MuscleMeat

bulk kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
Waarom de IGF-lr3 dan? je vond IGF DES toch velen malen beter? in vergelijking met de lr3 vond je zelfs dat het totaal niks deed dacht ik?

Achteraf gezien kreeg ik alleen vooral een pomp van des. Ik vond des trouwens wel erg goed voor een blessure. Lokale groei heb ik van beide middelen niet gekregen helaas.
Ik laat de igf sowieso denk ik wel achterwegen aangezien ik denk dat het niet veel meerwaarde heeft en het kost toch wel weer extra geld.

de igf is juist hetgeen dat alle meerwaarde geeft aan GH.

de igf is juist hetgeen dat alle meerwaarde geeft aan GH.

Na dat artikel dat je me een hele tijd geleden stuurde nog eens te lezen vraag ik me af of igf1 lr3 dan wel de juiste vorm is. Daar heeft hij het duidelijk niet mee getest omdat hij het over igf1 heeft die vrij snel uitwerkt, terwijl igf1 lr3 langer dan een dag actief blijft.
Zoals ik zojuist ook in dat andere topic schrijf vraag ik me af of dit somatostatin niet standaard verhoogd houdt waardoor de GH op termijn dus minder goed zal werken.

Na dat artikel dat je me een hele tijd geleden stuurde nog eens te lezen vraag ik me af of igf1 lr3 dan wel de juiste vorm is. Daar heeft hij het duidelijk niet mee getest omdat hij het over igf1 heeft die vrij snel uitwerkt, terwijl igf1 lr3 langer dan een dag actief blijft.
Zoals ik zojuist ook in dat andere topic schrijf vraag ik me af of dit somatostatin niet standaard verhoogd houdt waardoor de GH op termijn dus minder goed zal werken.

ik ben met deze stack in 4 weken tijd 11 kg aangekomen, and still counting.
gh alleen voel ik me er heel anders bij, minder cts etc.
igf1 is igf1, alleen de werkduur van de stoffen verschild per soort.

ik ben met deze stack in 4 weken tijd 11 kg aangekomen, and still counting.
gh alleen voel ik me er heel anders bij, minder cts etc.
igf1 is igf1, alleen de werkduur van de stoffen verschild per soort.

Nice 11 kilootjes :)
Ik denk wel dat je sowieso wel snel massa pakt nu omdat je veel groter bent geweest dan nu.
Ik ga denk ik eerst ff zonder igf doen en dan na een tijdje met igf. Puur om te kijken of de cts bij mij ook zo verhoogt. Vind cts namelijk nogal subjectief. Vraag me nu soms af of ik het heb of dat ik gewoon toevallig was stijfere handen heb die dag.

Misschien dat ik ipv mast gewoon 400mg deca ernaast pak.
En dan hopen dat die capsule aromasin het meeste vocht stopt

Jay, hoeveel aro ga je gebruiken. Ik weet niet hoeveel ik moet zetten op 1000 test only.
Ik dacht aan 10mg eod.

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien dat ik ipv mast gewoon 400mg deca ernaast pak.
En dan hopen dat die capsule aromasin het meeste vocht stopt

Waarom dan geen deca met een kortere ester? Of deca op 200 mg pakken, of anders een super deca (stack van lange & korte esters)... ivm. vocht.

Ben wel ff klaar met het vele prikken en 200 deca zal niet veel doen.

Terug
Naar boven