XXL Nutrition

bulken of cutten

stillbuilding

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ik zit nu in een dilema. Het zit als volgt ik wil voor de zomer nog een lekker kuurtje er in knallen en zit nu te twijfelen over de volgende opties

bulk:
w1-10 test e 500mg of Supersus 600mg pw
w1-8 tren e 400mg of deca 400mg pw

cutting:
w1-8 tren a 75mg eod
w1-8 winstrol 50mg eod
w1-8 test prop 100mg eod

Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de bulk kuur maar aangezien ik iemand ben die erg snel vet aanzet en ik best bezorgd dat ik hiermee mijn vetpercentage aardig zal doen stijgen. Aangezien mijn vet percentage rond de 17/18% overweeg ik ook de cutting kuur.
Ik zou willen weten wat jullie in een situatie als dit zouden doen???

Laatst bewerkt:
Ik zou cutten vriend 18% is nogal hoog, Bulken kan je dan in de winter doen ;)

Ligt er helemaal aan wat je belangrijk vindt,kerel....

Ik ben liever een grote jongen dan een buikspierboy maar das ieder voor zich.:D

net wat testo zegt. het is maar wat jij wil.. ik sta liever op 10 a 12 % vet
bulken is voor in de wintermaanden cutten vanaf mei.

Maar daar zijn de menings over verdeelt.
wel zullen er veel zeggen dat 17 tot 18% redelijk hoog is...

• Topic Starter Topic Starter
Wat nu eigenlijk perfect zou zijn is het beste van alle twee. Het massa van bulk en het droog blijven worden van cut. Maar hoe denken de andere members hierover?

lekker bulken, massa is relaxed.

Je kan ook gewoon even 6 weken cutten tot 12% o.i.d. en dan de kuur erin knallen met licht bulken (500 kcal+).

Het is net wat ze zeggen .... wat wil je zelf ??
Als je wil bulken zou ik gewoon massa kweken , dan maar een wat mindere sixpack.....

Pak de test/tren combi en met een redelijk schoon voedingsschema moet je daar goede lean-mass mee aan kunnen zetten zonder al te veel vet.

Zoals Black Knight het zegt wil ik niet te veel vet aanzetten maar toch aanrdig wat lean-mass aanzetten.
@ Black Knight hey als ik het dan als volgt doe:
w1-8 tren e 400mg pw
w1-10 test e 500mg pw
en nakuur natuurlijk met nolva en eventueel nog Hcg erbij voor de 'balletjes'

en hierbij een voedingsschemaopstellen waarbij ik 500/1000kcal boven onderhoud ga zitten
zijn er nog evetuele suggesties, opmerkingen, aanmerkingen???

Ziet er goed uit zo.

Let wel dat je door de test wat vocht gaat vasthouden dus dat je tijdens je kuur een niet te 'harde look' moet verwachten. Je buik kan hierdoor ook wat opblazen maar dit hoeft dus geen vet te zijn.

Dit word dan het eerste keer dat ik tren gebruik is de dosering niet te hoog zo? Wil niet als een zeikerd overkomen maar ik werd van test only soms al een best akelig persoon vandaar dat ik dit vraag.

Whaha nou dek je dan maar vast in met die tren want daar word je dan nog vele malen agressiever van :)

haha zullen ze leuk vinden in mijn omgeving!

Kerel Bulken zit hem niet zozeer in je AAS maar meer in je voeding wel heb je meer last van vocht met de AAS die jij voor bulken noemt. Ik zou het zo doen.

w1-8 tren e 400mg pw
w1-10 test e 500mg pw
w8-12 stano tabs 40mg ed

@hardgainers ik gebruik liever niet de tabs van winstrol. Hierop reageer ik niet echt goed maar het kan ook zijn dat ik het verkeerd heb aangepakt destijds

Meningen zijn uiteraard verdeeld hierover, stillbuilding. De ene vindt het mooi om huge te zijn en minder strak, zoals Testo bijv. en de ander loopt er liever droog en gedefinieerd bij rond met minder massa, zoals ik bijv.

Dus Testo heeft gelijk wanneer ie zegt, tis maar net wat je zelf wilt. Ik zit nu bijv op 18% bf en ik ga zeker eerst cutten voordat ik weer een bulkdieet ga doen.

Tja...tis weer bijna zomer he :)

Ik wil de 90 eigenlijk nog halen met mijn volgend kuurtje ongeacht of het nu bulk (dan zal ik er dik over zitten maar dan heb je weer vet) of cutting (loop je wat massa mis)
dus ik d8 eigenlijk aan iets als:

w1-8 tren e 200/300mg pw (200/300 omdat ik anders denk dat ik echt een persoon word waar niemand iets tegen durft te zeggen)
w1-10 test e 250/500 pw
en eventueel nog clen erbij (zou dit veel toegevoegde waarde hebben, heb trouwens zelf geen ervaring met clen)

Ik ga met de rest mee, het is net wat je wild. Waar ligt je persoonlijke voorkeur.

Maar je vroeg om een mening en als ik zo vrij mag zijn, zou ik cutten.

ik ben van mening dat definitie net iets boven massa gaat. Natuurlijk moet er wel massa zijn om te defineren :P maar in jou geval is dat geen probleem, 18% bf reduceren + misschien een kleine winst aan massa zal je cker wel tevreden stellen denk je niet?

succes in ieder geval! ;)

Terug
Naar boven