AndroidHealthClinic

bulk eetschema

Jumby010

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
74kg
Vetpercentage
8%
beste mede forum members

ik ben net nieuw hier op het forum en beschik nog lang niet over alle benodigde info betreft eten
vandaar mijn vraag wat jullie van mijn huidige eetschema vinden en natuurlijk wat er evnt aan te passen is
ik train 5x per week meerdere spiergroepen per keer dus heb veel eiwitten nodig,!
ik train nu sinds een half jaartje voordat ik daarmee begon woog ik slechts 62kg,!
ik ben nu 22jaar 1,88 lang en weeg op het moment 75kg en heb rond de 8% aan lichaamsvet

7,00uur 1x weightgainer shake 300ml volle melk en 50g gainer
7,15uur 1x brinta wake up met 100ml vole melk
7,15uur 2x stuk fruit banaan en appel

8,15uur 3x muesli reep
8,15uur 1l pak milk en fruit
8,15uur 2x boterham kip of kalkoen filet

10,00uur 250g volle yogurt
10,00uur 500ml goede morgen
10,00uur 2x muesli reep

12,00uur lunch bijv 4x boterhammen en 1 stuk fruit en 500ml goede morgen
12,00uur lucnh bijv 250g volle yoghurt en 2x mueslireep en 1x fruit

13,30uur 500ml volle chocomelk
13,30uur 2x boterham kalkoen of kip filet
13,30uur 1a2 x bifi worst

15,00uur 500ml volle chocomelk
15,00uur 1x tussendoortje zoals lion mars snikkers etc etc

16,00/17,00 krachttraining daarna 1x eiwitten shake 200ml met 20g

17,00uur/18,00uur avond eten vis vlees pasta,s rijst of hollandse kost
17,00/18,00uur desert vla ijs of eventueel stukje fruit zoals wat aardbeien of banaan

20,00uur 35g pinda,s of cashew noten

22,00uur voor het slapen gaan 300ml volle melk met 50g weightgainer
of
22,00uur voor het slapen gaan 500ml volle chocomelk

binnekort alle energiewaardes erbij

zoals ik al zei ik ben nog nieuw in de wereld van het trianen dus wees redelijk met kritiek geven aub,!

Laatst bewerkt:
wat eet jij een hoop troep zeg!:eek:
dit is geen voedingsschemamaar een junkschema.