MuscleMeat

bulk kuurvoorstel

scheurijzer

Advanced Bodybuilder
Waardering
52
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
Na de zomer een bulkkuur in gedachten, graag tips/aanvullingen

1~4 dianabol 50mg ed
1~12 test e 500mg ew
1~10 bold dosering ???? Advies aub!

Doel:massa bouwen ,vocht/vet vasthouden ben ik niet bang voor .
(voedingsschemaop orde) .

Verleden:1~6 win 50mg ed
1~12 test e 500mg ew
14~18 nolva 20mg ed

Iemand die een beter voorstel heeft?
Aanvullingen?
Tips?

(geen onzin antwoorden aub)

Een kuur met bold moet toch wel 16 weken duren imo, en dosering tja 400/600 zou toch wel goed moeten zijn.

min 600mg

• Topic Starter Topic Starter
Niemand een degelijk advies , andere bulk kuur? Ervaringen?

Kijk wat veel mensen willen is met een safe licht middel extreem veel resultaat hebben.
Mijn mening neem dan een sterker middel.

wat gebeurd er boldenone word in doseringen gedaan tot wel 1000+ , nou ik durf het niet igg vanwege het bloedverdikkende effect.
Boldenone is een zwak middel maar heeft leuke eigenschappen die je al krijgt op een dosering van 400 tot 600.
Hoger hoeft niet tenzij je meer en meer en meer massa wilt krijgen met een te licht middel.

Boldenone werkt direkt, eerste dag na je inject, het geeft meer rode bloedlichaampjes dus aerobe energie.
Deze eigenschappen zijn dus helemaal top gedurden de 8 weken die jij wilt doen.

Wat wel het geval is is dat hoe langer je kuurt dus bv 20weken je meer daadwerkelijk massa opbouwt, maar ook dat eindigt op een platau waarbij je weer meer moet gebruiken.

Mijn voorkeur is daarom zeker 16 weken.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
16weken bold minimaal dus. Test ook op 16 weken zetten dan??

waarom zegt iedereen dat altijd?

Kijk wat veel mensen willen is met een safe licht middel extreem veel resultaat hebben.
Mijn mening neem dan een sterker middel.

wat gebeurd er boldenone word in doseringen gedaan tot wel 1000+ , nou ik durf het niet igg vanwege het bloedverdikkende effect.
Boldenone is een zwak middel maar heeft leuke eigenschappen die je al krijgt op een dosering van 400 tot 600.
Hoger hoeft niet tenzij je meer en meer en meer massa wilt krijgen met een te licht middel.

Boldenone werkt direkt, eerste dag na je inject, het geeft meer rode bloedlichaampjes dus aerobe energie.
Deze eigenschappen zijn dus helemaal top gedurden de 8 weken die jij wilt doen.

Wat wel het geval is is dat hoe langer je kuurt dus bv 20weken je meer daadwerkelijk massa opbouwt, maar ook dat eindigt op een platau waarbij je weer meer moet gebruiken.

Mijn voorkeur is daarom zeker 16 weken , maar dat ben ik.

dus ik zeg 600, jij ook ik zeg 16 weken, jij ook? wat vind je zo raar aan mijn post dan?

sorry post aangepast ;) my bad

Als je echt voor bulk wilt moet je deca pakken, ik net klaar met boldone vond het zwaar tegenvallen om eerlijk te zijn! Deca is en blijft de beste massa bouwer en als je goed in je voeding zit valt vocht erg mee!

Terug
Naar boven