XXL Nutrition

bulken

D77

Hoofdtrainer / coach team Delight
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
450
planning voor een volgende kuur ;

week 1-4 50mg dianabol
week 1-10 750mg testex
week 1-10 600mg boldenone

Indien nodig nolva achter de hand voor evt. gyno.
Mijn nakuur zal ook uit drie weken nolva met tribulus bestaan.

Voedingsupplementen;
-multivitamine/mineralen complex
-200mg vitamine B6
-200mg vitamine B12
-extra 1000mg vitamine C
-Mammoth 2500 weightgainer
-Isopure Whey

Voedingschema ziet er goed uit, rond de 7 maaltijden per dag.
06.30 500mg magere kwark gemixt met mammoth
3 sneetjes brood met eieren/kaas/pindakaas light
09.00 eiwit/koolhydraten shake
11.00 150gr rijst 200gr kabeljauw filet
13.00 200gr rijst 200gr kip
15.00 150gr rijst 200gr kabeljauw filet
17.30 eiwit/koolhydraten shake
18.30 twee meusli bollen (in de trein)
19.00 training,eiwit shake gelijk na de training
20.30 150 pasta of aardappelen met biefstuk of rundertartaar

Doordeweeks s'nachts er ff uit voor een eiwit shake.
Weekenden zijn vrij om te bepalen wat ik zelf eet, probeer het wel schoon te houden.Dus alle frietjes of burgers alleen maar met ketchup.

Status:
1.81meter
98kg
12%BF

Doel is om in ieder geval boven de 103 kg te eindigen en te blijven.
Streven is en blijft nog naar de 115 kg.

Iemand nog tips om de gains aan het einde van de kuur goed vast te houden.
Heb wel eens positieve verhalen gehoord over clen.

ziet er goed uit!

Ook je voeding is top!!

hitman zei:
planning voor een volgende kuur ;

week 1-4 50mg dianabol
week 1-10 750mg testex
week 1-10 600mg boldenone

Indien nodig nolva achter de hand voor evt. gyno.
Mijn nakuur zal ook uit drie weken nolva met tribulus bestaan.

Voedingsupplementen;
-multivitamine/mineralen complex
-200mg vitamine B6
-200mg vitamine B12
-extra 1000mg vitamine C
-Mammoth 2500 weightgainer
-Isopure Whey

Voedingschema ziet er goed uit, rond de 7 maaltijden per dag.
06.30 500mg magere kwark gemixt met mammoth
3 sneetjes brood met eieren/kaas/pindakaas light
09.00 eiwit/koolhydraten shake
11.00 150gr rijst 200gr kabeljauw filet
13.00 200gr rijst 200gr kip
15.00 150gr rijst 200gr kabeljauw filet
17.30 eiwit/koolhydraten shake
18.30 twee meusli bollen (in de trein)
19.00 training,eiwit shake gelijk na de training
20.30 150 pasta of aardappelen met biefstuk of rundertartaar

Doordeweeks s'nachts er ff uit voor een eiwit shake.
Weekenden zijn vrij om te bepalen wat ik zelf eet, probeer het wel schoon te houden.Dus alle frietjes of burgers alleen maar met ketchup.

Status:
1.81meter
98kg
12%BF

Doel is om in ieder geval boven de 103 kg te eindigen en te blijven.
Streven is en blijft nog naar de 115 kg.

Iemand nog tips om de gains aan het einde van de kuur goed vast te houden.
Heb wel eens positieve verhalen gehoord over clen.

denk aan hcg.
clen in de nakuur heeft mij goed geholpen de massa vast te houden, gebruikte het 3weken na de kuur op 50mcg p/d.

lekker kuurtje kerel, succes

• Topic Starter Topic Starter
dennis999 zei:
denk aan hcg.
clen in de nakuur heeft mij goed geholpen de massa vast te houden, gebruikte het 3weken na de kuur op 50mcg p/d.

Hcg hebben we ook standby staan indien nodig, maar de vorige keer hebben we het ook niet nodig gehad.
Over clen ben ik er nog niet helemaal uit, zal ik me eerst goed in verdiepen.

Hoi hitman..

Opzich ziet het er leuk uit je kuur en je voedingsschemavalt ook niets op aan te merken alleen als ik jou was zou ik eens een tijdje men lichaam laten herstellen en tog wel een keer time on time off gaan.
Tuurlijk ik weet dat je een keer het podium op wilt maar je kan ook te snel willen.
Was je nou aan de HGH dan zou ik zeggen ok nu kan je langer door kuren omdat je ook nieuwe spiercellen erbij krijgt.

Nu even over de kuur.
Waarom ga je voor cypionaat en niet bv voor enanthaat of eens voor de sustanon.
En waarom verkies je boldenone boven de deca.
Als je gaat bulken moet je nie piekeren over een dikke kop of vocht want dat hoort er allemaal bij;-)
Ook hou je van jezelf al weinig vocht vast tijdens het kuren en ben je nu 9.5% bf dus als ik jou en ik tog zou gaan kuren over een tijdje weer dan zou ik lekker men koolhydraten flink opschroeven en een lekkere ouwerwetse knalkuur nemen.

Succes en we spreken elkaar.

• Topic Starter Topic Starter
Infinity zei:
Hoi hitman..

Opzich ziet het er leuk uit je kuur en je voedingsschemavalt ook niets op aan te merken alleen als ik jou was zou ik eens een tijdje men lichaam laten herstellen en tog wel een keer time on time off gaan.
Tuurlijk ik weet dat je een keer het podium op wilt maar je kan ook te snel willen.
Was je nou aan de HGH dan zou ik zeggen ok nu kan je langer door kuren omdat je ook nieuwe spiercellen erbij krijgt.

Nu even over de kuur.
Waarom ga je voor cypionaat en niet bv voor enanthaat of eens voor de sustanon.
En waarom verkies je boldenone boven de deca.
Als je gaat bulken moet je nie piekeren over een dikke kop of vocht want dat hoort er allemaal bij;-)
Ook hou je van jezelf al weinig vocht vast tijdens het kuren en ben je nu 9.5% bf dus als ik jou en ik tog zou gaan kuren over een tijdje weer dan zou ik lekker men koolhydraten flink opschroeven en een lekkere ouwerwetse knalkuur nemen.

Succes en we spreken elkaar.

Oke,
terechte opmerkingen die je hier plaats,
ben allereerst benieuwd wat cypionaat voor mij gaat betekenen, weet nu inmiddels wat enathaat en sustanon wel doet.
JA heb me vandaag laten meten, aangenaamd verrast, dacht zelf dat ik rond de 13%BF zat,maar zit dus nu rond de 9,5%BF en dat terwijl ik nog steeds in de bulkfase zit.
Voor wat betreft vocht vasthouden ben ik niet bang voor, want je ziet het zelf, dat ik heel weinig vocht vasthou, terwijl ik helemaal geen anti e's gebruik.
Dat ik nu iets sneller achter elkaar kuur, wil niet zeggen dat we maar wat klakkeloos iets plannen, nee dit is vooruit gepland.
Sth is iets wat ook mijn interesse heeft,maar zolang ik nu nog goede resultaten boek, gaan we op deze toer verder. ;)

hitman zei:
Oke,
terechte opmerkingen die je hier plaats,
ben allereerst benieuwd wat cypionaat voor mij gaat betekenen, weet nu inmiddels wat enathaat en sustanon wel doet.
JA heb me vandaag laten meten, aangenaamd verrast, dacht zelf dat ik rond de 13%BF zat,maar zit dus nu rond de 9,5%BF en dat terwijl ik nog steeds in de bulkfase zit.
Voor wat betreft vocht vasthouden ben ik niet bang voor, want je ziet het zelf, dat ik heel weinig vocht vasthou, terwijl ik helemaal geen anti e's gebruik.
Dat ik nu iets sneller achter elkaar kuur, wil niet zeggen dat we maar wat klakkeloos iets plannen, nee dit is vooruit gepland.
Sth is iets wat ook mijn interesse heeft,maar zolang ik nu nog goede resultaten boek, gaan we op deze toer verder. ;)

Nee dat je niet zomaar wat klakkeloos doet weet ik alleen zoals ik al zei zal je lichaam ook eens een tijdje van de A.S moeten.
Denk dat je zelf wel in kan vullen waarom;)
En waarom boldenone en geen deca..?

Hey bro, wens je veel succes met je kuur! Nice stat's iig.

Terug
Naar boven