AndroidHealthClinic

Bulken (kleding)

Jeroennl2008

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
91kg
Vetpercentage
20%
Heren,

Als ik ga bulken bij een % van 18%, dan word ik minder fatsig, en verlies ik misschien nog van % maar hoe zit het met de kleding.

Mijn lichaam komt er strakker uit te zien, maar is het ook zo dat als je gaat bulken automatisch een dikkere buik krijgt?, waardoor je dus nieuwe kleren moet kopen?

ohjee wat als je gaat cutten dan!

Als je gaat bulken word je minder vatsig en je lichaam komt er strakker uit te zien? Ik zie de connectie niet... maargoed.
Als je gaat bulken moet je rekenen dat alles een stukje dikker wordt. Ook je buik dus, niet grandioos veel(tenzij je een fatass bent). Loop je altijd in je emo skinny jeans dan kan je verwachten dat je nieuwe kleren moet gaan kopen. Normale kleding niet echt, dat ligt er puur aan hoeveel je aankomt. En bij baggy kleding hoef je je al helemaal geen zorgen te maken.

Koop trainingsbroeken passen altijd;)

op 18 percent ben je gewoon vet, waarom zou je dan in godsnaam willen bulken?

Lol wat een fantastish topic weer.

@TS wat ben je toch een homo

Als je synthol in je pens spuit zul je ook andere kleren moeten kopen!

Heren,

Als ik ga bulken bij een % van 18%, dan word ik minder fatsig, en verlies ik misschien nog van % maar hoe zit het met de kleding.

Mijn lichaam komt er strakker uit te zien, maar is het ook zo dat als je gaat bulken automatisch een dikkere buik krijgt?, waardoor je dus nieuwe kleren moet kopen?
wat? kom op zeg, is het nou zo moeilijk om even terug te lezen wat je getypt heb?

wat een domme topic

haha ownage hier :P Karma!

Je strings zullen wat dieper in je r**t kruipen :dunno:

Terug
Naar boven