XXL Nutrition

Bulk powders

Bezoekers in dit topic

DeAstronaut

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 feb 2015
Berichten
284
Waardering
7
Hallo,

Is bulk powders betrouwbaar qua producten en juiste hoeveelheden eiwit?
 
Je hebt zelf de link naar supplementlabtest in je sig... Dan weet je toch dat de test van bulkpowders gewoon goed was?
 
Je hebt zelf de link naar supplementlabtest in je sig... Dan weet je toch dat de test van bulkpowders gewoon goed is?

Ik heb het even aangepast!
 
Zit overal een maatschep bij? Want ze hebben het in de beschrijvingen steeds over lepels.
 
Zit overal een maatschep bij? Want ze hebben het in de beschrijvingen steeds over lepels.

Ik heb bij de Pure Whey en Caseine een maatschep, zal bij hun andere producten ook wel het geval zijn
 
Ben je al eens aan het bestellen, of vraag je nog steeds overal wat het beste is?

Bulkpowders zal ook prima zijn. Als je dat wil, gewoon doen. Het verschil maak je toch niet met supplementen maar met voeding.
 
Is al getest, uitslag was prima. Geen reden om te twijfelen aan de whey iig. Ik bestel er mijn whey en tot nu toe altijd erg tevreden over :D. Andere producten (creatine, visolie, multivit. en vit. D3) bestel ik elders omdat ik die niet in een soort gecertificeerde vorm bij BulkPowders kan krijgen of waarvan ik de kwaliteit op geen enkele manier kan verifiëren (zoals dat wel tot op zekere hoogte is bij Creapure van Myprotein/Powersupplements, Marinol van Powersupplements, de natural multivit van Powersupplements en de geteste D3 van XXL). Klinkt overdreven, maar helaas kun je in deze business (net zoals in iedere andere business waar geld wordt verdiend) niet afgaan op andersmans blauwe ogen.
 
Back
Naar boven