Fitness Seller

[Bulk schema] [aas] 3446 kcal, 411,8 koolh, 77,5 vet

jeffreyxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
46
Hier mijn voedingschema.

Ik wil waarschijnlijk ook binnenkort gaan kuren.

Aan maaltijd 1 heb ik nu 2 en half ei toegevoegd.
(staat nog niet in schema hieronder)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kipfilet in de ochtend kan je gewoon vervangen voor kipfilet wat je kan bakken, is veel goedkoper als je het per pak koopt.

Daarnaast kan je ipv van 3/6/9 ook gewoon omega 3 kopen. Rest krijg je al voldoende binnen via je normale voeding. Zo niet zelfs teveel.

Zou tonijn naar 17u verplaatsen en dan voor het slapen gaan 500gram kwark.

Voor de rest prima.

• Topic Starter Topic Starter
Maar als ik aan de aas ga, eiwitten, kcal verhogen of is dit gewoon prima?

Of je kuurt of niet is dit gewoon een goed schema. Weet niet alles betreft kuren en voeding, weet wel dat je voeding gewoon perfect moet zijn, gezien je zo het beste eruit haalt.

Zie weinig verbeter punten in dit schema. KH is goed, vet is prima. Daarnaast eet je meer dan 3 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht. Meer zul je niet nodig hebben.

Daarnaast verander ik niks aan je schema, zou alleen 2 dingen veranderen.

In de flex las ik weer dat je minimaal 4,4 gram eiwit per kg lichaams gewicht moet doen...
Wat is nou het beste?

Voor iemand van 80kg zou dat 352 gram zijn. Zie het wel eens voorkomen, maar als je genoeg studie's leest zou theoretisch 2 tot 3 gram meer dan genoeg zijn voor een sporter of bodybuilder. In de praktijk zit het merendeel wel tussen de 2 a 3 gram, al gaat toch een groot deel richting de 3 a 3,5.

352 gram is gewoon niet nodig voor jouw stats of je kuurt of niet. Wat je nu ook hebt voldoet gewoon.

Oke thanks man voor snelle antwoorden, het lijkt wel of je mijn personal trainer bent haha : )

veel suc6

Hoeft niet zoveel eiwit man, als je natty bent haal je niet veel uit je eiwitten en als je aas gebruikt word er meer opgenomen. Je hoeft het echt niet zo hoog te houden

Ik zit ook nog te twijfelen of ik real mass als post workoutshake hou of dat ik dextro + whey + sojamelk doe (zoals in het licht grijs).

Gr

3.8 gram eiwitten per KG is inderdaad RUIM voldoende! Vindt je tonijn zo laat op de avond nog te kanen? Ik kijk zelf altijd enorm uit naar mijn bak :P.
Pindakaas in de cut zou ik zelf liever niet doen, hoe onbewerkter het product (mits goede voedingswaardes) hoe beter..Misschien wat pinda's/ cashew pakken voor de vetten?

Hoe kom je bij cut? Er staat heel groot boven bulk.
En tonijn vind ik juist altijd heerlijk voor het slapen gaan. Kwark voor het slapengaan daarintegen juist helemaal niet...

Gr

3.8 gram eiwitten per KG is inderdaad RUIM voldoende! Vindt je tonijn zo laat op de avond nog te kanen? Ik kijk zelf altijd enorm uit naar mijn bak :P.
Pindakaas in de cut zou ik zelf liever niet doen, hoe onbewerkter het product (mits goede voedingswaardes) hoe beter..Misschien wat pinda's/ cashew pakken voor de vetten?
Fail :roflol:

Te weinig kcal imo. Probeer 4000.

kan aan mij liggen, maar ik vind het verschil tussen je 1ste maaltijd en je andere nogal groot?!
weet niet of je werkt of wat dan ook!? maar na je ontbijt... voor je begint met werk en school een paar boterhammen naar binnen werken kan ook geen kwaad?!
of zeg ik nu iets geks:)

zoiezo al plus 1 voor DEEPBLUE tonijn jong

Nog iemand aanmerkingen op 't voedingschema?

Ik wil niet haten ofzo, maar komkommer heeft een negatieve kcal waarde :)
waarom? Omdat in komkommer zulke complexe koolhydraten zitten dat je lichaam er meer energie aan kwijt is dan dat het oplevert.

edit: not sure if true, maar dit heb ik veel gelezen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven