Fitness Seller

bulk kuurtje

Voor jouw gewicht? Je weegt 1/5e zwaarder dan 100kg Bbuilders. Dat zou betekenen dat het ook normaal zou zijn voor 100kg BB'ers op 1/5e minder dan jou te zetten (dwz 1200mg Test E)

Ik zet maar 500 test, ik transformeer ook gewoon icm hgh.

Ik wil je totaal niet aanvallen ofzo hoor, als jij liever zo hoog zit moet je het sowieso doen.
Maar vind t alleen bijna eng dat sommige zulke gigantische hoeveelheden zetten :D
Ik ken namelijk genoeg jongens met jouw gewicht, die heb ik ook nooit zoveel zien zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Zeggen ze ja ;) Ik ken ook veel grote jongens die zeggen ja 2 testo's per week en een deca'tje.
Als je ze beter kent geven ze toe dat ze 2,5 gram test e per week als basis alleen al zetten.

Ik ben een tijdje begeleid door een ifbb judge en die wilde mij op een totaal van 3150mg per week zetten, dus zo raar is het kuurtje wat ik hier neerzet dan nog niet :P

Qua gezondheid is het ook echt retarted hoe mensen over AAS denken. Ik heb aardig wat weggeknald ja,
maar als je mijn bloedtesten bekijkt ziet het er prima uit.
Ik heb een tijdje terug nog meegedaan aan een hartonderzoek en mijn hart had geen enkele afwijking. Niks vergroot of andere onzin.

meerdere lage doseringen sth over de dag

Link hiernaar Ben?

Heb op DAT's forum gepost en alleen maar n00bs die reageren pfff. Hopelijk gaat DAT zelf nog wat reply'en

He bro hoe is et?

Waarom neem je niet gewoon Proviron ipv Aromasin?

En waarom toch IGF1 lr3 en niet weer de DES? Was toch niet zo bevallen?

Idd, kga tegenwoordig ook altijd voor proviron als ik weet dat het oestrogeen kan gaan toenemen met prima resultaten.

meerdere lage doseringen sth over de dag

Link hiernaar Ben?

http://onlinelibrary.wiley.com/book/10.1002/0470870796

Die link verwijst naar dit boek: Mechanisms and Biological Significance of Pulsatile Hormone Secretion: Novartis Foundation Symposium 227

Deze informatie is met veel andere info verwerkt in nieuw teksten op dat's forum. Het is uniek werk dus ik ga dat niet knippen en plakken. Je kunt je aanmelden en het zelf lezen. Alle hormonen worden in pulsen vrijgegeven, gh ook. In drie herkenbare pulsen per dag. Pulsen geven de positieve effecten die we zoeken. Continue afgifte of toediening van hoge doses sth die lang actief zijn niet. Er dan geen respons meer op termijn. Iedere 3 tot 3,5 uur een kleine dosis is dus beter dan een hoge dosis ineens. Combinatie met peps werkt goed en stroomlijnen van peps en 10-15 minuten daarna 2 iu sth met de natuurlijke gh puls voor de hand. Met drie uur tussen de pulsen kun je 6 keer per dag doseren zou je willen.

Laatst bewerkt:
Wat is er mis met 19 nor?

ja waarom geen 19nor? ah net van de tren af zeker?

primooooo zeker!!!
ja of mast p he, maarre mast e... komop man.. zelfde als kuren met tren e, dat hoort ook niet:D

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 15:26 ----------

Primo zou ik alleen in de cut gebruiken.

onderbouw je antwoord aub?

mijn eerste kuurtje 14 weken primo schering 400mg, 13kgvvm.
primo is alsmede een knappe bouwer.

en ik als niet zo'n trouwe volger als de meeste hier van Jaytjuh, kan me van een paar dagen geleden nog herinneren dat ie gek wordt van winny op al 20mg ed...

Tuurlijk, primo is prima voor zowel bulk als dieet gewoon een hele mooie eiwitspaarder. Ben zelf alleen echt een stromba fan. Pracht product om tijdens een dieet er in te laten sluipen. Aan de andere kant heb ik nergens zo lekker op gebouwd als met een deca/stromba kuur.

primooooo zeker!!!
ja of mast p he, maarre mast e... komop man.. zelfde als kuren met tren e, dat hoort ook niet:D

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 15:26 ----------

onderbouw je antwoord aub?

mijn eerste kuurtje 14 weken primo schering 400mg, 13kgvvm.
primo is alsmede een knappe bouwer.

en ik als niet zo'n trouwe volger als de meeste hier van Jaytjuh, kan me van een paar dagen geleden nog herinneren dat ie gek wordt van winny op al 20mg ed...
Ik kom amper aan als ik aan de primo zit.
Enige waarvan ik echt droog wordt is primo.
Bij mij wordt het bouwen juist erg moeilijk met primo erbij. Maargoed ik zal wel weer de enige zijn :D

Even geen zin in prolactine.

Winny krijg ik stress/paniek van.

Waarom wel primo maar geen mast?

primooooo zeker!!!

Net bijna klaar met tren idd.
Merk trouwens geen verschil tussen mast e en p.

Wil sowieso alleen lange esters doen deze kuur en na een tijdje mss een oral erin.

omdat ik van masteron nauwelijks een grammetje massa aankom. Leuk spul als je vetpercentage laag is maar meer ook niet. Zet bij mij in de cut letterlijk de streepjes op de i ;)

omdat ik van masteron nauwelijks een grammetje massa aankom. Leuk spul als je vetpercentage laag is maar meer ook niet. Zet bij mij in de cut letterlijk de streepjes op de i ;)

Ik ga er eigenlijk ook vooral vanuit dat ik van de testo de meeste massa zal pakken en dan mast als toevoeging. Minder snel vet opslag lijkt mij bijvoorneeld, maar zal erover nadenken.

Waarom de IGF-lr3 dan? je vond IGF DES toch velen malen beter? in vergelijking met de lr3 vond je zelfs dat het totaal niks deed dacht ik?

Terug
Naar boven