XXL Nutrition

Bulkschema 19jaar, 186 cm, 64 kg, 3% vet

Heljen

Competitive Bodybuilder
Waardering
145
Keuring Bulkschema +3000 kcal

hoi dbb.

Hier is mijn bulkschema zouden jullie het kunnen keuren? En me eventueel enkele tips geven om het te verbeteren. Mijn doel is dus om meer spiermassa te krijgen.

Mijn gegevens: 1m86
64 kg
3% vet (vandaag laten meten met 4 punts meting in een fitnesszaak)
19 jaar.

Naast dit schema gebruik ik ook nog volgende supplementen:
Creatine monohydraat, Visolie capsules en multivitaminen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
3% vet oh jee dat kan bijna niet maar dat terzijde.
Over je schema:
De whey smorgens diret na je ontbijt en niet om 10uur smorgens. Proteine repen, prima... maar peperduur. Beter eet je gewoon normaal voedsel.
In de ochtend en middag zal je echt nog wat meer eiwitten moeten binnenkrijgen, kook bijvoorbeeld een visfiletje en eet dit wat met rijst...

• Topic Starter Topic Starter
Heb de proteine repen zelf gemaakt. dus dat spaart al een hoop geld uit :p. Over het vetpercentage daar schrok ik ook van :p. Bij de 4 punts meting kwamen we het volgende uit.
Op biceps 2mm
Triceps 2mm
Rug 4mm
en buik ook 4 mm.

die komt dus uit op 12 mm en stond gelijk aan 3%. Hebben dit voor de zekerheid 3 keer gemeten en kwam telkens hetzelfde uit.

En zal de shake in de ochtend zetten voor het de boterhammen die ik dan 10 min later na het douchen kan eten :p

Heljen heb het net ff bekeken, ziet er goed uit en die proteine repen hakken er ook flink in.. Zou je het recept kunnen pme naar me :)! karma rewarded.

Na je avond zou je nog een handjevol (50gr) ongezouten cashewnoten kunnen eten gwn de extra kcals voor als je nog honger gevoel hebt, vertraagd ook vet opname van je avond eten, vond het zelf altijd wel lekker om te eten.

Ik wens je veel succes !, die 3% bodyfat is wel heel low dus vreet alles wat beweegt ! :thumbup:

3%bf pics?

Heljen heb het net ff bekeken, ziet er goed uit en die proteine repen hakken er ook flink in.. Zou je het recept kunnen pme naar me :)! karma rewarded.

Na je avond zou je nog een handjevol (50gr) ongezouten cashewnoten kunnen eten gwn de extra kcals voor als je nog honger gevoel hebt, vertraagd ook vet opname van je avond eten, vond het zelf altijd wel lekker om te eten.

Ik wens je veel succes !, die 3% bodyfat is wel heel low dus vreet alles wat beweegt ! :thumbup:

Weet niet meer heel precies wat erin zat maar zal je morgen een lijstje doorsturen en ook uitleggen hoe ik dit gedaan heb :p

Hier is mijn aangepast schema zouden jullie nog eens kunnen kijken?

Bij het avondmaal eet ik ook een portie groenten.
De supplementen die ik gebruik zijn: visolie capsules, arginine, creatine en multivitaminen.

Bijlagen

- ontbijt; meer brood, minder mutant mass --> concentreer je niet op je supps maar op je basisvoeding. supps zijn bedoeld als aanvulling, niet als vervanging.

- tussendoor 1 is geen maaltijd; verzin nog iets extra's

- avondeten; neem als toetje bijv. vla met muesli --> veel koolhydraten.

Zou het er lekker van nemen en alles eten wat je op je weg tegen komt!

Lijkt me stug dat je 3% bf hebt. Ben zelf 1.79 en in de ochtend 58.5 kilo, heb bijna geen spieren en ik heb 13% vet(huidplooimeting)

Lijkt me stug dat je 3% bf hebt. Ben zelf 1.79 en in de ochtend 58.5 kilo, heb bijna geen spieren en ik heb 13% vet(huidplooimeting)

Awel das dan toch heel logisch. Als je bijna geen spieren hebt met dat gewicht dan bestaat het gewicht meer uit vet he ;). Ik heb dus wel spieren dus bij mij gaat meer van mijn gewicht uit spieren bestaan dan bij jou ;).

Awel das dan toch heel logisch. Als je bijna geen spieren hebt met dat gewicht dan bestaat het gewicht meer uit vet he ;). Ik heb dus wel spieren dus bij mij gaat meer van mijn gewicht uit spieren bestaan dan bij jou ;).

klopt, maar 3% is heel ongezond, heb je overduidelijke sixpack?

3% hou je 1 dag vol.

3%.. kan je nooit goed gemeten hebben..
laat je eens opmeten in de sport school.. met een huidplooimeter
kijken wat er dan uitkomt

'S ochtends gewoon 500 ml melk + 100 gram brinta

'S avonds voor het slapen 500 gram kwark + 40 gram pinda's, voor de nodige kcal (goed dat je pinda's doet;) )

Ik weet niet hoelaat je traint maar neem wel veel kcal na je training en misschien wat dextrose

Gegroet!

zou de voeding maar wat hoger brengen is best nog wel weinig in jouw geval

'S ochtends gewoon 500 ml melk + 100 gram brinta

'S avonds voor het slapen 500 gram kwark + 40 gram pinda's, voor de nodige kcal (goed dat je pinda's doet;) )

Ik weet niet hoelaat je traint maar neem wel veel kcal na je training en misschien wat dextrose

Gegroet!

Normaal gezien train ik direct na school dus dan begin ik om 15u45 en dan direct na training eet ik thuis. Dit is dan het 4 uurtje.
Nu heb ik stage en train ik om 18u en dan eet ik direct mijn avondmaal bij het thuiskomen. En de dextrose heb ik hier ook nog genoeg staan dus ga ik ook toevoegen ;).

Normaal gezien train ik direct na school dus dan begin ik om 15u45 en dan direct na training eet ik thuis. Dit is dan het 4 uurtje.
Nu heb ik stage en train ik om 18u en dan eet ik direct mijn avondmaal bij het thuiskomen. En de dextrose heb ik hier ook nog genoeg staan dus ga ik ook toevoegen ;).

Misschien wat whey voor na de training?

Zijn bf% komt redelijk overeen met de mijne 4 weken terug. Ik was toen 66 kilo op 187cm. Mijn bf% was zo laag dat ze het eigenlijk niet meer goed konden meten en meer moesten gokken. Ik ben afgelopen vrijdag opnieuw gemeten na flink te bulken (nu 73 kilo) op 8.1% met een "near-infrared" meting en op 7.2% met een huidplooimeting.

Wat betreft je voedingsschema, volgens mij vergis je je met je proteine reep. 21g eiwit + 26g koolh. + 11g vet is veel minder dan 402 calorieen.

Terug
Naar boven