Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom zouden we andere leven zoeken? we kunnen niet eens op een eigen stukje grond leven zonder elkaar af te maken.
Wat, als? wat maakt het uit, tegenwoordig kan je zo makkelijk mensen beïnvloeden op het internet, zonder dat die mensen ook maar 1 ding op zoeken gaan ze er al helemaal van uit dat het allemaal waar is.
Als we leven op andere planeet vinden is de kans nog eens erger groot dat het niet kan nadenken, maar dat is gewoon wat ik denk
Idd, het is al een godswonder dat er hier simpele bacterien zijn ontstaan.. en de kans is simpelweg enorm klein dat er hier iets in de buurt is maar het is wel enorm interessant toch?
weet iemand trouwens of er nog missies zijn naast de maan en mars of wat het verst verwijderde sonde/raket is?

magnet:?xt=urn:btih:EB014CAF66242549D136269BB38DD3A788020096&dn=The%20Universe&tr=udp%3a%2f%2ftracker.openbittorrent.com%3a80&tr=udp%3a%2f%2ftracker.publicbt.com%3a80&tr=udp%3a%2f%2ftracker.istole.it%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.ccc.de%3a80
Idd, het is al een godswonder dat er hier simpele bacterien zijn ontstaan.. en de kans is simpelweg enorm klein dat er hier iets in de buurt is maar het is wel enorm interessant toch?
weet iemand trouwens of er nog missies zijn naast de maan en mars of wat het verst verwijderde sonde/raket is?
Als we leven op andere planeet vinden is de kans nog eens erger groot dat het niet kan nadenken, maar dat is gewoon wat ik denk

Het is een godswonder dat er simpele bacteriën zijn ontstaan?
Leven ontstaat overal waar het de mogelijkheid heeft om te leven.
Zo te zien hoeven we daarvoor niet naar een andere planeet.![]()
Dat duurt nog wel een miljard jaar...Dat klopt ben ik ook met je eens,
Ze Hade tal jaren terug een sonde in de ruimte gestuurd met daar op: een tal geluiden van mensen en dieren samen met hiërogliefen van gebouwen ( zoals wereld Wonders)
Over een tijd zal hij melkweg uitzijn, maar de zonde is over een tijd op en, kan dus geen contact meer maken. Aangezien ze toen geen zonnepanelen hadden, is dus tijdelijk
correct me if i am wrong ( volgens mij was dit 30 jaar gelden maar kan ook 2 dingen door elkaar halen )
Door de omvang van het heelal is de kans groot dat er inderdaad op een andere planeet leven bestaat, en dat het ergens zelfs verder geëvolueerd is dan op aarde is ook niet onwaarschijnlijk.
Maar tegelijkertijd heeft die enorme grootte als gevolg dat het onwaarschijnlijk is dat intelligent leven contact zal kunnen maken, om het over reizen nog maar niet te hebben. Zelfs een beschaving die technologisch gezien vele malen verder staat zal het moeilijk hebben om dergelijk grote afstanden af te leggen. Bovendien stoppen de wetten van de economie daar niet, zo'n afstand afleggen is alleen economisch interessant als je er wat bij te winnen hebt. En voor zo'n vergevorderde beschaving is de aarde qua grondstoffen bijv. totaal niet interessant. Als ze daar al naar op zoek zijn.
Ik denk niet dat er zoveel intelligent leven bestaat dat ze geen interesse zouden hebben in de mens vanuit een puur wetenschappelijke kant. Zelfs als een andere beschaving technologisch gezien duizenden of zelfs miljoenen jaren verder staat, blijft de mens interessant genoeg om te onderzoeken en te bestuderen. Net zoals wij het interessant zouden vinden om simpel leven op een andere planeet te ontdekken en te bestuderen. Maar opnieuw: is het economisch te verantwoorden? Is de technologie in staat de afstanden te overbruggen?
Dat zijn volgens mij de redenen dat er geen contact is geweest, en dat er waarschijnlijk ook geen contact zal zijn. Maar dat er ooit ergens signalen opgepikt worden, misschien nadat beschavingen al lang verdwenen zijn, is iets waarschijnlijker. Net zoals wij het licht zien van sterren die al lang niet meer bestaan.