Fitness Seller

Bulk schema

Geasus

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Beste Leden,

Na een tijd te hebben gecut wil ik weer gaan bulken, nu heb ik een schema in elkaar gezet.

Mijn onderhoud is 2500 cal dus 500 erbij voor in de bulk kom ik uit op 3000 cal.

Schema vind u in de bijlagen.

wat in mijn schema staat is wel verdeeld over de dag dus alles wat bij ontbijt staat is bedoeld voor 08:00 en 10:00 en niet alles in 1 keer als ontbijt.

Wat vinden jullie van me bulk schema.

Groeten Geasus

Bijlagen

Correctie: je bmr (dus als je stilzit) is 1758kcal x 1.55 (mits je 3-5 maal traint in de week)+ 500 kcal (bulk)= 3224,9 kcal je kan dus meer eten. Voorderest ziet het er strak uit volgens mij... kan niet zien of je je aan de ratio 50/30/20 houdt met K/E/V...

Ga zelf zelf ook bulken na de zomer, net een schema gemaakt :p en dit allemaal uitgezocht ^^

Weet alleen niet of je nou minder moet eten in de rustdagen of niet.... doe het voor de zekerheid wel met 200 kcal minder op de bulk. Wel gwn nog de 50-30-20 ratio op K/E/V

Succes!

Ah ja dat ga ik ook even uitzoeken, dat is een goeie vraag :p maar dankje en ja misch voeg ik nog wat extra's toe. Jij ook succes met je bulk lekker eten en groeien!

---------- Toegevoegd om 03:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:19 ----------

Jullie succes met je schema*

Ligt er ook aan wat je doel is. Als je doet wat hdave zegt dan kom je ongeveer kilo per week aan. Anders zal het ongeveer 0,5 per week zijn, dus ligt eraan hoeveel je wilt aankomen en hoe snel. Gezien je aan het bulken bent zou ik voor een kilo per week gaan.

Terug
Naar boven