AndroidHealthClinic

bulk kuurtje

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
1500mg test e EW
800mg mast e EW
20mg aromasin ED
50mcg T3 ED

sochtends:
8:00 - 100mcg cjc + 250mcg ipamorelin
8:15 - 2iu nordi + 25mcg igf1 lr3
8:30 - 10iu insuline

savonds:
23:00 - 100mcg cjc + 250mcg ipamorelin
23:15 - 2iu nordi + 25mcg igf1 lr3

Ziet er goed uit jay, ga je kuurlog bijhouden?

gr.

Enkele vraagjes:
Hoeveel weken ga je dit volhouden?
Aardig wat AAS elke week, ik neem aan dat je met deze hoeveelheden ervaring hebt(?).
Waarom de T3?

Verder zal dit idd aardig wat massa moeten aanzetten!

Suc6 in elk geval.

Grtz,

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit jay, ga je kuurlog bijhouden?

gr.

Ja mijn logje is al draaiende ;)

Enkele vraagjes:
Hoeveel weken ga je dit volhouden?
Aardig wat AAS elke week, ik neem aan dat je met deze hoeveelheden ervaring hebt(?).
Waarom de T3?

Verder zal dit idd aardig wat massa moeten aanzetten!

Suc6 in elk geval.

Grtz,

Minimaal 8 weken, evt wat langer als ik nog lekker aan het gainen ben.
Dit zijn inderdaad geen onbekende doseringen voor me.

T3 voor hogere eiwitsynthese en leanere gains (helemaal icm de insuline).
Het is dat ik al T3 nam tijdens mijn huidige kuur dus ik trek hem door om te kijken of het een mooie toevoeging is.

Ben je niet bang voor vocht? hihi

He bro hoe is et?

Waarom neem je niet gewoon Proviron ipv Aromasin?

En waarom toch IGF1 lr3 en niet weer de DES? Was toch niet zo bevallen?

provion tegen vocht?

daar is het toch niet geschikt voor. of vergis ik me.

He bro hoe is et?

Waarom neem je niet gewoon Proviron ipv Aromasin?

En waarom toch IGF1 lr3 en niet weer de DES? Was toch niet zo bevallen?

Ik neem al masteron en zelfs dat helpt niet genoeg tegen vocht, vandaar de aromasin erin.
Ik vond die des niet zo heel boeiend nee. Je hoort sommigen echt prachtverhalen erover vertellen maar ik merkte niet al teveel ervan.
De igf1 lr3 doe ik op een lage dosering erin omdat het de hgh versterkt/verlengt.

IGF1-LR3 is long acting en daarmee 1 van de effectiefste igf,andere igf is zijn geld niet waard en niet echt effectief.

Veel man, denk je niet dat minder ook gaat lukken?

Ik vind het voor mijn gewicht wel meevallen eigenlijk.
Wil ook echt goed gebruik maken van de GH

Je bent geen 1,70 ;)

Gelukkig niet! :P

Ik zou denken dat je Mod GRF 1-29 gebruikt en geen cjc. Al helemaal geen langwerkende dac. Verder zie ik het voordeel niet van 250 mcg ipa, de helft lijkt me voldoende met jouw gewicht. De sth kort erna snap ik, maar de igf niet. Systemische igf als in igf 1 doet niet veel voor spiergroei, het gaat om de lokaal in de spier aangemaakte variant van igf die zorgt voor groei. Als je kunt zou je frequenter de peps met de sth kunnen zetten dan nu. Meer pulsen is meer groei.

Laatst bewerkt:
Naar mijn idee klopt je verhaal niet helemaal bro. Exogeen HGH verhoogt je systemische igf1 juist dus dat zou volgens jou zinloos zijn?
Stel dat je gigantische doseringen igf1 lr3 zou nemen zou dat niet heel handig zijn snap ik ja aangezien je dan erg veel igf1 door je lichaam hebt wat vooral je darmen zal laten groeien.
Alleen is de 25mcg die ik per keer zal nemen niet zoveel.

Ik geloof niet zo zeer in pulsen. Met peptiden moet je wel, maar met hgh kan je het net zo goed allemaal voor je gaat slapen zetten. Zolang het maar in je lichaam komt zeggen de meesten die alle protocollen al doorlopen hebben.
Zelf verdeel ik het omdat ik sochtends nog lekker insuline erbij kan zetten dan.

Is trouwens mod grf 129 maar voor de makkelijkheid zet ik cjc neer aangezien iedereen dat wel kent ondertussen. Ipamorelin kan je flink boom dosen. Heb zelf 1000mcg per keer gezet en wanneer ik dat 3x per dag doe heb ik een igf1 waarde van 550 ng/l en wordt ik belachelijk sneller droog.

Je bent een ervaren gebruiker jay en je laat er niets voor om optimaal te groeien. In dat kader heb je vast je huiswerk gedaan in relatie tot peps, gh en igf in al zijn varianten. Hoe meer ik me er echter in verdiep, hoe meer onderzoeken ik erover lees hoe meer alles wijst op het belang van pulsen, meerdere lage doseringen sth over de dag en de beperkte rol van systemische igf. Die hoge igf waarden die je vermeld duiden niet op een hoog anabool milieu. Een quote van Dat:

[GH by itself in the short-term does not increase muscle protein synthesis. There is evidence that it may do so when its longer-term effect on paracrine IGF-1 is taken into account.

GH leads to two types of IGF-1 creation: endocrine IGF-1 which is created in the liver and circulates systemically and is easy to measure and the autocrine/paracrine IGF-1 which is created in muscle cells and is used therein or in neighboring cells. This latter IGF-1 does not travel systemically but rather exerts its effect locally. Although difficult to measure it is this local IGF-1 which is anabolic in part because it may result in increased muscle protein synthesis.

It is now established that GH and testosterone increase local IGF-1 expression whereas exogenous IGF-1 suppresses local IGF-1 expression. Therefore it is not surprising that systemic IGF-1 fails in increasing muscle protein synthesis]

Anyway, geen welles nietes wat mij betreft, alleen kennis delen.

En dit onderzoek laat zien dat het effect van je ipa protocol in relatie tot het droog worden vrijwel zeker los staat van je igf, maar komt door de verhoging van je gh. Wel interessante observatie van jou trouwens, ga ik proberen.

http://jcem.endojournals.org/content/94/11/4524.full

Thanks voor deze info. Ik moet me er toch wat meer in verdiepen weer.
Ik ga sowieso weer ff op DAT's forum wat vragen stellen.

Waarom gebruik je in godsnaam zo veel man? 1500mg Test E 800mg Mast E....?

Denk je echt dat je daar harder op gaat dan op 1000mg Test E en 600mg Mast?

Terug
Naar boven