XXL Nutrition

bulk/cut

keanu

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,

Ben momenteel volgend kuurtje bezig:
week 1-8 : 500 mg sustanon en 400 mg deca per week
week 1-4 : 40 mg dianabol
week 1-8 : 4 iu hgh per dag
Ben momenteel derde week begonnen en ben van 78 naar 85 kg gegaan (met nodige vocht denk ik). By the way mijn stats zijn dus nu 1m78; 85 kg en 13/14 % vet.
Als ik de 90 kg bereik zou ik onmiddellijk willen cutten om wa vet eraf te krijgen. Hoe doe ik dat het beste? Ik dacht de compounds sustanon en deca door te trekken van week 9 naar week 12 en mijn calorie-iname na week 8 week per week met 500 cal doen dalen (zit momenteel op 4000/4500 cal). Daarbij cardio verhogen en wat clen erbij gebruiken. Nadien natuurlijk nakuur. Wat vinden jullie ervan of hoe zouden jullie het doen. Graag wa info. Kweet da sommigen het niet verantwoord vinden om na de bulk onmiddellijk te cutten ma toch graag wat input van diegenen die da wel al gedaan hebben.
Greetz
Keanu

Ik weet het niet zeker, maar kun je beter niet eerst 2 maandjes doorbulken om je gains vast te houden...

Ik denk ook dat je best eerst probeert je gains vast te houden gedurende 2 à 3 maanden. En dan pas gaat cutten. Anders ga je snel weer al je gewonnen kwijt spelen.

En ik weet wel zeker dat je niet gelijk na een kuur moet gaan cutten blijf je voedingspatroon nog 2 a 3 maanden volgen en ga dan langzaam de Kcal naar beneden schroeven.

Keanu, mag ik vragen hoeveel die kuur u zo kost? Gij moet een mooi inkomen hebben om dat allemaal te betalen.....

hmm ik dacht dat gh er voor was om groter te worden en tegelijker tijd om droger te worden.

keanu waarom groeihormoon voor een periode van 8 weken ?
heeft dit wel enig nut aangezien je pas resultaat ziet na 12 weken .
kan het ook mis hebben hoor

oeps, gulle et gelijk:) beetje lomp van me

• Topic Starter Topic Starter
Wat de hgh betreft ben ik twee maanden voor de aanvang van de kuur ermee begonnen. Gedurende die twee maanden moet ik zeggen dat ik geen noemenswaardig effect had, noch qua gains (ma da wist ik) en noch qua vetverbranding. Bij aanvang kuur kreeg ik wel supersnelle gains, met name 8 kg op 2 en 1/2 week (met het nodige vocht uiteraard) trainen. Denk dat hgh tot nu toe er wel voor gezorgd heeft dat mijn vet% hetzelfde blijft, ook bij het stevige bulken.
Kweet dat het bij hgh lang kan duren eer je enig resultaat ziet, soms begin je maar pas iets te zien na 4 maanden. Dus kmoe nog effe afwachten.
Greetz
Keanu

jah dat kon ik natuurlijk ook niet ruiken he :p
maar succes bro :thumbs:

Terug
Naar boven