MuscleMeat

Shocking News Documentaire toont voor het eerst 'alien' aan de wereld

waarom zouden we andere leven zoeken? we kunnen niet eens op een eigen stukje grond leven zonder elkaar af te maken.

Wat, als? wat maakt het uit, tegenwoordig kan je zo makkelijk mensen beïnvloeden op het internet, zonder dat die mensen ook maar 1 ding op zoeken gaan ze er al helemaal van uit dat het allemaal waar is.

Als we leven op andere planeet vinden is de kans nog eens erger groot dat het niet kan nadenken, maar dat is gewoon wat ik denk

waarom zouden we andere leven zoeken? we kunnen niet eens op een eigen stukje grond leven zonder elkaar af te maken.

Wat, als? wat maakt het uit, tegenwoordig kan je zo makkelijk mensen beïnvloeden op het internet, zonder dat die mensen ook maar 1 ding op zoeken gaan ze er al helemaal van uit dat het allemaal waar is.

Als we leven op andere planeet vinden is de kans nog eens erger groot dat het niet kan nadenken, maar dat is gewoon wat ik denk

Idd, het is al een godswonder dat er hier simpele bacterien zijn ontstaan.. en de kans is simpelweg enorm klein dat er hier iets in de buurt is maar het is wel enorm interessant toch?

weet iemand trouwens of er nog missies zijn naast de maan en mars of wat het verst verwijderde sonde/raket is?

Idd, het is al een godswonder dat er hier simpele bacterien zijn ontstaan.. en de kans is simpelweg enorm klein dat er hier iets in de buurt is maar het is wel enorm interessant toch?

weet iemand trouwens of er nog missies zijn naast de maan en mars of wat het verst verwijderde sonde/raket is?

Dat klopt ben ik ook met je eens,

Ze Hade tal jaren terug een sonde in de ruimte gestuurd met daar op: een tal geluiden van mensen en dieren samen met hiërogliefen van gebouwen ( zoals wereld Wonders)

Over een tijd zal hij melkweg uitzijn, maar de zonde is over een tijd op en, kan dus geen contact meer maken. Aangezien ze toen geen zonnepanelen hadden, is dus tijdelijk
correct me if i am wrong ( volgens mij was dit 30 jaar gelden maar kan ook 2 dingen door elkaar halen )

Laatst bewerkt:
Sommige kosmologen vinden dat contact zoeken dmv signalen en sondes trouwens een riskante en potentieel gevaarlijke bezigheid. Zelfs als er een kleine kans is dat het ergens aankomt weet je 1) niet of ze de boodschap zullen begrijpen en 2) hoe ze erop zullen reageren. Het is een voorbeeld van hoe een beschaving zichzelf potentieel zou kunnen uitroeien als daar voor een andere beschaving voordeel uit te halen valt. In theorie is het eigenlijk een vrij idiote bezigheid, als ze al effectief zou zijn.

Ik denk trouwens dat het interessanter is voor de mens om vooral ruimtevaart verder te privatiseren en winstgevend te maken. Via die weg zal er meer bereikt kunnen worden dan wanneer we de overheid een beetje met belastinggeld laten spelen voor wetenschappelijke doeleinden of om competitief te blijven met andere landen.

koele series om te kijken

Through the Wormhole gepresenteerd door Morgan Freeman

Into the Universe gepresenteerd door Stephen Hawking

ik ben nu 'the universe' aan het downloaden 276GB, allemaal bluray afleveringen.. wie doet er mee? :p

Code:
magnet:?xt=urn:btih:EB014CAF66242549D136269BB38DD3A788020096&dn=The%20Universe&tr=udp%3a%2f%2ftracker.openbittorrent.com%3a80&tr=udp%3a%2f%2ftracker.publicbt.com%3a80&tr=udp%3a%2f%2ftracker.istole.it%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.ccc.de%3a80

Het is een godswonder dat er simpele bacteriën zijn ontstaan?
Leven ontstaat overal waar het de mogelijkheid heeft om te leven.

Kom met wat nieuws, ik word elke dag wakker langs een alien.

Het is een godswonder dat er simpele bacteriën zijn ontstaan?
Leven ontstaat overal waar het de mogelijkheid heeft om te leven.

Volgens mijn erg simpele kennis hierover is een geschikte omgeving nog heel wat anders dan het daadwerkelijk ontstaan van leven...?

Starchild?
35starchild.jpg

The truth is out there...tudududu did you find it Mulder? Maybe Killy knows!

Dat klopt ben ik ook met je eens,

Ze Hade tal jaren terug een sonde in de ruimte gestuurd met daar op: een tal geluiden van mensen en dieren samen met hiërogliefen van gebouwen ( zoals wereld Wonders)

Over een tijd zal hij melkweg uitzijn,
maar de zonde is over een tijd op en, kan dus geen contact meer maken. Aangezien ze toen geen zonnepanelen hadden, is dus tijdelijk
correct me if i am wrong ( volgens mij was dit 30 jaar gelden maar kan ook 2 dingen door elkaar halen )
Dat duurt nog wel een miljard jaar...

Had laatst een docu gezien dat er in Mexico een beestje leeft wat zonder haar en half uitgedroogd ontzettend lijkt op een mini alien.

Zal wel zo'n zelfde ding zijn :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Er bestaan geen aliens , de ufo's gespot zijn quad copters..........

Toch wel frappant dat bijna alle ''aliens'' die gevonden worden, zowat dezelfde anatomie hebben als de mens:roflol:

Door de omvang van het heelal is de kans groot dat er inderdaad op een andere planeet leven bestaat, en dat het ergens zelfs verder geëvolueerd is dan op aarde is ook niet onwaarschijnlijk.

Maar tegelijkertijd heeft die enorme grootte als gevolg dat het onwaarschijnlijk is dat intelligent leven contact zal kunnen maken, om het over reizen nog maar niet te hebben. Zelfs een beschaving die technologisch gezien vele malen verder staat zal het moeilijk hebben om dergelijk grote afstanden af te leggen. Bovendien stoppen de wetten van de economie daar niet, zo'n afstand afleggen is alleen economisch interessant als je er wat bij te winnen hebt. En voor zo'n vergevorderde beschaving is de aarde qua grondstoffen bijv. totaal niet interessant. Als ze daar al naar op zoek zijn.

Ik denk niet dat er zoveel intelligent leven bestaat dat ze geen interesse zouden hebben in de mens vanuit een puur wetenschappelijke kant. Zelfs als een andere beschaving technologisch gezien duizenden of zelfs miljoenen jaren verder staat, blijft de mens interessant genoeg om te onderzoeken en te bestuderen. Net zoals wij het interessant zouden vinden om simpel leven op een andere planeet te ontdekken en te bestuderen. Maar opnieuw: is het economisch te verantwoorden? Is de technologie in staat de afstanden te overbruggen?

Dat zijn volgens mij de redenen dat er geen contact is geweest, en dat er waarschijnlijk ook geen contact zal zijn. Maar dat er ooit ergens signalen opgepikt worden, misschien nadat beschavingen al lang verdwenen zijn, is iets waarschijnlijker. Net zoals wij het licht zien van sterren die al lang niet meer bestaan.

Je bekijkt alles teveel volgens ons perspectief denk ik. Ik denk niet dat we alles van fysica kennen.

Terug
Naar boven