AndroidHealthClinic

Bulk walnoten kopen

Little Daddy

Monstrous Giant
Waardering
711
Weet iemand waar ik misschien goedkoop en veel walnoten in een keer kan kopen? Ik koop ze bij de AH nu 110g voor 2 euro, het kan vast goedkoper.

Maakt niet uit of het nog gekraakt moet worden ofniet.

Op de markt of bij de groothandel (Macro, Sligro etc)

Sorry, daar durf ik echt geen uitspraken over te doen... Haal zelf altijd ongezouten pinda's in de supermarkt.
Walnoten heb ik van de boom thuis

Natuurwinkel hier rekent 18euro per kilo, markt is volgens mij iets goedkoper..

Beverwijk 10x goedkoper!!! 1 kilo 9 euro
beetje handelen met die turken:) ik haal al men noten daar vandaan omdat het zo goedkoop is.

Dat is echt kanko goedkoop gek!

Bij de AH zijn deze week de noten in de aanbieding. Notenmix (Pecan, Para, Hazel, Amandel), 190 gram voor €1,95, dus tientje per kilo.

Bij de AH zijn deze week de noten in de aanbieding. Notenmix (Pecan, Para, Hazel, Amandel), 190 gram voor €1,95, dus tientje per kilo.

Ik moet echt lachen hoe AH iedereen naait met hun prijzen een kilo walnoten is ong 28 bij ah terwijl je ze bij de zwarte markt 9-14 euro aan kunt komen btw macadammias zijn daar ook best goedkoop 18 euro per kilo en zijn echt zeldzaam!

Ik moet echt lachen hoe AH iedereen naait met hun prijzen een kilo walnoten is ong 28 bij ah terwijl je ze bij de zwarte markt 9-14 euro aan kunt komen btw macadammias zijn daar ook best goedkoop 18 euro per kilo en zijn echt zeldzaam!

normale winstmarge (plus de Appie zit om de hoek en Beverwijk... niet)

Bij de Lidl, 300 (of was het 500 gram?) gram voor 3-4 euro.

Ik ben importeur van walnoten, verkoop in dozen van 10 kilo als je interesse hebt hoor ik van je prijzen zijn 8 euro voor de kilo

afhalen in roosendaal

0659101082

Terug
Naar boven