De verdeling koolhydraten/eiwit/vet zou ik op 50/30/20 houden. Je werkt bijzonder veel pindakaas naar binnen wat ervoor zorgt dat je % vetten wat je naar binnen werkt bijzonder hoog is.
Als je niet erg veel resultaat boekt kan dit liggen aan dat je óf ongeduldig bent, óf dat je te weinig eet. Veel mensen verhogen te snel hun calorie inname waardoor ze voornamelijk vet aankomen. Verwacht niet dat je binnen enkele weken super veel resultaat boekt.
Ochtend: voeg eiwitten toe. Een shake bijvoorbeeld of eieren
Maaltijden overdag: Vervang brood voor volkoren pasta/rijst zoete aardappel. Voeg hier kip en groente bij toe en eventueel vetten in de vorm van noten of avocado.
Avondeten: als dit je preworkout maaltijd is, dan bevat het weinig koolhydraten.
PWO maaltijd: dextrose met whey is geen maaltijd. Daarnaast is 176 calorieën té weinig na een zware training. Ik werk na de training fruit met een bron van complexe koolhydraten naar binnen icm eiwit en vet.
Niet kunnen eten i.v.m. studie is onzin. Ik heb dit probleem nog nooit ervaren. Sterker nog, tijdens hoorcollege's is het gebruikelijk dat er wordt gegeten.
Je hebt nog veel te leren wat betreft voeding. Bekijk nog de nodige voorbeelden of lees nog wat artikelen op bodybuilding.com