig 8 maand gecut. Zo dat ik mega laag in vet percentage zit voordeel je ziet je abs ziet je aflijning goed maar lijkt voor andere te mager ( miss voor jezelf ook ) dus. Wat de andere zeggen doen waar je je het beste bij voelt ;)
 
Ik ga elke week 2 keer naar de sportschool en maak gebruik van speciaal voor mij opgezet schema. wel gebruik ik een steuntje in de rug om extra aan buikvet te verliezen. ik gebruik namelijk silhouetgel dat ik 2 keer per dag op de buik smeer. daarnaast let ik natuurlijk op mijn voeding
 
nou ja ik denk heel simpel batert niet schatert niet. ik voel wel dat het tintelt en iets doet en we zullen zien of het werkt zo lang gebruik ik dit nog niet nu slechts 4 dagen
Tijgerbalsem op je dop tintelt ook, maar is ook verder nergens goed voor :o
 
nou ja ik denk heel simpel batert niet schatert niet. ik voel wel dat het tintelt en iets doet en we zullen zien of het werkt zo lang gebruik ik dit nog niet nu slechts 4 dagen

Dude waarom niet gewoon knallen en je bovenlichaam verfraaien? je buik volgt wel, ik bedoel ik lees dat je een bepaalde gel gebruikt, weggegooid geld, hopelijk gooi je dat vandaag nog in de vuilniscontainer, wat wel werkt is een operatie maar dan ben je heel wat geld kwijt wat je beter in je sportschoolabbonnement kunt stoppen, wat je ook doet dus prima.
 
Gefeliciteerd met wat je al bereikt hebt!

1. Die gel zal je waarschijnlijk weinig brengen;
2. Heb je nog buikvet, zit het vel wat losser of is je houding slecht? Vel herstelt zich veel langzamer, zeker als je al achter in de 40 bent;
3. Op 181cm is 80kg een prima gewicht om een tijdje stabiel te houden en wat sterker te worden en meer massa te pakken;
4. Wat zijn op korte en lange termijn je doelen?

Succes!
 
Zijn de topic starter en de gene die post over de gel niet 2 verschillende personen?
 
Back
Naar boven