XXL Nutrition

bulk kuur en daarna clean bulk

• Topic Starter Topic Starter
Zal ik er dan ook droger uitkomen met deze kuur als ik clean blijf door bulken?

Jij heb teveel vragen man, sommige dingen moet je gewoon proberen ;)

Juist. Wij kunnen niet voor je zien of je ergens droog of dik van wordt, ligt ook aan je voeding en stuff. Je KUNT droger uit je kuur met tren komen idd. Als je op 6 % staat kun je imo best de gok eens wagen, je schiet echt niet opeens naar 15 %.

Sowieso eindigen met tren en test en bulken met hoge test en evt dianabol/bold erbij.

Ik ben een erge tren fan en ga er ook op als een speer. Met een 90% clean voeding blijf ik vrijwel altijd erg droog op tren en test, zelfs als ik stelselmatig kcal verhoog. Ik pak bovendien ook massa erop (is uiteraard wel niet eindeloos door te trekken :p).

Ga je iig geen spijt van hebben tren > deca all day ;)

Juist. Wij kunnen niet voor je zien of je ergens droog of dik van wordt, ligt ook aan je voeding en stuff. Je KUNT droger uit je kuur met tren komen idd. Als je op 6 % staat kun je imo best de gok eens wagen, je schiet echt niet opeens naar 15 %.

Thanks ga de gok wagen heb t besteld dus !

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 22:38 ----------

Ik ga het proberen!

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 22:39 ----------

Sowieso eindigen met tren en test en bulken met hoge test en evt dianabol/bold erbij.

Ik ben een erge tren fan en ga er ook op als een speer. Met een 90% clean voeding blijf ik vrijwel altijd erg droog op tren en test, zelfs als ik stelselmatig kcal verhoog. Ik pak bovendien ook massa erop (is uiteraard wel niet eindeloos door te trekken :p).

Ga je iig geen spijt van hebben tren > deca all day ;)

Thanks bro zal in mn volgende kuur is een hoge dosis test doen met diana en daarna tren test lees wel vaker dat hoge dosis test ook leuk moet zijn haha

Maar de test hoeft dan niet verhoogt te worden of verlaagt aangezien ik dan lang op dezelfde doses test zit zodat de test nog wel nut heeft of maakt dat niks uit ?

Verhogen hoeft niet, wat wel een optie is dat je van esther veranderd.
Van enanthaat naar sustanon of test cypionaat.

Verhogen hoeft niet, wat wel een optie is dat je van esther veranderd.
Van enanthaat naar sustanon of test cypionaat.

Dat hoor ik dus vaker, dat het switchen naar Sust verschil maakt kan ik ergens inkomen, maakt het switchen naar Cyp ook echt een merkbaar verschil als je al een tijdje op E zit?

Volgens mij heb je echt nog geen flauw idee wat je doet/wilt gaan doen he? Ik zou persoonlijk altijd een bridge doen of overschakelen op korte esters. Dat wil je niet dus dat zijn al 2 opties weg. Tuurlijk blijf je wel gainen als je op dezelfde doseringen doorgaat, zij het wat minder explosief, er wordt vaak gezegd dat hoe langer je doorgaat hoe meer kwaliteit je opbouwt. Je kunt, zoals ik al eerder zei, beginnen met 250/400 test/deca en daarna overschakelen op 750/600 test/tren, of de tren en deca omwisselen, of overgaan op een gram test, of er een dikke dose bold bij pakken. Ligt allemaal aan jezelf.

250 test met 400 deca??

Jup. Iedereen kan me zeggen wat ie wil maar voor mij werkte het, geen deca-d*ck of whatever, Libido nog steeds mooi hoog. Nu net begonnen aan TrenA/TestP, bridge en daarna door naar test/deca op wat hogere doseringen. Zit nog te twijfelen over een log bijhouden.

Jup. Iedereen kan me zeggen wat ie wil maar voor mij werkte het, geen deca-d*ck of whatever, Libido nog steeds mooi hoog. Nu net begonnen aan TrenA/TestP, bridge en daarna door naar test/deca op wat hogere doseringen. Zit nog te twijfelen over een log bijhouden.

Zou ik wel in geinteresseerd zijn, ga je dan van korte esters naar lang? Geen NPP?

Zou ik wel in geinteresseerd zijn, ga je dan van korte esters naar lang? Geen NPP?

Jup, wil op de ace/prop een stukkie droger komen te staan icm t3, richting de 8 % gaan en misschien een kilo of 3 of 4 erbij ( sta nu op 10 a 11 % met het meeste spek op m'n abs en benen ) om daarna een bridge van 4 weken in te lassen en over te gaan op test/deca voor een flinke cleanbulk.

Logje zou wel fijn zijn volg dan sowieso

Jup, wil op de ace/prop een stukkie droger komen te staan icm t3, richting de 8 % gaan en misschien een kilo of 3 of 4 erbij ( sta nu op 10 a 11 % met het meeste spek op m'n abs en benen ) om daarna een bridge van 4 weken in te lassen en over te gaan op test/deca voor een flinke cleanbulk.

ga je hem nog kicken met een oral dan na je bridge? of is dat niet nodig, en waarom kies je voor bridge ipv gewoon 1 lange kuur?

Probeer zelf wat info in te winnen over bridgen en blasten en cruisen..

ga je hem nog kicken met een oral dan na je bridge? of is dat niet nodig, en waarom kies je voor bridge ipv gewoon 1 lange kuur?

Probeer zelf wat info in te winnen over bridgen en blasten en cruisen..

Bridge omdat ik dat wel een fijne manier vind, nog nooit geprobeerd om er 1 lange kuur van te maken en wat de boer nie kent dat vret ie nie he. Oral kicken weet ik nog niet, doe ik denk ik niet omdat er winny bij m'n Ace/prop kuur zit en ik m'n lever nog langer wil houden.

Bridge omdat ik dat wel een fijne manier vind, nog nooit geprobeerd om er 1 lange kuur van te maken en wat de boer nie kent dat vret ie nie he. Oral kicken weet ik nog niet, doe ik denk ik niet omdat er winny bij m'n Ace/prop kuur zit en ik m'n lever nog langer wil houden.

Cool, zit zelf ook te denken over een soortgelijke kuur maar vrees lange kuren persoonlijk omdat ik van kortere kuren al vrij moeilijk herstel. Bridge vind ik interessanter ook. Hoelang ga je kuren? En ga je dan off na de deca?

Logje loopt heren!

---------- Post toegevoegd 7 October 2013 om 12:32 ----------

Cool, zit zelf ook te denken over een soortgelijke kuur maar vrees lange kuren persoonlijk omdat ik van kortere kuren al vrij moeilijk herstel. Bridge vind ik interessanter ook. Hoelang ga je kuren? En ga je dan off na de deca?

Sowieso een week of 25. Zit nog in dubio over nakuren of doorgaan op trt en dan een jaar of 2 on blijven :P

Terug
Naar boven